To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Bak z nierdzewki :)

zbyszekm2 - 27-05-2015, 08:25

To samo dziej się w Seatach, mercedesach i Audi. Z opowiadań klientów to wiem. W Drogich traktorach i kombajnach też podobno.
Bartek5 - 27-05-2015, 20:07

U mnie spokój :mrgreen: , mądre głowy z rosji wiedziały jak zrobić dobrze bak który jest obudowany karoserią :biggrin: :biggrin: :biggrin:
kubaeso - 27-05-2015, 20:26

W Kia Sorento 1 generacjo z silnikiem diesla w niektorych rocznikach byl ten sam problem;)
Filateam - 27-05-2015, 23:27

Rok 2012 to wcale nie jest przełomowy dla tego problemu. Zobaczcie na pierwsze posty odnośnie pompy paliwa, są z 2008 . W serwisach też mówią otwarcie, że problem występował dużo wcześniej. Poza Unią również.
Georg - 08-06-2015, 16:42

Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. 8)

TangoKK - 08-06-2015, 19:23

Georg napisał/a:
Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. 8)


Obawiam się, że żadna pompa nawet ta starsza nie wytrzyma metalowych wiórków :roll:

bluecd - 27-06-2015, 17:22

Georg napisał/a:
Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. 8)


Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo...

Filateam - 27-06-2015, 21:05

Zbiornik już prawie gotowy... Efekt końcowy za parę dni w postaci kilku fotek...
Georg - 27-06-2015, 22:06

Mercedesy, mercedesy... też miałem - w sumie pięć - wszystkie diesle. Rzeczywiście problemów z motorami nie było, ale swoim zwyczajem filtry paliwa wymieniałem regularnie co roku.
bluecd napisał/a:
Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo...
Dla regeneracji wtryskiwaczy CDI powstał już "cały przemysł"... :wink:
bluecd - 28-06-2015, 08:22

Georg napisał/a:
Mercedesy, mercedesy... też miałem - w sumie pięć - wszystkie diesle. Rzeczywiście problemów z motorami nie było, ale swoim zwyczajem filtry paliwa wymieniałem regularnie co roku.
bluecd napisał/a:
Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo...
Dla regeneracji wtryskiwaczy CDI powstał już "cały przemysł"... :wink:


Ja 3,filtry zmienialem wtedy,kiedy trzeba,o zadnych opilkach nikt nie slyszal a jak po 300 kkm trzeba bylo zrobic koncowki wtryskiwaczy to kosztowalo to max.1/4 tego ,co pompa pajero i to w rzedowej 6tce. Cos mi to pahiero wyglada na mechanics special, jak ford windstar w usa...

Filateam - 24-07-2015, 14:47

Zbiornik z nierdzewki zamontowany. Kolejny dowód na to, że to słaby punkt tego auta. Wszystko było już poruszane, ale dla porządku podsumuję:
1. Opiłki w misce smoka

2. Obłażąca powłoka zbiornika dająca się zetrzeć opuszkiem palca.
3. Ktoś już tam był i nieudolnie posprzątał robiąc celowo dziurę w plastikowym filtrze ssaka- "Klient nasz Pan"
4. Cały układ „przepłukany” i jest ok.
5. Działa…
Pozdrawiam!

AKA - 27-10-2015, 20:31

Dopiero teraz przeczytałem temat i widzę, że narobiłeś się okrutnie. Proponuję wymień sobie jeszcze metalowe przewody paliwowe i wlew paliwa bo nie pozbędziesz się rdzy i opiłków z paliwa (to niestety wynika z moich doświadczeń)
Filateam - 28-10-2015, 15:08

Wlew paliwa wymieniony za 60 zł na "Lanosa". Trójnik dorobiłem sam z nierdzewki. Przewody metalowe są ok. Ale... kiedyś może też do zastąpienia nierdzewką... Pozdr!
AKA - 28-10-2015, 18:31

Lepiej to zrobić bo nie widać rdzy do momentu kiedy przewody się nie posypią całkowicie, trzeba też zwrócić uwagę na przewody doprowadzające płyn do tylnej nagrzewnicy i przewody paliwowe do pompy za prawym tylnym kołem - (jestem przekonany, że większość elementów stalowych jakie zamontowano do tych samochodów wcześniej dobrze wymoczono w wodzie morskiej)
sylwa-x - 28-10-2015, 20:10

czekam na fotki

myślę nad zrobieniem nowego do Pajero I
stary to druszlak

pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group