To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [ II 2.0 DID] Szarpie przy 1100 obrotow.

Tha_chriz - 30-09-2015, 07:51

Odebrałem samochód z nowym sprzęgłem, dwumasą, wysprzegliki, wymienione oleje, wymieniony olej w skrzyni, zawieszenie i ... nadal to samo. Żaden z objawów nie minął. Fakt auto chodzi inaczej, stara dwumasa była w tragicznym stanie, odpala, gaśnie bez żadnego zgrzytu i szarpania, podczas jazdy ciszej w kabinie.

Efekty takie że auto nawet jak stoję i podekręce obroty do 1100-1150 i trzymam to czuć delikatnie falowanie, jak jadę jest odczuwalne dużo mocniej.

Gdzieś kiedyś wyczytałem podobne opisy że padł czujnik prędkości i podawał błędne dane.
Ale chyba zacznę od próby przelewowej.

Zaczyna mnie to denerwować i już myślę nad zmianą, a samochód dla mnie jest idealny użytkowo i wielkościowo.

Już sam nie wiem, nie sztuka wymieniać wszystko na chybił trafił, a magików którzy poradzą na 100% niestety nie znam.

Maddox - 16-10-2015, 11:33

Tha_chriz napisał/a:
Odebrałem samochód z nowym sprzęgłem, dwumasą, wysprzegliki, wymienione oleje, wymieniony olej w skrzyni, zawieszenie i ... nadal to samo. Żaden z objawów nie minął. Fakt auto chodzi inaczej, stara dwumasa była w tragicznym stanie, odpala, gaśnie bez żadnego zgrzytu i szarpania, podczas jazdy ciszej w kabinie.
Efekty takie że auto nawet jak stoję i podekręce obroty do 1100-1150 i trzymam to czuć delikatnie falowanie, jak jadę jest odczuwalne dużo mocniej.
Gdzieś kiedyś wyczytałem podobne opisy że padł czujnik prędkości i podawał błędne dane.
Ale chyba zacznę od próby przelewowej.
Zaczyna mnie to denerwować i już myślę nad zmianą, a samochód dla mnie jest idealny użytkowo i wielkościowo.
Już sam nie wiem, nie sztuka wymieniać wszystko na chybił trafił, a magików którzy poradzą na 100% niestety nie znam.


a sprawdzałeś stan wtryskiwaczy? jeśli jest coś z nimi nie tak to wyjdzie na 100% po podpięciu to komputera diagnostyczengo.

Tha_chriz - 21-10-2015, 08:56

Witam,
Nie bylo mnie kilka dni w kraju i samochod byl przez ten czas u mechanika. Tego samego co robil dwumase. Wzieli sobie jako punkt honoru znalezienie i naprawe.
Zakonczylo sie regenracja wtryskiwaczy i wszystko jak reka odjal. Uszkodzenie wtryskow bylo dziwne i nie wyskakiwalo na komputerze diagnostycznym.
Niestety auto jakie kupilem bylo w takim stanie ze kwestia kilku miesiecy bylo uszkodzenie sprzegla, dwumasy i wtryskiwaczy przy 190kkm. Zatem jakbym naprawil od razu wtryskiwacze to dwumasa posypalaby sie za kilka tygodni.
Auto smiga, pracuje rowno, cicho i jakby szybciej.
Teraz tego auta nie sprzedam przez 5 lat :D

Pozdrawiam

Maddox - 23-10-2015, 12:05

Tha_chriz napisał/a:
Witam,
Nie bylo mnie kilka dni w kraju i samochod byl przez ten czas u mechanika. Tego samego co robil dwumase. Wzieli sobie jako punkt honoru znalezienie i naprawe.
Zakonczylo sie regenracja wtryskiwaczy i wszystko jak reka odjal. Uszkodzenie wtryskow bylo dziwne i nie wyskakiwalo na komputerze diagnostycznym.
Niestety auto jakie kupilem bylo w takim stanie ze kwestia kilku miesiecy bylo uszkodzenie sprzegla, dwumasy i wtryskiwaczy przy 190kkm. Zatem jakbym naprawil od razu wtryskiwacze to dwumasa posypalaby sie za kilka tygodni.
Auto smiga, pracuje rowno, cicho i jakby szybciej.
Teraz tego auta nie sprzedam przez 5 lat :D

Pozdrawiam

napisz prosze jaki koszt regeneracji dla jednego wtryskiwacza

Tha_chriz - 27-10-2015, 10:15

Zaplacilem 800PLN za sztuke, do tego podkladki i sruby regulujace.
Hubeeert - 27-10-2015, 10:42

Tha_chriz napisał/a:
sruby regulujace.
A nie mocujące?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group