[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Brak mocy
Hugo - 10-08-2015, 12:48
Podejdzie, jest taka sama.
2Adam5 - 10-08-2015, 13:18
Napewno???
Hugo - 10-08-2015, 16:08
Napewno.
2Adam5 - 10-08-2015, 21:30
A wasze gale trzyamją serie może macie coś porobione ?? jakieś modyfikacje ?? Bo mam zwątpione w tego GDI :/
radek79 - 10-08-2015, 21:53
gdi 150 koni jako nowe testowane było na 100 oktanowej benzynie
po drugie,żeby zbliżyć się do serji pełne czyszczenie kolektora sącego i zaworów i przepustnicy
z nagaru a może uzyskasz 140 koni
2Adam5 - 11-08-2015, 06:31
Mhm no to lipa , ale dzięki za informacje , bardzo pomogły.
[ Dodano: 13-08-2015, 10:25 ]
A wiecie jaka powinna być kompresja na cylindrach ??
STax - 13-08-2015, 10:44
Przede wszystkim równa na wszystkich. Musiałbyś znaleźć jakieś info serwisowe ile ona dokładnie ma wynosić.
deejay - 13-08-2015, 20:33
2Adam5 napisał/a: | A wiecie jaka powinna być kompresja na cylindrach ?? |
15 Bar.
2Adam5 - 14-08-2015, 19:35
Pojawił sie nowy problem szarpie na wolnych obrotach , skacze z 1500obr na 800 i tak co jakiś czas no chyba ze jest ciepły to podejdzie do 1300 i spada do 900 i jest ok .Co może być przyczyną przepustnica jest nowa jak by kto chciał ją obarczyć.
robertdg - 14-08-2015, 19:47
Bez kontroli parametrów rzeczywistych można wróżyć celując w pompe paliwa wysokiego ciśnienia
2Adam5 - 14-08-2015, 19:52
Ale kontra parametrów cos dokłądniej mam jeszcze pompe wysokiego ciśnienia od automata.
robertdg - 14-08-2015, 20:04
Trzeba podpiąc pod komputer, albo własnym kablem z evoscanem sprawdzić jakie ciśnienie paliwa utrzymuje się na pompie wysokiego ciśnienia, w ciemno nie ma co wymieniać bo można krązyć z tym samym problemem bez przerwy.
2Adam5 - 15-08-2015, 08:03
a jakie powino być ??
robertdg - 15-08-2015, 19:49
~55bar
2Adam5 - 16-08-2015, 11:02
ok sprawdze
|
|
|