To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Brak mocy

Hugo - 10-08-2015, 12:48

Podejdzie, jest taka sama.
2Adam5 - 10-08-2015, 13:18

Napewno???
Hugo - 10-08-2015, 16:08

Napewno.
2Adam5 - 10-08-2015, 21:30

A wasze gale trzyamją serie może macie coś porobione ?? jakieś modyfikacje ?? Bo mam zwątpione w tego GDI :/
radek79 - 10-08-2015, 21:53

gdi 150 koni jako nowe testowane było na 100 oktanowej benzynie
po drugie,żeby zbliżyć się do serji pełne czyszczenie kolektora sącego i zaworów i przepustnicy
z nagaru a może uzyskasz 140 koni

2Adam5 - 11-08-2015, 06:31

Mhm no to lipa , ale dzięki za informacje , bardzo pomogły.

[ Dodano: 13-08-2015, 10:25 ]
A wiecie jaka powinna być kompresja na cylindrach ??

STax - 13-08-2015, 10:44

Przede wszystkim równa na wszystkich. Musiałbyś znaleźć jakieś info serwisowe ile ona dokładnie ma wynosić.
deejay - 13-08-2015, 20:33

2Adam5 napisał/a:
A wiecie jaka powinna być kompresja na cylindrach ??


15 Bar.

2Adam5 - 14-08-2015, 19:35

Pojawił sie nowy problem szarpie na wolnych obrotach , skacze z 1500obr na 800 i tak co jakiś czas no chyba ze jest ciepły to podejdzie do 1300 i spada do 900 i jest ok .Co może być przyczyną przepustnica jest nowa jak by kto chciał ją obarczyć. :lol:
robertdg - 14-08-2015, 19:47

Bez kontroli parametrów rzeczywistych można wróżyć celując w pompe paliwa wysokiego ciśnienia
2Adam5 - 14-08-2015, 19:52

Ale kontra parametrów cos dokłądniej mam jeszcze pompe wysokiego ciśnienia od automata.
robertdg - 14-08-2015, 20:04

Trzeba podpiąc pod komputer, albo własnym kablem z evoscanem sprawdzić jakie ciśnienie paliwa utrzymuje się na pompie wysokiego ciśnienia, w ciemno nie ma co wymieniać bo można krązyć z tym samym problemem bez przerwy.
2Adam5 - 15-08-2015, 08:03

a jakie powino być ??
robertdg - 15-08-2015, 19:49

~55bar
2Adam5 - 16-08-2015, 11:02

ok sprawdze


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group