To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić EVO! - POMOC w zakupie RalliArt !

grzesiopol - 23-03-2018, 20:37

Mój z 2009 ubezpieczyciel wycenił na 38tyś, normalne działanie jakby chciał korzystać z Autocasco kradzieżowego, plus mniejsza składka minus mniejsza wypłata po kradzieży. Jakbyś miał zapłacić akcyzę i cło to ta wartość by była bliska 50tyś.
Jedna dobra opona to koszt około 600 zł w zwyż, a wymieniasz cztery na raz bo to jest wymagane przy 4x4.
Fanatyk marki to by już dawno go udiablił, a tak zwykła najuboższa wersja - wbrew zapewnieniom sprzedającego. Jeżeli podgrzewanie4 foteli to pełna elektryka to powinszować znajomości wyposażenia pojazdu.
Na zderzaku brak logo czy mi się wydaje, może pomalowany tak jak i ramka.
Tutaj masz temat do poczytania https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=104309 zawiera linki do innych tematów gdzie zawarte są plusy i minusy.
JHeżdże RA iu prawdę mówiądc zawsze trzymam nogę na hamulcu więc nie wiem czy sam pojedzie, Pod górę chwilę trzyma i jest czas ruszyć.
Przebiegu nigdzie (prawie nigdzie tzn w niektórych wersjach wyposażenia ale nie będę pisał gdzie, żeby handlarze nie wiedzieli w tym akurat nie) nie odczytasz, zostaje ci szukanie ogłoszeń ze szwajcarii, samochód znaczny więc możesz trafić.
Miłej lektury.

robertdg - 24-03-2018, 08:50

To co sobie ubezpieczyciele wyceniaja a to jak stoi rzeczywistosc, ciezko dyskutowac o czymkolwiek rozsadnym, RA ze szwajcu to czesto Sportback, przecietnie 1 na 5 to sedan (tu juz temat o gustach czyli komu bardziej odpowiada sportback a komu sedan, wiadomo z czym sie sedan kojarzy i co chetniej klient wybierze), w tamtejszych ogloszeniach komercyjnych najnizsze ceny za rocznik 2007-2009 w tej wersjii sedan RA 4WD TC-SST przecietnie zaczynaja sie w okolicach 12000 CHF ~43tys zl plus oplaty, sprowadzenie, itp, mowa o egzemplarzach bezwypadkowych

robertdg - 24-03-2018, 20:17

:thumbleft:
Jak sie nie pali to lepiej poczekac a moze trafi sie cos bardziej "oryginalnego"

grzesiopol - 24-03-2018, 20:32

Ralliart sprzedawany był w jednej wersji, przy zakupie można było sobie dobrać tylko opcje. Nie ma wersji tak jak w zwykłych Lancerach czyli Invite, Intense, Instyle.
Masz tutaj broszure co prawda na amerykę ale zawsze https://cdn.dealereprocess.net/cdn/brochures/mitsubishi/2014-lancer.pdf , coś tam mam jeszcze w domu to mogę ci podesłać.
Co do parkowania to parkuje sie normalnie, jak manualem, można nie używać gazu jak już jedzie aby było tylko równo.
Co do testu 40km/h to tego nie robiłem i trudno powiedzieć. Przy kickdownie jest delikatne opóźnienie ale nie za bardzo odczuwalny (rzecz gustu i stylu jazdy) Ja przeważnie jak chcę wyprzedzać to robię redukcję łopatkami i jadę. Przy tej skrzyni zaletą jest własnie dwusprzegłówka, to nie jest zwykły automat tylko manualna skrzynia o sterowaniu automatycznym. Jest pewne opóżnienie przy zmianie automatycznej biegu ale wynika to bardziej z wybranego programu jazdy, masz dwa NORMAL i SPORT. Najprościej mówiąc są dwa wałki jeden z biegami parzystymi drugi nieparzystymi jak jedziesz na trójce to już jest gotowy bieg ale w zależności od tego czy redukujesz np hamowaniem silnika czy przyśpieszasz, i tu nie wiem dokładnie jak jest zaprogramowane ale pewnie przy kickdownie jest to opóźnienie wynikające z konieczności wybrania niższego biegu.
W mocnego kickdowna się nie bawiłem bo szkoda mi samochodu taki po prostu szkot jestem. :wink:
Co do spalania to zajrzyj na mój spritmonitor i popatrz na tankowania 24-28 sierpnia, to był wyjazd na zlot, jazda z Lublina do Radomia, Żyrardów wjazd na autostradę i do samego Grudziądza po autostradzie w kolumnie 5 samochodów potem na około 20, z prędkościami zbliżonymi do autostradowych wyszło z komputera 9,8 powrót to już 12 ale była jazda w czasie zlotu, krótkie przejazdy odpalanie samochodu przy muzyce więc dlatego tak dużo. Uważam, że spalanie poniżej 10 jest możliwe (tempomat i ciągła jazda), raz miałem nawet około 8 ale wtedy nie było takich prędkości 8) .
Mój przebieg,żadna tajemnica - około 120 tyś.
Trudno powiedzieć do kiedy był sprzedawany ale chyba był jeszcze w 2015.

krzychu - 13-04-2018, 10:31

Poszukiwań ciąg dalszy: https://www.otomoto.pl/of...a-ID6zSGRD.html

Pełna opcja, podobno drobne ryski na zderzaku, jakaś mała wgniotka, złamana (podobno przez sprzedawcę kolanem) lewa łopatka od zmiany biegów. Gość jest skłonny sprawdzić oryginalną rejestrację ze Szwajcarii (chyba da się sprawdzić przebieg?), podobno w salonie mitsubishi coś tam jest w systemie wpisane (według mojej wiedzy Mitsubishi nie ma historii przeglądów online chyba że jakaś naprawa gwarancyjna była?).... No ale znowu 2010 tylko przebieg mniejszy... No i daleko...

lukas1 - 13-04-2018, 12:05

hejka, tez sie podlaczam do tematu, na tygodniach chce sprzedac swojego miska 2009-146 tys km. servisowany regularnie i od poczatku jezdzony praktycznie tylko w Danii po rownych drogach i zalewany tamtejszym paliwem ;-)

I zaczynam polowanie na Ralliarta, problem ze w danii jest tylko 1 sztuka z 2009 i 94 tys km za jedyne 180 tys dkk ;-) czyli okol0 100 pln

krzychu - 13-04-2018, 13:44

Jak jest z tymi VIN-ami bo np.: JMBSMCY4AAU000345
w http://www.dekoder-vin.pl/ pokazuje 2010
w http://mitsubishi-motors....BSMCY4AAU000345 pokazuje 2009.10.1

Sprzedawca się upiera że 2010.07

Bizi78 - 13-04-2018, 14:34

krzychu napisał/a:
Sprzedawca się upiera że 2010.07

To pewnie data pierwszej rejestracja a nie produkcji.
Najlepiej sprawdzić w ASA po vinie.

tyku - 13-04-2018, 14:40

Production Period (okres produkcyjny): 2009101
krzychu - 13-04-2018, 14:42

Bizi78 napisał/a:

Najlepiej sprawdzić w ASA po vinie.


A co to jest ASA? Co do daty pierwszej rejestracji to podejrzewam, ale czy to nie jest standard w Szwajcarii po prostu? Potem w dokumentach w Polsce i tak jest 2010? Pytam pod kątem leasingu bo limit to zazwyczaj 8(więc odpada od razu) lub 10 lat w momencie ukończenia.

tyku - 13-04-2018, 15:17

krzychu napisał/a:
A co to jest ASA?

Program Mitsubishi ASA (Mitsubishi Aftersales Support Application) :wink:
Dziwie się, że pytasz. Choć kto pyta, nie błądzi. :D

grzesiopol - 13-04-2018, 21:17

Panowie rok modelowy 2009, a tak przy okazji to co jest w ASA nie koniecznie sie zgadza z rzeczywistością, ja mam numer (ostanie cyfry vinu) 246 i pierwszą rejestrację lipiec 2009.
JMBSMCY4AAU000345 ten numer na stronie japancars.ru wyrzucił lipiec 2009 u mnie wyrzuca maj 2009. Czyżby tak długo stał na placu aż rok? A mój po dwóch miesiącach byłby sprzedany a gdzie transport z japonii?

[ Dodano: 13-04-2018, 21:19 ]
krzychu napisał/a:
Potem w dokumentach w Polsce i tak jest 2010?
pocieszaj, pocieszaj - u nas rok produkcji 2009 chyba, że ktoś ma układ na diagnostyce.
Jak wiesz gdzie był serwisowany to można ustalić historię, jak nie to zapomnij o ustaleniu czegokolwiek.

[ Dodano: 13-04-2018, 21:23 ]
Niech najwyżej zrobizdjęcie dowodu czy rzeczywiście jest wpisane rok produkcji 2010.

krzychu - 18-04-2018, 07:14

Tamtym się przestałem interesować. Ale przypomniało mi się, że sprzedawca stwierdził, że ma Lunch Control... RA miały takie coś?

Dzisiaj się pojawił taki: https://www.otomoto.pl/of...ontent=item_url

Ale widzę między zegarami S-AWC wskaźnik... Przecież RA nie miało S-AWC... Wymienione wskaźniki z EVO?

Fragu - 18-04-2018, 09:36

krzychu, to raczej rev limiter, a nie LC - takie coś mam też w Outku Turbo :wink:
krzychu - 18-04-2018, 09:41

Czyli limituje obroty żeby nie wbić 1 łopatkami przy 6 tys?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group