Outlander II GEN Techniczne - Jak zwiększyć prześwit outlander
piotrc5 - 09-01-2022, 18:22
Witam.
Po latach odświeżam temat podniesienia nadwozia w outlanderze II Czy ktoś stosował takie dystanse pod sprężyny?
https://sprzedajemy.pl/mitsubishi-outlander-podniesienie-zawieszenia-dystanse-lift-warszawa-2-6bea9f-nr58247276
Bzyk_R1 - 09-01-2022, 18:43
Sam nie stosowałem ale widziałem u kolegi efekty ich stosowania w Outlanderze 1 generacji. Wygląda to strasznie i dramatycznie wpływa na zachowanie auta na drodze. Pamiętaj że jest to wyłącznie lift budy, więc prześwit się zwiększa ale elementy zawieszenia, napędu czy wydechu zostają na swoim miejscu i nie poprawia to właściwości terenowych. W dodatku na takim lifcie cierpi geometria opony i zawieszenie. Trzeba wszystko ustawić pod nowy wymiar inaczej potrafi urwać nawet uchwyty montażowe. Ja bym nigdy nie założyl.
piotrc5 - 09-01-2022, 18:50
No właśnie najpierw sonduję temat i dowiaduje się. Jeśli faktyczne moje autko miałoby ucierpieć choć w jednym procencie to nic takiego nie zamontuję.
Z drugiej strony nie takie lifty i podnoszenia stosuje się w suwach i autach terenowych.... 3 - 4 cale to minimum a tu 2 - 3 centymetrowe podkładeczki... No zobaczymy czy ktoś to ma i się wypowie.
Bzyk_R1 - 09-01-2022, 18:55
Lift w terenówkach obejmuje też podwozie i zwiększenie kół. Podnoszenie samego nadwozia to zupełnie inny temat.
Rander - 09-01-2022, 20:53
Bzyk_R1 napisał/a: | Lift w terenówkach obejmuje też podwozie i zwiększenie kół. Podnoszenie samego nadwozia to zupełnie inny temat. |
W wydaniu bardziej ekstremalnym to także wymiana mostów, czasem nawet na wantowe. Widziałem na mostach wantowych Tarpana. Potwór potrafił wszędzie wjechać i z każdej przeszkody wyjechać. Ale był przerobiony profesjonalnie, a nie na zasadzie "coś tu dodamy, coś tam podniesiemy".
|
|
|