Outlander II Ogólne - 2.0 DID błędy nie do skasowania
Hubeeert - 01-11-2015, 01:56
Grzesiek1193 napisał/a: | w których wiązkach szukać koledzy? |
http://mmc-autoelectric.org.ua/mmc-service-manuals - tu znajdziesz schematy.
Życzę cierpliwości.
Grzesiek1193 - 01-11-2015, 17:29
dziękuje
Mam jeszcze problem z silnikiem tzn zapala i gaśnie jak długo postoi/ jest zimny. Zmieniłem uszczelniacze na pompowtryskach, świece żarowe bo 3 spalone byłe, nic to nie dało. Rano zapala i gaśnie z 8 razy niekiedy zanim zacznie pracować na wolnych obrotach. Miał ktoś podobne problemy?
Hubeeert - 02-11-2015, 10:12
Masz go czym diagnozować?
Grzesiek1193 - 03-11-2015, 20:09
Tak. Auto-com zero błędów, czasem za duży przepływ spalin w układzie egr.
Pompa wstępna sprawna, dziwne ciśnienie na pompie tandemowej. Na weekendzie postaram sie podnieść dawkę paliwa przy rozruchu.
A przy okazji rozwiązałem problem z elektroniką, jakiś fachowiec pomylił kostki tzn, kostkę która powinna być wpięta w sterowniku etcas podpiął do listwy łączącej wiązki elektryczne liczników drziwi i silnika, i odwrotnie. kostki były identyczne i pasowały w obydwa miejsca
efekt: czujniki drzwi działają, światełka wewnątrz także, moduł 4wd, napęd, tempomat, poduszki zgasły, otwieranie bagażnika, centralny zamek i pewnie wiele innych funkcji
Może kogoś naprowadzi moja męka z instalacją, a przyznam że już myślałem ją zmienić.
dodam link ciśnienia na pompie tandemowej:
https://youtu.be/pDwTUQwybw4
Hubeeert - 04-11-2015, 09:43
Grzesiek1193 napisał/a: | czasem za duży przepływ spalin w układzie egr. |
Zrób test EGR - zadaj mu % otwarcia i popatrz na realne vs oczekiwane.
Georg - 05-11-2015, 11:24
Grzesiek1193 napisał/a: | jakiś fachowiec pomylił kostki tzn, kostkę która powinna być wpięta w sterowniku etcas podpiął do listwy łączącej wiązki elektryczne liczników drziwi i silnika, i odwrotnie. kostki były identyczne i pasowały w obydwa miejsca |
Hmm... dwa identyczne gniazda w zasięgu dwóch identycznych wtyków - to byłby szczególny przypadek made in Japan.
Możesz wrzucić jakieś zdjęcie?
Grzesiek1193 - 16-11-2015, 20:17
zdjęcie kostek
http://zapodaj.net/d9e5af877c041.jpg.html
Egr zaślepiony, rozpylacze pompowtryskiwaczy nowe, pompa tandemowa podkręcona na ciśnienie 0.5 MPa na biegu jałowym.
Efektów brak, samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować, mało tego jak się zagrzeje po wciśnięciu gazu w podłogę potrafi zgasnąć, jak się dodaje powoli to wkręca się dobrze. Błędów w komputerze brak. Ma ktoś jakieś pomysły?
emil_d - 16-11-2015, 21:13
Grzesiek1193 napisał/a: | zdjęcie kostek
http://zapodaj.net/d9e5af877c041.jpg.html
Egr zaślepiony, rozpylacze pompowtryskiwaczy nowe, pompa tandemowa podkręcona na ciśnienie 0.5 MPa na biegu jałowym.
Efektów brak, samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować, mało tego jak się zagrzeje po wciśnięciu gazu w podłogę potrafi zgasnąć, jak się dodaje powoli to wkręca się dobrze. Błędów w komputerze brak. Ma ktoś jakieś pomysły? |
Dziurawa rura (albo nieszczelność) turbo - intercooler?
Georg - 16-11-2015, 22:32
Grzesiek1193 napisał/a: | samochód jak postoi długo zapala i gaśnie kilka razy zanim normalnie zacznie pracować |
Sprawdź/porównaj wartości z ECT na zimnym i rozgrzanym.
Grzesiek1193 - 18-11-2015, 20:45
Rura/ nieszczelność raczej odpada, po zdjęciu rury przy kolektorze ssącym efekt taki sam.
Georg mógłbyś rozwinąć myśl "wartości z ECT" nie bardzo się orientuje o co chodzi.
Georg - 18-11-2015, 21:19
ECT - Engine Coolant Temperature
Sprawdź/porównaj ze specyfikacją (chyba gdzieś była na forum) wartości:
- napięcia na czujniku z zapiętą wtyczką i przy włączonym zapłonie
- rezystancji na czujniku z wypiętą wtyczką
Grzesiek1193 - 19-11-2015, 11:12
Dobrze rozumiem. Chodzi o czujnik temperatury ten 2 pinowy w termostacie tak? Wymienialem go. Ale sprawdze rezystancje i napięcie.
|
|
|