Pajero Pinin - Shogun Pinin - chcialem sie przywitac - kilka pytan
CiniO - 30-10-2015, 22:21
mstrucz napisał/a: | Wszystkie objawy prawidłowe. Żaden bez skrzyni z reduktorem (SS4) nie miał LSD, a i pozostałe rzadko. Pamiętaj, że tam nie ma kłowej blokady napędów a wiskoza w MPI ma zakres 0 - 100procent na oś, więc szybciej ją spalisz niż zatrzyma silnik. |
Aha.
Pozniej jeszcze jeden test z kolega zrobilismy.
W ten sam sposob jak silnik chodzil na 1 pierwszym biegu, wszystkie kola uniesione.
Złapaliśmy tylne koła rękami (kazdy po jednam) i bylismy w stanie je utrzymac.
Owszem sila napędowa była, ale do Pudziana mi daleko, wreczb przeciwnie raczej jestem z typu "chuderlak" a i tak utrzymanie koła nie bylo zbyt trudne. Nie byla to sila ktora moim zdaniem molglaby napedziec samochod pod gorke.
Czy rzeczywiscie tak to ma byc, i poprostu ta wiskoza nie jest w stanie wiecej osiagnac?
Czy jest jakas mozliwosc swapa napedu z super select do MPI? Jaki to bylby orientacyjnie koszt?
dareqq - 31-10-2015, 08:42
Tez jestem ciekaw czy jest mozliwe przelozenie skrzynu z reduktorem ?
Piotrek4 - 31-10-2015, 18:58
Same skrzynie SS nie są drogie. Do tysiąca pewnie by całkiem niezłą znalazł, jak porównywałem moją z SS to wszystkie mocowania wyglądały tak samo, nawet jest zaślepiona dziura na drugi drążek. Większym problemem mogłoby być jedynie podłączenie elektroniki, przynajmniej dla mnie bo po prostu się nie znam na tym.
dareqq - 31-10-2015, 19:04
W sumie na upartego to elektroniki by nie trzeba podlaczac. Za pomoca drazka wbijasz przelozenia i wiesz jak Jedziesz
[ Dodano: 31-10-2015, 20:48 ]
Nie musi koniecznie wyswietlac w jakim trybie jedziemy
[ Dodano: 31-10-2015, 20:49 ]
Nie musi koniecznie wyswietlac w jakim trybie jedziemy . P
[ Dodano: 31-10-2015, 20:51 ]
P.s a samego reduktora do mpi nie da rady dolozyc ?
Piotrek4 - 31-10-2015, 21:21
Prawdopodobnie i sam reduktor wystarczy.
dareqq - 01-11-2015, 07:16
Kurde , gdyby sie dalo reduktor dolaczyc to by bylo fajnie. Tylko jak bylby wlaczany ? Przeciez w mpi mamy jeden lewarek
Piotrek4 - 01-11-2015, 08:31
Jak wsadzasz reduktor to w nim masz drugi lewarek pod który masz zaślepioną dziurę w podłodze
dareqq - 01-11-2015, 11:26
A nie wiesz czy nasza skrzynie da rade polaczyc z reduktorem bez dodatkowych modyfikacji ? Jestem mocno tym zainteresowany , wiec jesli macie jakas wiedze na ten temat dajcie znac
Piotrek4 - 01-11-2015, 13:02
Gdzieś czytałem że cały mechanizm jest upchnięty w tą samą obudowę, więc powinno pasować.
dareqq - 01-11-2015, 14:27
Jakbys odnalazl jakies detale to daj znac piotrek. Ja postaram sie porównac po fotach. Czyli centralny mechanizm roznicowy podmieniamy z reduktorem ? Jak myslicie jesli nie podlaczymy elektroniki to bedzie wiadomo na jakim trybie jedziemy ?
Piotrek4 - 01-11-2015, 17:08
Na pewno przodu nie rozłączysz. Ale pewnie bardziej Ci chodzi o możliwość zredukowania przełożeń. Ja zastanawiam się też nad montażem blokady mostu, gotowce kosztują więcej niż za auto dałem, ale żeby tak na wzór coś mieć to bez problemu bym dorobił za kilka stówek.
19 - 01-11-2015, 17:19
Trzeba było kupić GDi a nie teraz cudujecie
Piotrek4 - 01-11-2015, 18:06
I wydawać 50 zł za każde 100 km i męczyć się z wszystkim z czym gdi się wiąże? Porównaj koszty eksploatacyjne gdi i mpi nawet zakładając że nic się nie zepsuje.
dareqq - 01-11-2015, 18:58
Jam gaziarz z krwi i kosci wiec brzydze sie sama benzyna a w szczegolnosci gdi. Dokladnie , chodzi mi o sama mozliwosc zredukowania i wiekszy moment obrotowy w terenie
19 - 01-11-2015, 19:33
Macie rację, koszty paliwa są duże i nie ma co tu ukrywać, chociaż z silnikiem, odpukać od kupna nie mam żadnych problemów
ps. też jestem zwolennikiem gazu dlatego Pinin jest drugim autem bo w przeciwnym razie poszedłbym z torbami
|
|
|