To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - GALI want to say HELLO!!!

thebloody - 02-11-2015, 18:58

Kaucz, błagam Cie, jaka koza?! :P

jacek11 napisał/a:
Z tym autem nie można się nudzić :P

Faktycznie brzmi dwuznacznie... rozwiniesz? :)

eremita - 02-11-2015, 19:49

Gratulację zakupu :D I szerokości życzę :)
Nikt nie zwrócił uwagi ale fajne foty :D

Ja od kiedy pamiętam do każdego samochodu kładę klocki TRW i jeszcze nigdy nie zawiodły.

Ja też jestem zdania że troszku niżej Galowi pasuje, ja osobiście mam założone eibachy te 3cm w wyglądzie dużo dają a w codziennym użytkowaniu nie przeszkadzają :wink:

thebloody - 02-11-2015, 20:14

eremita, dzięki 😉 No z fotami specjalnie jesiennie pamiatkowo sie postaraliśmy zaraz po zakupie 😉 Jeszcze nic przy autku nietknięte...
Jogurt - 02-11-2015, 22:45

sveno napisał/a:
Owczar napisał/a:
Tarcze i klocki polecam textar.
a ja napiszę odwrotnie. Stanowczo odradzam, u mnie taki zestaw (sygnowany znaczkiem mitsu: monotowany w ASO) piszczy niemiłosiernie do tego stopnia, że za chwile prawie nowe klocki idą na złom bo już zamówiłem Brembo. Zraziłem się strasznie do tego producenta. Przerobiłem w Galancie w sumie już 4 zestawy tarcz i klocków i z żadnymi nie miałem tyle problemu co z Textarami, nic nie pomogło a próbowałem odtłuszczania, przeszlifowania, smarów i nawet podkładek antywibracyjnych, efek końcowy jest taki, że jak wracam z pracy to wszyscy sąsiedzi w promieniu kilometra o tym siedzą.

Więc albo ktoś je spalił albo są twarde. W Colcie jeżdżę 10 lat na textarach i są rewelacyjne. Hamują jak powinny, nie niszczą tarczy, dość mocno pylą, nie zdażyło mi się żeby zapiszczały. W galu mam tarcze zimermann i klocki textara. Tak jak w Colcie zero problemów. Raz kupiłem galowi klocki roadhouse, te dopiero piszczały. Wywaliłem w diabły po 1000km.

Fotki Gala wyglądają jakby z mojego tematu, też kupowałem jesiennie :) W moim mam założone H&R -35. Gal sam w sobie jest niski, na obniżonym zawiasie trzeba uważać podwójnie na przedni zderzak. Choć i na seryjnym był cały porysowany od spodu.

Kaucz - 02-11-2015, 22:58

thebloody napisał/a:
Kaucz, błagam Cie, jaka koza?!

ano koza - czyli stoi za wysoko - na upartego łeb wciśniesz między nadkole, a koło :)
thebloody napisał/a:
Faktycznie brzmi dwuznacznie... rozwiniesz?

czasem jest co naprawiać ;) ale i tak kocha się ten samochód ;P

jacek11 - 03-11-2015, 09:36

Kaucz napisał/a:
thebloody napisał/a:
Faktycznie brzmi dwuznacznie... rozwiniesz?

czasem jest co naprawiać ;) ale i tak kocha się ten samochód ;P

Dokładnie tak :P dążąc do ideału,znajduje się zawsze coś,co można poprawić,zmienić,a jak się okazuje że już wszystko jest ok,to w kabinie robi się głośno,i zaraz się zastanawiasz,gdzie jest wyciszenie tego auta :mrgreen: O zawieszeniu nawet nie wspomnę,bo to bardzo towarzyskie urządzenie :mrgreen:

thebloody - 03-11-2015, 10:41

jacek11, naprawde? hmm... to niedobrze. Ja póki co mam do wymiany prawą końcówkę drążka, bo wybita, jak już wspomniałam pewnie Niemiec w drodze do kościoła... i tak dalej... ;)

Troszke od spodu będzie pewnie piaskowania, jak na japońca przystało... ale my z Lewym chętni do takich rzeczy ;) Jak pewnie wiecie (?) z mojego wątku o 1G mamy kabinę piaskującą oraz piaskarkę, więc szybko, łatwo i przyjemnie idą takie rzeczy :) Nic, tylko się zajmować japońcami hahah ;)
Przynajmniej tyle dobrego, że nadkola zrobiono w Niemczech i wyglądają porządnie. Całkiem nieźle jak na srebrne auto dobrano lakier. Podobno auto jest wykupione z niemieckiego salonu, gdzie zostało oddane w rozliczeniu (o ile wierzyć papierom?...) ;) Ale to piaskowanie to ewentualnie już na wiosnę.

Zauważyłam, że nie działa tylna szyba, pozostała elektryka na 100%. Jakiś pomysł co może być z szybą?
Poza tym cały czas poznaję auto i cieszę się nim :) Przebieg 156 tys., chyba realny sądząc po stanie skór. Są jak nowe :finga:

Hugo - 03-11-2015, 11:30

thebloody napisał/a:
Jakiś pomysł co może być z szybą?
Może padać silnik podnosnika. Juz raz spotkałem się z czymś takim w lewych tylnych drzwiach w EA.
jacek11 - 03-11-2015, 11:42

thebloody napisał/a:
jacek11, naprawde? hmm... to niedobrze.

Nic podobnego.Prace przy galancie to przyjemność 8) przynajmniej dla mnie :mrgreen:

thebloody - 03-11-2015, 14:58

Hugo, dokładnie tylna lewa 😆
LEWY - 06-11-2015, 21:11

Generalnie Galant mało jeździ bo czeka go rozrząd oleje itp.
Znalazłem coś takiego i sobie pomyślałem o tuningu.

http://olx.pl/oferta/mits...html#0fc145407a

W galancie muszę wymienić klocki i tarcze to może od razu zmieniać na takie z legnum
pytanie tylko czy zaciski podejdą .
Zmieniłbym też całe piasty by mieć rozstaw pod felgi z evo.
Kolejna sprawa to czy skrzynia mogła by ucierpieć podczas takiego pożaru?
Na wiosnę galiemu szykuje się piaskowanie więc idealny moment na przeróbkę 4x4.
Podpowiedzcie tylko czy będę mógł bez większych problemów mieszać te części?

Hugo - 06-11-2015, 21:40

LEWY napisał/a:
idealny moment na przeróbkę 4x4.
Nie ma takiej opcji, chyba, że wspawasz podłogę z Legnum.
LEWY napisał/a:
pytanie tylko czy zaciski podejdą
Musisz zmienić przednie zwrotnice na te od Legnum, bo do zwrotnic z Twojego Gala zaciski nie będą pasować.
LEWY napisał/a:
Kolejna sprawa to czy skrzynia mogła by ucierpieć podczas takiego pożaru?
Jak najbardziej, na skrzyni jest kilka plastikowych wtyczek, więc pozamiatane...
LEWY - 06-11-2015, 21:56

Wybacz Hugo, ale nie wierze w takie mity i legendy.
Tak samo jak przekładałem evo,
podłoga w lancerze Fwd z 94 i w evo 94 są identyczne
( wnęka na koło jest trochę inna, ale to nie wymaga ciecia całej podłogi).

W eclipse Gs i gsx też są takie same.
Z tą lekką różnicą, że w eclipsie bak zmieni miejsce położenia i dlatego konieczne było usunięcie całej wnęki na zapas.

Generalnie tunel zmieści wał i trochę niżej wydech.
W evo i galu jest o tyle łatwiej, że bak zostaje w tym samym miejscu,
będzie tylko o nieco innym kształcie.
Jedyne miejsce, które mogłoby tego wymagać to wnęka na zapas, która musiałaby
pomieścić dyfer.

Panowie, Kobietę przekonałem,
to potwierdźcie, że będzie to łatwe i przyjemne :)
Szczerze, nie pomyślałem o elektryce i bardziej skupiłem się na tym czy wnętrzu
skrzyni nic by się nie stało.
Właściciel i tak nie odpisał mi jeszcze czy to automat czy manual.

Czy ma ktoś może jakieś zdjęcia legnuma od spodu?

Hugo - 06-11-2015, 22:15

LEWY napisał/a:
Wybacz Hugo, ale nie wieże w takie mity i legendy.
To uwierz. Wał napędowy i wydech w Legnum idą obok siebie. W zwykłym Galu tunel jest tak wąski, że sam wydech ledwo się mieści. W Galancie VR4/Legnum po stronie kierowcy (czyli prawej) jest bardzo mało miejsca na nogi przez szeroki tunel.
Podłoga Legnum:


Chcesz puścić wydech pod wałem? Jak podniesiesz auto o 20-30 cm żeby nie ciągnąć wydechu po asfalcie?

LEWY - 06-11-2015, 22:22

ok, dziękuję za zdjęcia, Masz może tego więcej?
tunel w seryjnym lancerku zmieścił wał i lekko poniżej 3calowy przelot.
W galu nie będzie żadnych wielkich wydechów przelotów, bo nie będzie to turbo.
Więc wydaje mi się, że jakoś się to upcha.
Tematu i tak nie odpuszczę najwyżej będę siedział kilka razy dłużej.

Jeżeli Masz może jakieś zdjęcia to bardzo proszę.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group