[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Instalacja haka - czy jest seryjna kostka
Wiktor - 19-05-2009, 16:52
PLPynton napisał/a: | robi sie tak jak mowi logika, podlaczony wtyk do haka to pali sie kontrolka. w moim gniezdzie orginalnym mitsubishi jest kontrola obecnosci wtyku w gniezdzie, w starych tego nie bylo np. jak zrobisz tak bedzie i tyle.
schematu nie ma w standartowych serwisowkach od EA, w ogole go nie bylo. |
masz gniazdo 7 czy 12 pinowe ??
Anonymous - 19-05-2009, 20:34
nie to stare 7-pin, nowsze nie wiem ile jest pinow ale na bank wiecej niz 10
o juz mam na zdjeciu, 13 pinowe
Wiktor - 19-05-2009, 20:48
a wiesz może jak ta kontrolka jest podłączona? bo chyba raczej nie trzeba od zegarów jej prowadzić.
Anonymous - 20-05-2009, 01:48
prowadzisz z lampki zegara wiazka deski (D) do konektora wchodzacego do wiazki idacej pod kokpitem (C) zaraz za przelacznikiem lusterek szary konektor zdaje sie 22 pinowy. Z niego poprzez wiazke C na puszke pod maskownica obok oparcia stopy kierowcy na jeden z 3 konektorow wchodzacych w wiazke podlogowa (E). dalej wiazka podlogowa przy lewym progu lecisz az do bagaznika i tam laczysz to z instalka haka.
mozesz tez sobie zrobic mniej oryginalnie czyli puscic kabelek az do licznika. problem w tym ze nie bylo w instalacjach kabelka na lampke podpietego gniazda przy haku choc byla lampka w licznikach. trzeba rzezbic niestety ale dasz rade. nie pamietam tez dokladnie ale w moim wtyku bylo zwarte do masy przy podlaczonym wtyku co zdaje sie dokladne pasuje w te liczniki.
Wiktor - 20-05-2009, 12:23
dzięki wielkie za opis i schemat, teraz na pewno będzie łatwiej.
|
|
|