Nasze nieMiśki ;-) - Kiciuś S-Type 3.0V6
Owczar - 24-01-2016, 22:29
adt81 napisał/a: | Jest komfortowo aczkolwiek nieco ciasno - wielki plus za wspomaganie bo jest bajeczne. Napęd na tył powoduje znacznie większą łatwość manewrowania mimo, że od Gala jest większy. |
Czy rzeczywiście bagażnik jeszcze mniejszy niż w galancie?
Napęd na tył daje lepszy skręt (brak przegubów). W 5m aucie średnica zawracania corsy C. Galant pod tym względem jest paskudny do manewrowania. W zasadzie wszędzie wjeżdżam tyłem.
adt81 napisał/a: | Trzeba sobie zdać z jednego sprawę - takich aut nie kupuje się dla ich niezawodności czy funkcjonalności. Tak jak to powiedzielli panowie z najpopularniejszego brytyjskiego show motoryzacyjnego - Because it's a Jag |
Strasznie mi się podoba XJ, ale właśnie dlatego, że to Jag i to wybrałem Japoński kierunek Piękne i niepowtarzalne auto. Ale może drenować kieszeń jak szalone. Choć pewnie to kwestia jak auto było zadbane. Jak w każdej innej marce.
adt81 - 24-01-2016, 23:01
Owczar napisał/a: |
Czy rzeczywiście bagażnik jeszcze mniejszy niż w galancie? |
Tak mimo tego, że jest dłuższy to niestety płytszy.
Owczar napisał/a: | Strasznie mi się podoba XJ, ale właśnie dlatego, że to Jag i to wybrałem Japoński kierunek Piękne i niepowtarzalne auto. Ale może drenować kieszeń jak szalone. Choć pewnie to kwestia jak auto było zadbane. Jak w każdej innej marce. |
Dokładnie tak jak piszesz - kwestia zadbania i podejścia do auta. Mnie też bardzo podoba się XJ ale w codziennej eksploatacji może być kosztowniejszy - to już dla pasjonata do głaskania bardziej się nadaje.
mkm - 25-01-2016, 13:50
Owczar napisał/a: | Japończycy też mają u siebie rhd ale nie traktują reszty świata jak drugą kategorię |
A ręczny w Colcie CJ, Outlanderze I, Eclipsie? i pewnie jeszcze w wielu innych
Owczar - 25-01-2016, 14:07
Nie wiedziałem, że mitsubishi tez takie kwiatki wypuszczalo. Ale jakby nie było tu mamy auto, które jako nowe kosztowało grubą kasę, a marka premium w galancie mitsubishi nie poszło na łatwiznę
robertdg - 25-01-2016, 19:17
Lexus IS
Jag raczej nie jest rajdówką która by zachecała do jazdy na ręcznym
Owczar - 25-01-2016, 19:26
Is ma z prawej ręczny, ale w rhd ma z lewej
adt81 - 25-01-2016, 20:24
robertdg napisał/a: | Lexus IS
Jag raczej nie jest rajdówką która by zachecała do jazdy na ręcznym |
Dokładnie zwłaszcza, że to ciężkie bydle a długie niskie biegi nie pomagają. Jednak jak już wspomniałem to taki krążownik i fajnie się nim krąży aczkolwiek na wyższych biegach jest czym wyprzedzić. Co innego wersja S-Type R Supercharged 4.2 V8 395KM - żałuję, że mnie nie stać na takie cacko . Z drugiej strony jakbym dysponował taką kasą to pewnie celowałbym w XKR.
|
|
|