To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [3.0 V6] stukanie pod pokrywą zaworów i na dole silnika

adrianoss24 - 26-02-2016, 01:11

brzyydal napisał/a:
Kolego adrianoss nie wiem czy dobrze zrozumialem dwa milimetry ponad gorna kreska na bagnecie? Jezeli na gorze ucichlo to kasatory luzu ktorys sie zawiesil/odwiesil.



Tak, ponad górną kreską na bagnecie. Też myślę że się odwiesił i jest już git.

brzyydal - 26-02-2016, 11:19

Kolego apg2312 napchales sobie glowe jakimis pierdolami o zabach a teraz na sile probujesz zainteresowac tym innych... Producenci zalecaja stosowanie danych srodkow w danych warunkach uzytkowania i wcale nie musza byc jasnowidzami /gdzie tu logika twoich wypowiedzi?/. To czy sobie na biegunie polnocnym wlejesz wode do chlodnicy to twoja sprawa. Zalecenia klasyfikacji lepkosciowej uzywanych w danych warunkach klimatycznych znajduja sie w instrukcji serwisowej tego silnika. To ze nie umiesz tego odszukac to juz twoj problem.
Kolego adrianoss moge zapytac z jakiego powodu tego oleju jest az tak duzo?

dareqq - 28-02-2016, 13:48

Na poprawę kultury pracy popychaczy pomaga ich wymiana :) . sprawdziłem
adrianoss24 - 28-02-2016, 20:26

brzyydal napisał/a:
Kolego adrianoss moge zapytac z jakiego powodu tego oleju jest az tak duzo?


Nie potrafię odpowiedzieć na te pytanie :D jak wymieniałem to był stan pomiędzy kreskami, potem było ledwo na dolnej kresce to dolałem, potem raz też dolałem i tak jakoś wyszło

brzyydal - 28-02-2016, 22:24

No roznie z tym poziomem oleju moze byc. Niekoniecznie moze to byc kwestia wlania zbyt duzej ilosci. Przestalo stukac?
adrianoss24 - 29-02-2016, 20:19

Cytat:
Przestalo stukac?



Pod pokrywą zaworów teraz jest cisza, ale pukanie na wolnych obrotach dalej jest.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group