Nasze Miśki - Moja Biała Strzała Colt C50 89r.
robertdg - 19-03-2016, 23:10
Sprawdź luzy zaworowe, termostat najprawdopodobniej do wymiany
Owczar - 19-03-2016, 23:19
Do sprawdzenia krokowiec i termostat. Luzy zaworowe także warto sprawdzić.
KamilZ - 20-03-2016, 00:02
Pytanie jak sprawdzić krokowy?
Krzyzak - 20-03-2016, 18:56
Krokowy w tym aucie raczej rzadko pada. Tam zresztą jest zwykły silnik liniowy sterowany przebiegiem prostokątnym.
Do wymiany masz termostat i prawdopodobnie czujnik temp. silnika (ten na 2 styki).
Luzy zaworów też do zrobienia, zapłon do ustawienia - jest specjalne złącze by komputer przestał regulować zapłon i wtedy można aparatem bez problemu ustawić.
KamilZ - 20-03-2016, 21:18
Luzy były ustawione i czujnik dwupinowy był sprawdzony.
KamilZ - 20-03-2016, 21:45
Dwaj bracia
KamilZ - 20-03-2016, 21:47
Krzyżak - zapłon do ustawienia - jest specjalne złącze by komputer przestał regulować zapłon i wtedy można aparatem bez problemu ustawić.[/quote]
O jakim złączu mówisz? Wystarczy wyjąć jakąś wtyczkę?
Owczar - 20-03-2016, 21:55
A komputer koryguje w tym silniku? Ja u siebie ustawiałem ręcznie. Co więcej, to najlepiej pracował przy przyśpieszeniu do końca zakresu.
docencik87 - 20-03-2016, 22:29
Oczywiście, że tak
Specjalne złącze jest na ścianie grodziowej. Z tego co pamiętam biała wtyczka z jednym przewodem.
By komputer przestał regulować zapłon trzeba podać tam masę z akumulatora.
Krzyzak - 21-03-2016, 08:46
Tam jest (powinna) czarna albo brązowa albo szara zaślepka. Na ścianie grodziowej, dość duża wtyczka. Przez regulacją zapłonu koniecznie trzeba podłączyć do minusa aku.
U mnie czujnik temp. silnika też pokazywał dobre wartości a jednak ECU wskazywało na jego usterkę. Zmieniłem i wszystko jest OK, od kilka lat brak check engine (kupiłem Autlog za jakieś 20zł, model AD2069)
KamilZ - 21-03-2016, 11:53
Krzyzak napisał/a: | Tam jest (powinna) czarna albo brązowa albo szara zaślepka. Na ścianie grodziowej, dość duża wtyczka. Przez regulacją zapłonu koniecznie trzeba podłączyć do minusa aku.
U mnie czujnik temp. silnika też pokazywał dobre wartości a jednak ECU wskazywało na jego usterkę. Zmieniłem i wszystko jest OK, od kilka lat brak check engine (kupiłem Autlog za jakieś 20zł, model AD2069) |
Nigdzie nie mogę znaleźć tego czujnika. W jednej hurtowni mi znaleźli ale za 60 zł na zamówienie. Autolog to jest jakaś nazwa?
Krzyzak - 21-03-2016, 13:38
https://www.motointegrato...o-autlog-as2069
pierwszy z brzegu link, pewnie można znaleźć taniej (ja kupowałem po ok. 18-20 zł)
KamilZ - 21-03-2016, 13:53
Krzyzak napisał/a: | https://www.motointegrator.pl/produkty/430966-czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-autlog-as2069
pierwszy z brzegu link, pewnie można znaleźć taniej (ja kupowałem po ok. 18-20 zł) |
Ok, dzięki.
Obdzwoniłem całe Świecie i w jednym zamówiłem z intercarsu za 30 zł. Ten czujnik jest gdzieś na wierzchu i dam radę sam go wymienić?
KamilZ - 21-03-2016, 21:03
Ma ktoś może opis jak wyczyścić krokowy?
Krzyzak - 22-03-2016, 09:00
4 śrubki od góry wykręcasz (polecam wkrętarkę) i wyciągasz silniczek - przekładnia jest czysta i nasmarowana, więc nic czyścić nie trzeba, ale piszę to byś sprawdził dla własnego spokoju
a czujnik jest na wierzchu - obok termostatu, wkręcony poziomo w obudowę przy termostacie, praca banalna na 5 minut ze spuszczeniem płynu
|
|
|