To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Błękitna strzała OPC - "Garnek"

Morfi - 04-04-2016, 15:56

i ten argument Mnie przekonuje ;)
Owczar - 04-04-2016, 16:00

To dość mocno wysilona jednostka i wymaga szczególnej uwagi przy gazowaniu. Wolnossaki wybaczają o wiele więcej. :) EGT i AFR to w sumie takie must have przy turbo ;) chociaż pośrednio jedno jest skorelowane z drugim i teoretycznie EGT na początek wystarczy. Ale przy wysokim EGT mając wskaźnik AFR możesz wnioskować w czym problem.
Morfi - 04-04-2016, 18:19

Raczej nie jest mocno wysilona. Turbina nie ładuje nawet jednego bara ok 0,7 -0,8. Hondy w n/a mają 100KM z litra ;)
robertdg - 04-04-2016, 20:36

Gratulacje nabytku

Morfi napisał/a:
Raczej nie jest mocno wysilona. Turbina nie ładuje nawet jednego bara ok 0,7 -0,8.
Nie to żebym zmieniał Twoje pozytywne podejście, ale prze dgazowaniem tego motora to może zapoznaj się z tym http://www.wgmotorworks.c...16lex-piston-4/
To sie działo w silnikach nie zasilanych LPG, zatem ponownie przeliczyłbym wartośc przejchanych kilometrów wzgledem LPG a silnika

Owczar - 04-04-2016, 21:29

Japońskie wolnossaki mają 100km z litra i niewiele więcej momentu. Tu jest spora różnica.
Morfi - 04-04-2016, 21:35

Dzięki Robert nie wiedziałem, na polskich forach nic o tym nie piszą, ale tak jak z GDI jak dbasz tak masz, ja nie miałem żadnych problemów. Dlatego też ten dotrysk benzyny i zanim zacząłem użytkować samochód kompletna diagnostyka.
Wiem też, że poziom oleju jest ważny bo te silniki lubią łyknąć.

robertdg - 05-04-2016, 08:27

Jest trochę informacji, ale to taka oplowska tajemnica poliszynela
Morfi - 10-04-2016, 16:48

Z nowości zamontowana instalacja gazowa na wtryskach Baracuda i sterowniku xbox staga zbionik 53llitry. narazie wszystko ok.
Wg komputera na trasie spokonie mozna zejść do 8l :) spalanie na gazie pierwsze tankowanie 11,4 litra.

Opony sprawdzaja się świetnie, pusty mokry plac i trudno zerwac przyczepność przy manewrach lewo prawo przy 50km/h

LukasiusPomorze - 10-04-2016, 18:02

owczar ma rację - jak chcesz skorzystać z 90% swoich kucy to lepiej przełącz się na benzynkę inaczej zamienisz LPG na spawarkę. Nie ma czegoś takiego jak dobrze wystrojona instalacja nawet jak masz ekstra sondę do spalin.
Napęd kuchenkowy jest dobry na trasy gdzie parametry spalania są powiedzmy "stałe", ale jak dociskasz pedał gazu nieco mocniej to zdolności adaptacyjne komputerów do sterowania mieszanką LPG mogą rozczarować.

Powiem inaczej , spalanie Pb też nie musi być prawidłowe, a przecież parametry spalania Pb są częściowo brane pod uwagę przy regulacji LPG. Trzeba się czasem zastanowić czy warto skracać czas do regeneracji głowicy...

Tak czy inaczej życzę bezawaryjnej jazdy...

Morfi - 10-04-2016, 18:46

Lukasiu chyba nie masz pojęcia o LPG i strojeniu po AFR.
Nie ma spadków mocy ile miałeś aut z lpg, zrobionych w porządnych firmach.
Sterowniki lpg idą doprzodu i coraz lepiej adaptują się do samochodu.

mkm - 10-04-2016, 19:20

Morfi napisał/a:
Sterowniki lpg idą doprzodu i coraz lepiej adaptują się do samochodu.

Jak mawia mój mechanik: "pojeździmy... zobaczymy" :mrgreen:

Dobrze, że nie ta czarna :wink: choć ten kolor jest taki "opcowaty"

Morfi - 10-04-2016, 19:26

no narazie 500 km na instalacji dopiero, różnicy teoretycznie nie ma a będzie prędzej czy później będzie shamowana
Owczar - 10-04-2016, 20:43

Jakie ma afr ten silnik przy gazie w podłodze?
Morfi - 10-04-2016, 21:58

Narazie nie mam pojęcia, nie pytałem . :oops:
mjsystem - 12-04-2016, 12:38

Cytat:
Jakie ma afr ten silnik przy gazie w podłodze?
Pytanie raczej, czy gazownik sprawdzał parametry w czasie jazdy czy tylko na postoju. :lol: Oczywiście życzę, aby było ok :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group