To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - [SIGMA]Filtr oleju do automatu F4A33 - JAK TO WYGLADA?

Anonymous - 15-11-2008, 20:26

lukasz z tego co się zorientowałem to mówia że filtr i olej w skrzyni biegów powinno sie zmieniać co drugą wymianę oleju w silniku i wtedy jesteś pewny że nie zajedziesz automatu
lukasz12 - 15-11-2008, 20:29

batman-1 napisał/a:
lukasz z tego co się zorientowałem to mówia że filtr i olej w skrzyni biegów powinno sie zmieniać co drugą wymianę oleju w silniku i wtedy jesteś pewny że nie zajedziesz automatu


To wyszłoby na to ze powinienem juz zmienić olej w skrzyni ;-) ale na oleju silnikowym poprzednio zrobiłem 9000 km - wlałem w sumie 6 litrów tzn. przez 9000 spalił jakieś 1,7 litra :( . Teraz zmieniłem olej na valvoline maxlife 10w40 (poprzednio castrol gtx magnatec 10w40) i chyba ubywa go mniej bo mam póki co stan w połowie bagnetu a nie dolewałem praktycznie nic. Zrobiłem juz jakies 3500 od wymiany oleju. Zobaczę ile zrobię na tym valvoline - jak spali go mniej to będę używał

adpiekar - 16-11-2008, 13:15

Dzięki za odpowiedzi.Właśnie i u mnie zmaiana biegów jak zimna to szarpie,i czasem nie zmienia w porę. Ale jeszcze jedno pytanko,jak wymienić samemu olej tak aby to dobrze zrobić,a nie spartaczyć.Ponieważ w okolicy nie ma żadnego warsztatu. a może ktoś wie gdzie w okolicy Siedlec można coś takowego zrobić?Pozdrawiam.
Krzyzak - 16-11-2008, 13:32

lukasz12, moje auta tez pala Castrola
na Mobilu, Lotosie czy Valvoline juz nic nie ubywa...

Anonymous - 16-11-2008, 13:37

wymiana podobnie jak w silniku musisz konkretnie rozgrzać na kanał spuszczasz odkręcasz mise najlepiej przepłukać mise tylko uwaga na magnesy powinny być chyba trzy.Warto oglądnąć czy żadnych opiłków nie ma potem odkręcasz filtr wkładasz nowy skręcasz mise tylko z czuciem żeby nie uszkodzić uszczelki.Jak wymieniałem u siebie to wlałem pierszy litr oleju a potem zapaliłem silnik wlałem kolejny sprawdziłem stan przeladnia R na moment potem 1 2 D na N i znowu pomiar dolewka i tak do uzyskania stanu potem pojeździć i jeszce sprawdzić stan.Troche zabawy czasu ale spoko można zrobić samemu.Rozmawiałem z mechanikami i mówili żeby lać dextron2 nie lać trójki pozdrowionka i powodzonka.
lukasz12 - 16-11-2008, 13:38

Krzyzak napisał/a:
lukasz12, moje auta tez pala Castrola
na Mobilu, Lotosie czy Valvoline juz nic nie ubywa...


Dlatego Castrolowi mówie zdecydowane NIE. 2 lata temu poszedłem za radą mechanika ale jak widać trzeba samemu wszystko przetestować. Będę sie trzymał VALVOLINE

Krzyzak - 16-11-2008, 14:25

opilki zawsze beda na magnesach, a powinno ich byc 5


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group