To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY3A 1.8] Silnik padl ...

Anonymous - 24-07-2016, 09:02

Ogolnie to jest dosc znana firma w swoim rejonie, robiaca silniki od 40 lat.

Z racji skali to beda robic kapitalke wszystkiego i co jest nie tak wymieniac,
naprawiac Od walu zaczynajac a na glowicy i gniazdach zaworowych konczac.

Maja przejrzec caly silnik, i co tylko nie tak, naprawiac lub wymieniac jesli sie nie da naprawic.

Powinien wyjsc jak z fabryki...

Pozdr
AK

tomekrvf - 31-07-2016, 20:21

wiewioor napisał/a:
No dziwne. Gdzieś (nie pamiętam gdzie) wyczytałem że te motory jak mają poniżej 2l oleju to może się już zaświecać kontrolka ciśnienia oleju.

Tego nie zobaczysz w Lancerze 1.8. Dopóki będzie ciśnienie w okolicach 0.6 bara nic na desce się nie zaświeci. Najlepszym czujnikiem jest cotygodniowa kontrola poziomu oleju przy pomocy bagnetu.

Anonymous - 28-10-2016, 17:07

Duzo czasu minelo ale po oczekiwaniu dzisiaj silnik odebralem po naprawie.

I de facto najwazniejsze dla potomnych jest to ze nie ma zamiennikow,
czyli wszystko oryginaly tylko i ceny zabijaja:

1. Rozrzad - ok 1500
2. Lancuch pompy oleju + pompa - 4000
3. pierscienie + panewi + 2000
4. uszczelki + pompa wody 1000

+ robota,

Do tego przy okazji wymiana sprzegla 1600 ;-)

Dla potomnych: sprawdzac olej i wymieniac czesciej niz te 20k.

Pozdr
AK

lobuzek - 28-10-2016, 20:16

Sprawdzam minimum raz w tygodniu, wymieniam co 10 kkm. Nikomu to nie zaszkodziło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group