Archiwum - [Cari 1.8] Kilka pytań
saphire - 07-03-2007, 21:14
Bo to jest mniej więcej tak:
- jak lubisz elastyczne diesle - kup francuskie 1.9 DID
- jak lubisz mocną benzynę - kup japońskie 1.8 GDI
- jak lubisz oszczędzać na LPG - kup zwykłe 1.8 SOHC
Anonymous - 07-03-2007, 21:25
no to mam już jakiś pogląd - dzięki Jeszcze spytam kolegę, którego ojciec jeździł Carismą GDI o jego wrażenia Jeśli bym się decydował, to chyba kupię GDI, ale bez gazu - mam jakąś (może niesłuszną) awersję do instalacji gazowych (często trzeba regulować albo trafić na dobrego mechanika, który od razu wyreguluje).
Aha, pytanie: czy za w/w egzemplarz GDI 18500 to dużo? Dojdzie jeszcze około 1200 zł opłat rejestracyjnych...
mlun - 07-03-2007, 21:25
Szkoda tylko że w GDI nie można podmienić kompa na tego japońskiego:P
UP: Co do gazu do GDI to sobie poczytaj bo to i tak nie łatwa sprawa więc śmiem powiedzieć że nawet jeśli byś o tym myślał to prędzej z innym silnikiem byś kupił:P
Anonymous - 07-03-2007, 21:27
a co, holenderskie się psują?
saphire - 07-03-2007, 21:48
mlun napisał/a: | Szkoda tylko że w GDI nie można podmienić kompa na tego japońskiego:P |
pewnie by można było o ile zaczął byś lać wyłącznie paliwo bezsiarkowe bo uboga wg kompa europejskiego to 1:20 a wg japońskiego 1:40 stąd GDI japońskie mniej palą ale za to muszą mieć paliwo bezsiarkowe
arekp - 07-03-2007, 21:50
Osobiscie z DiD nie mialem nic wspolnego ale wystarczajaco dlugo czytam to forum (a wczesniej czytalem MKP) aby nie kupic auta z takim silnikiem.
Rafal_Szczecin - 07-03-2007, 21:59
arekp napisał/a: | Osobiscie z DiD nie mialem nic wspolnego ale wystarczajaco dlugo czytam to forum (a wczesniej czytalem MKP) aby nie kupic auta z takim silnikiem. |
a ja wlasnie czytam i jakos kazdy sobie chwali, wiec jezeli bedzie carisma to wlasnie w DiD'zie
mlun - 07-03-2007, 22:10
No wiem że można fizycznie włożyć ale moje szkoda odnosi się do tej benzyny.Chociaz na statoil podobno jest bezsiarkowa:P
Bartek - 07-03-2007, 22:36
mlun napisał/a: | Chociaz na statoil podobno jest bezsiarkowa |
Bardzo podobno - po 20 000 km syfilis po niej jak po każdej innej, a jak to było w reklamie pewnego proszku do prania, jak nie widać różnicy, to po co przepłacać
Anonymous - 07-03-2007, 23:11
dziwie sie zadałes konkretne pytanie a nie uzyskałeś odpowiedzi.
GDI to silnik który lubi brac olej mój bierze poza tym bardzo czesto klekocze (popychacze zaworów) taki urok tego silnika. Dodatkowo czyszczenie przepustnicy bo możesz szarpać i falowac moga obroty.
Jeżeli chodzi o carisme po lifcie to hamulce ma juz od galanta wiec mocniejsze, japończycy usuneli wady z I wersji. Natomiast mało widać przez tylnia szybe.
Jeszcze co do silnika GDI dynamika jest w normie 200km/h nia polecisz. Pali 6l na trasie i około 8l w mieście jak zimny i czesto uruchamiany to jeszcze wiecej. Prędkośc ekono to około 120km/h
Co do zdjęcia to musze powiedziec że na mojej srebrnej strzale tez świato sie jakoś załamuje że widac róznice w kolorkach na elementach, poprostu musisz sie udac i obadac osobiście choć miedzianego auta bym nie kupił bo potem to juz go nie sprzedasz.
pozdro
Anonymous - 07-03-2007, 23:16
a jakie są normy zużycia oleju? 1 litr na 10000 km? I jak się Mitsubishi Motors asekuruje - przy dużych przebiegach 1 litr na 1000 km? 100 km?
Czemu miedzianego miałbym nie sprzedać? Kolorek nie chodliwy? Przemaluję...
JCH - 07-03-2007, 23:38
arekp napisał/a: | Osobiscie z DiD nie mialem nic wspolnego ale wystarczajaco dlugo czytam to forum (a wczesniej czytalem MKP) aby nie kupic auta z takim silnikiem. |
Eeeee no....
To pojechałeś po bandzie teraz
Robson86 - 08-03-2007, 01:39
deadly napisał/a: | GDI to silnik który lubi brac olej mój bierze |
Mozliwe choc nie do konca...Mój GDI nie wzial nawet grama oleju od 2-uch latek (tyle moja Cari jezdze)
Pozdroo
Anonymous - 08-03-2007, 08:28
Robson86 napisał/a: |
Mozliwe choc nie do konca...Mój GDI nie wzial nawet grama oleju od 2-uch latek (tyle moja Cari jezdze)
Pozdroo |
no ja powiem ze tez jestem zdziwiony zacowaniem mojego auta. najpierw wział 2 litry na 15000km a teraz po wymianie filtrów i po przejecaniu 5000km nie dolałem nic, ale jestem zdania przeglądając forum ze gdi lupi sobie gulnąć.
<Jacho>
a co do normy to widziałem manuala od koreanca hyundaia tam faktycznie były takie normy 1l/1500km a przy aresywnej jezdzie 1l/1000km
pozdro
Matejko - 08-03-2007, 08:34
kazdy silnik 16V przy kreceniu pod czerwone pole musi wziac olej ! u mnie po 4 tys km od wymiany ubylo ok. 3mm na bagnecie
|
|
|