To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASV Lider we Wrocławiu

jmgmotocykle - 28-03-2009, 21:46

Cytat:
dochodze do wniosku ze uzywales ich raczej w ciezkim terenie: uszkodzony bak?? trzeba niezle sie nameczyc zeby bak rozwalic, albo pech. uslizg sprzegla po 20tys?? czyzby ostre boksowanie w piachu albo blocie??(sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie), woda w filtrze powietrza?? to nie lodz podwodna zeby tak go moczyc. niedlugo padnie silnik bo pewnie wody zassal, bo nikt mi nie w mowi ze to od deszczu.(a wiem bo smigam tez

żle czytasz treść i żle wyciągasz wniaski - auto nigdy nie zobaczyło ciężkiego terenu- NIGDY- nie miałem bak uszkodzony tylko FAP - jest to taki dodatek do paliwa paliwa który jest dodawany przy tankowaniu i jest to zwykły "kondon" w plastikowej obudowie niefortunnie zamontowany przy lewym tylnim wahaczu (niżej niż wahacz!!!) - uszkodziłem przy nawracaniu na leśnym parkingu (słyszałem uderzenie gałęzi/kołka) ale nie sądziłem że uszkodził coś. co do sprzęgła - jak wyżej - nigdy terenu, boksowania czy wyjeżdzania z jakiś "okopów". woda - poprostu lipna konstrukcja auta - ssanie powietrza jest pod przednią atrapą - akutat przed przeglądem outek miał 2 szybkie(160-190) trasy w silnym deszczu - wystarczyło....
Cytat:
wykonujesz to co masz na liscie i przy dobrych checiach albo przy okazji zerkniesz z grubsza. tak tez maja mechanicy na przegladach. maja liste i jada po koleji pozycje. nie mieli obowiazku sprawdzania filtra i tego nie zrobili,

nawet nie mam odwagi myśleć że po 20 tyś filtr powietrza nie podlega inspekcji!!!! nie wspomnę o wymianie... ale to już wytyczne producenta
Cytat:
a o cenach przegladow powinien poinformowac cie pozadny sprzedawca przy kupnie auta.
jesli to byl 2 przeglad to cena standart, jesli 1 to troche ich ponislo

nie poinformowali , ale też nie pytałem - doszedłem do wniosku że jak w stolicy kosztuje 380-430 robocizna to wrocław się nie wychili - ale mnie zaskoczyli .... był to pierwszy , tz. mały przegląd....
Cytat:
sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie

nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem.....

tomekrvf - 28-03-2009, 23:39

jmgmotocykle napisał/a:
nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem.....

O jakim samoregulatorze mówisz?

jmgmotocykle - 29-03-2009, 17:55

jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz" - temat jest szeroko opisywany na stronach cytrynek z tymi silnikami (c5,c6)
tomekrvf - 29-03-2009, 19:44

jmgmotocykle napisał/a:
jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz"

Luz w układzie sterowania sprzęgłem kasowany jest w centralnym wysprzęgliku zespolonym z łożyskiem wyciskowym. Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID.
Ten siłownik nie ma nic wspónego z PSA. Powyżej wymienione samochody nie mają problemy z siłownikiem sprzęgła, więc Twoja teoria że niby ten element jest wadliwy właśnie upadła.

jmgmotocykle - 30-03-2009, 07:38

tu niebardzo sie moge zgodzic... 1. sprzęgło jest kpl. z silnikiem , czyli francuskie, dopiero "po" sprzęgle zaczynaja sie podobne elementy (skrzynia itd...) 2. jak silnik o róznych mocach i Nm moze mieć takie samo sprzęgło??? dla mnie mało logiczne.... wychidzi na to że wszystko w mitsu lata na tej samej okładzinie.... a jak jestes tak bardzo w temacjie to mam pytanie - bo nie znam konstrukcji- czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle?
tomekrvf - 30-03-2009, 12:20

jmgmotocykle napisał/a:
czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle?

Ma.:
Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID.

coltito - 31-03-2009, 10:06

Tomek dobrze prawi. Układ jest identyczny w tych samochodach, nie mówimy tu o samym sprzęgle.
jmgmotocykle - 31-03-2009, 16:01

czyli 2.2 ma za słaby docisk??? jesli tak to czemu niekiedy sie slizga a niekiedy zrobi sie z 3-4 tyś. km. i nic sie nie dzieje - cuda??? jak by był problem z dociskiem to spaliłbym sprzęgło, gdyby była wadliwa tarcza to tez by sie spaliła - może ktoś mi odpowie co jest przyczyną??? przeciez cudów nie ma - to czysta mechanika - dla mnie jest cos uszkodzone... raz działa poprawnia a innym razem sie "powiesi" i powoduje uslizg....
Anonymous - 31-03-2009, 18:24

Docisk też się "niszczy" do po co wymieniałoby się go przy wymianie samej tarczy?
I daje o sobie znać przy większym przebiegu niż 3-4kkm, bo jeszcze może "uciągnąć" :wink:

Anonymous - 31-03-2009, 20:26

jmgmotocykle albo masz pecha na maxa, albo trafol ci sie tak zwany piatkowy model bo zeby sie sypnelo tyle na raz to pech musi byc, jesli 2 taki sam woz trzyma sie dobrze. no chyba ze nie wszystko nam napisales :wink:
powodzenia w walce z tym autem

jmgmotocykle - 31-03-2009, 20:37

jak tyle sypneło ??? przeciez mam drugi model z którym mam ten sam problem - pozostałe rzeczy które opisałem to spierdzielone przez serwis... reszta bez zarzutu. w pierwszym który nie jest na gwarancji wymieniłe sprzęgło na wzmacniane czy sportowe i jest ok. - tego nie wymieniam bo po to mam cholerną gwarancje.... zresztą po to napisałem żeby opisac mój konkretny przypadek obsługi w aso - a nie drążyć temat czy mam "piatkowy" model czy szukac przyczyny...
Anonymous - 15-08-2010, 15:33

Witam,

ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ?

Maddox - 18-08-2010, 10:48

taugusto napisał/a:
Witam,

ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ?


nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci(przepalone zarowki,bezpiecznik,olej)
pan na warsztacie bardzo mily, pokazywal i wyjasnial co sprawdza, co jest ok a co mozna za niedlugo wymienic.
jedna sprawa, w wakacje maja bardzo odlegle terminy, lepiej zadzwonic i sie dopytac czy beda mieli czas

Anonymous - 18-08-2010, 22:50

Maddox napisał/a:
nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...]


uprzejmie dziękuje za informacje

Maddox - 19-08-2010, 15:15

taugusto napisał/a:
Maddox napisał/a:
nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...]


uprzejmie dziękuje za informacje


acha, jak do nich dzwonilem to sam przeglad(bez czesci) przed zakupem mial kosztowac ~315pln



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group