To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [OI 2.0] Zatarty silnik

W@sio - 13-11-2016, 23:35

Na biegu troche trudno będzie przepchnąć auto. Co do diagnozy - zdefiniuj, co masz na myśki mówiąc "zaskakuje"? Jeśli rozrusznik nie daje rady obrócić wałem to cały układ korbowo tłokowy stoi (zatarty) lub rozrusznik się kończy. A jak z akumulatorem po takim postoju?

Remont i drugi słupek to podobne koszta (staszq wie jak to jest bo to przechodził) - wybór należy do Ciebie.

elektryk - 14-11-2016, 12:43

Co to jest "drugi słupek"?

Trudno oszacować co jest zatarte jeśli jest założony pasek rozrządu, blokować wszystko może pompa oleju, albo tulejki zaworowe.

Rozrusznik można wyeliminować wkładając końcówkę klucza 1/2" w koło zamachowe przez otwór w prawym nadkolu. Jak końcówka nie wejdzie to można też spróbować założyć nasadkę chyba 17 albo 19, oprócz kwadratowego otworu tam jest sześciokąt.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group