Outlander I GEN Techniczne - Outlander Turbo przerywa
Buszu - 30-05-2017, 19:58
na swiecach bosch`a na początku było wszystko gitara dopiero od niedawna zaczęły sie problemy... ale juz nie myśle o tym. Zamówiłem świeczki od evo i tylko czekać !! A poza tym wtryski 560 ccm pompa dw200 w cewki od evo9 juz dotarły wiec niebawem strojenie !!! ihhaaaa tak tylko chciałem sie pochwalić hehe ;P
Bzyk_R1 - 30-05-2017, 21:15
Buszu napisał/a: | A poza tym wtryski 560 ccm pompa dw200 w cewki od evo9 juz dotarły wiec niebawem strojenie !!! ihhaaaa tak tylko chciałem sie pochwalić hehe ;P |
Ja się DOMAGAM tematu w Nasze Miśki !
Buszu - 30-05-2017, 21:49
oczywiście, że będzie ! Ale jeszcze do lipca mam pozamiatane i zero czasu nawet na przyjemności ;/ Obiecuje nasmaruje ;]
W@sio - 30-05-2017, 22:52
Nie wiem po co Ci cewki skoro Outek ma takie same jak evo ale jak nie masz co z $$ robić to ja chętnie przyjmę coś
Buszu - 31-05-2017, 07:03
Od nowości nie wymieniane więc chce komplet założyć i mieć z głowy
[ Dodano: 07-06-2017, 08:58 ]
Świeczki wymienione i powiem ze czuć różnice !!! Dzięki za info Panowie !:)
bernikon - 22-06-2017, 11:24 Temat postu: Szarpanie przerywanie wypadanie zapłonu Witam
Miałem bardzo duży problem z przerywaniem i szarpaniem mojego turbiaka + lpg. Temat rozwiązałem i chętnie się z Wami podzielę uwagami bo sam zmarnowałem masę nerwów i pieniędzy.
Objawy:
- szarpanie przy mocniejszym wciśnięciu gazu, a później i przy zwykłym,
- najbardziej przy niskich obrotach,
- w końcu czek silnika (wypadanie zapłonu na pierwszym)
Pierwsza diagnoza przewody.
Wymiana na ngk pomogła na jakieś pół roku.
ponowna wymiana pomogła na chwilę.
Kolejne warsztaty - regulowanie szczeliny w świecach następnie wymiana z bosh na ngk,
Wymiana cewki.
Poprawa dosłownie na chwile i znowu powtórka z rozrywki. Czek silnika - wypadanie na trzecim.
Kolejny warsztat - niespodzianka - diagnoza przewody - powrót do przeszłości. Dwa razy na przestrzeni roku zmieniane, a jednak!!
Co się okazało - Pierwsza diagnoza była poprawna tylko na złe przewody zmieniłem.
Przewody oryginalne rozwiązały cały problem. żeby było śmieszniej to jeśli będziecie mieli okazje sprawdźcie sobie jak wyglądają oryginalne a jak, przez wielu z was polecane ngk.
Pewnie będzie paru niedowiarków ale fajki w oryginalnych są o ok 1 cm dłuższa. Też nie chciałem uwierzyć bo to brzmi jak jakaś herezja, ale tak jest.
Pozdrawiam
miron - 22-06-2017, 20:44
Masz jak porównać ori z ngk dedykowanymi. Ile za ori dałeś?
bernikon - 23-06-2017, 11:01
miałem zdjęcie na którym widać wyraźną różnicę w długości fajek.
Różnica była też w osadzeniu - wciskając ori dało się odczuć że dużo dokładniej wchodzą na świecę - charakterystyczne kliknięcie.
Cena za oryginał to jakieś 440 zł - tyle samo wydałem na g@#$ warte zamienniki
znalazłem fotę
Fragu - 25-06-2017, 22:29
U mnie problem wypadania zaplonow sie poglebia, dzis dwa razy wywalilo check i tryb awaryjny.
Swiece nowe ngk dedykowane do evo, przewody oryginalne wygladaja dobrze, ale kupilem ngk - bez roznicy.
Jutro zamawiam cewke na podmiane...jesli to nie ona bedzie winna to mocno pomysle nad oryginalnymi przewodami.
W@sio - 25-06-2017, 23:47
Fragu, zamien cewki miejscami i zczytaj czy błąd pojawia się na innym garze. Jeśli tak, to będziesz miał pewność co do cewek. U mnie mija dokładnie rok od usmażenia jednej z nich. Po wymianie jak ręką odjął. Warto też zaglądać do świec, bo na strojeniu okazało się, że odległość elektrod się zmieniła mimo, że miesiąc wcześniej ustawiłem
Co do przewodów ngk... Miałem u siebie i urwałem jeden z nich wyciągając z kanału świecowego i to bez szczególnego szarpania...
Sxizo - 26-06-2017, 01:24
W@sio napisał/a: |
Co do przewodów ngk... Miałem u siebie i urwałem jeden z nich wyciągając z kanału świecowego i to bez szczególnego szarpania... |
Miałem dokładnie tak samo, nigdy więcej. Tylko ori ewentualnie Magnecor
Wyglądają na pancerne, zwłaszcza te R-100
Fragu - 26-06-2017, 07:13
Dzięki za podpowiedzi.
Co ciekawe - dziś przejechałem 30km (na benzynie) i nie było ani szarpnięcia
Postaram się wywołać check i sprawdzić błąd.
Świece wymieniałem jakieś 2 miesiące temu, na NGK z przerwą 0,7 (te od EVO) - więc powinny być ok.
Sxizo, nie wiesz jaki koszt Magnecor r100 ? Bo oryginały widziałem za 420zł.
EDIT: https://tomson.com.pl/product-pol-3750-Przewody-zaplonowe-Magnecor-45308-KV85-Mitsubishi-Lancer-Evo-IV-V-VI-VII-VIII-IX.html
Takie będą ok?
Znalazłem jeszcze takie, ale cena...
https://www.4turbo.pl/kab...9,3,25884,19415
Sxizo - 26-06-2017, 09:56
Fragu, Tak, KV85 napewno będą wystarczające, miałem kiedyś takie w eclipse i pamiętam, że były mega dobrze wykonane. R100 to nie wiem czy by się zmieściły pod pokrywą
Buszu - 20-07-2017, 23:02
Witam serdecznie kolegów z forum. Mam problem, a mianowicie nie wiem czy to przyzwyczajenie ale czasami mam uczucie że moja kapsuła jakoś słabo przyśpiesza- jakby tubnina nie zawszy dawała z siebie 100% ( świece z evo z przerwą 0.7 cewki nowe ori denso wymienione filtry jak i olej na bieżąca hehe kurka wódka no nie wiem...
Fragu - 21-07-2017, 13:51
Buszu ostatnio modne problemy z czujnikiem polozenia pedalu gazu
|
|
|