Outlander I GEN Techniczne - Prędkość maksymalna w Turbiaku
woojas25 - 19-09-2016, 13:42
moj 210 na lpg bez problemu , ale przy takiej predkosci opór powietrza ze ho ho , no i jakis gwizd chyba z lusterek słychac
spooner25 - 19-09-2016, 14:33
Pany a rozwiązanie problemu ? Może za mało cisnąłem. W Hondzie byłem przyzwyczajony, że 5-tkę zapinałem przy 190 km/h więc może ty jest problem
qba1983 - 19-09-2016, 15:32
spooner niestety, sprawdziłem temat(tez miałem honde) 4 do odcinki i 5, po 220 nic dalej nie szło wycisnąć.
spooner25 - 20-09-2016, 09:42
Moja dłubnięta Preluda zamykała budzik
i9i - 20-09-2016, 11:40
Cytat: | ale przy tych 220 miałem jakieś 5 tys obr, | no i więcej nie pojedzie. Dochodzi do maksymalnej mocy na nadbiegu i koniec. Wasia ciągnie bo mocy ma więcej. Tylko auta z nadmiarem mocy albo krótką skrzynią ciągną do odcinki, a takie gadanie że jeszcze by szedł to tylko gadanie. Fizyki Panie nie oszukasz. Dochodzi do obrotów mocy max to się cieszyć i tu jest koniec. Można na siłę kilka km/h ugrać dając węższe i większe opony, jadąc z wiatrem w dół.
Jaro1974 - 20-09-2016, 15:16
i9i napisał/a: | Można na siłę kilka km/h ugrać dając węższe i większe opony, jadąc z wiatrem w dół. |
Można, tylko po co
Ja się chwalił swoimi osiągnięciami nie będę, powiem tylko że jak na wolnossaka było bardzo dobrze. Ale przecież codziennie takimi prędkościami się nie jeździ więc po co kombinować.
Zresztą dodam że u nas nie ma takich dróg żeby z taką prędkością latać więc chyba myślę że nie jest to powód do dumy
Bzyk_R1 - 20-09-2016, 16:24
A ja jechałem 160 km/h moim miśkiem bo mam go krótko i nie mam jeszcze lpg i to drogi i nieopłacalny gips. A jak mam ochotę na prędkość to od tego jest moje RN04 które idzie 212km/h do odcinki na 3 biegu z 6 możliwych
|
|
|