To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Prędkość maksymalna w Turbiaku

woojas25 - 19-09-2016, 13:42

moj 210 na lpg bez problemu , ale przy takiej predkosci opór powietrza ze ho ho , no i jakis gwizd chyba z lusterek słychac
spooner25 - 19-09-2016, 14:33

Pany a rozwiązanie problemu ? Może za mało cisnąłem. W Hondzie byłem przyzwyczajony, że 5-tkę zapinałem przy 190 km/h więc może ty jest problem :D
qba1983 - 19-09-2016, 15:32

spooner niestety, sprawdziłem temat(tez miałem honde) 4 do odcinki i 5, po 220 nic dalej nie szło wycisnąć.
spooner25 - 20-09-2016, 09:42

Moja dłubnięta Preluda zamykała budzik :D
i9i - 20-09-2016, 11:40

Cytat:
ale przy tych 220 miałem jakieś 5 tys obr,
no i więcej nie pojedzie. Dochodzi do maksymalnej mocy na nadbiegu i koniec. Wasia ciągnie bo mocy ma więcej. Tylko auta z nadmiarem mocy albo krótką skrzynią ciągną do odcinki, a takie gadanie że jeszcze by szedł to tylko gadanie. Fizyki Panie nie oszukasz. Dochodzi do obrotów mocy max to się cieszyć i tu jest koniec. Można na siłę kilka km/h ugrać dając węższe i większe opony, jadąc z wiatrem w dół.
Jaro1974 - 20-09-2016, 15:16

i9i napisał/a:
Można na siłę kilka km/h ugrać dając węższe i większe opony, jadąc z wiatrem w dół.

Można, tylko po co :twisted: :twisted: :twisted:
Ja się chwalił swoimi osiągnięciami nie będę, powiem tylko że jak na wolnossaka było bardzo dobrze. Ale przecież codziennie takimi prędkościami się nie jeździ więc po co kombinować. :wink:
Zresztą dodam że u nas nie ma takich dróg żeby z taką prędkością latać więc chyba myślę że nie jest to powód do dumy :badgrin:

Bzyk_R1 - 20-09-2016, 16:24

A ja jechałem 160 km/h moim miśkiem bo mam go krótko i nie mam jeszcze lpg :) i to drogi i nieopłacalny gips. A jak mam ochotę na prędkość to od tego jest moje RN04 które idzie 212km/h do odcinki na 3 biegu z 6 możliwych :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group