Carisma - Ogólne - [Cari 1.6] Syczenie powietrza przy wciskaniu hamulca
milo - 04-11-2016, 20:36
Hyzz napisał/a: | Zanim włączę silnik to wciskam parę razy hamulec aż robi się twardy i przy wciśniętym uruchamiam silnik |
Ale dlaczego i po co tak robisz
Anonymous - 04-11-2016, 21:30
milo napisał/a: | Hyzz napisał/a: | Zanim włączę silnik to wciskam parę razy hamulec aż robi się twardy i przy wciśniętym uruchamiam silnik |
Ale dlaczego i po co tak robisz |
Nie robiem tego tylko z ciekawości sprawdzałem czy mi opadnie.
Ostatecznie serwo jest uszkodzone bo tak - słychać syczenie podczas wciskania , dostaje lewego powietrza przez co głupieją obroty silnika tak jak pisaliście co zresztą potwierdzam.
Możecie mi dać jakieś wskazówki przy wymianie serwa na co zwrócić uwagę ?
milo - 04-11-2016, 21:49
Hyzz napisał/a: | Możecie mi dać jakieś wskazówki przy wymianie serwa na co zwrócić uwagę ? |
Uzywkę pewnie bedziesz szukal to lepiej na aucie sprawdzić działanie , kazdy zachwala że dobre potem rozczarowanie
Anonymous - 04-11-2016, 21:53
milo napisał/a: | Hyzz napisał/a: | Możecie mi dać jakieś wskazówki przy wymianie serwa na co zwrócić uwagę ? |
Uzywkę pewnie bedziesz szukal to lepiej na aucie sprawdzić działanie , kazdy zachwala że dobre potem rozczarowanie |
Jeśli tego nie wymienię szybko to w pewnym momencie może wystąpić awaria systemu hamowania ?
milo - 04-11-2016, 21:56
Tu masz podobny problem https://www.youtube.com/watch?v=vCejeEUkIMc
Zasada działania https://www.youtube.com/watch?v=0sj5d48mcss
Anonymous - 04-11-2016, 22:11
Dokładnie jak u mnie.
Wystarczy jak się rozbierze daną część to można wyobrazić sobie jak to działa.
plecho1 - 04-11-2016, 22:15
Jak padnie całkiem serwo to stracisz wspomaganie i będzie tak jak na zgaszonym silniku i dodatkowo jak będzie nieszczelność w podciśnieniu to rozjadą się adaptacje w sterowniku benzynowym przez co wzrośnie spalanie i pewnie zmniejszy się moc silnika.
Anonymous - 04-11-2016, 22:41
plecho1 napisał/a: | Jak padnie całkiem serwo to stracisz wspomaganie i będzie tak jak na zgaszonym silniku i dodatkowo jak będzie nieszczelność w podciśnieniu to rozjadą się adaptacje w sterowniku benzynowym przez co wzrośnie spalanie i pewnie zmniejszy się moc silnika. |
Poniekąd to już występuje ,a czy to może mieć coś wspólnego z tym , że kierownica kręci się bardzo lekko ?
plecho1 - 04-11-2016, 22:47
Wspomaganie kierownicy to całkiem inny układ niemający z serwem nic wspólnego.
Anonymous - 04-11-2016, 23:14
plecho1 napisał/a: | Wspomaganie kierownicy to całkiem inny układ niemający z serwem nic wspólnego. |
Też mi się tak wydaje że, serwo hamulcowe nie ma nic wspólnego z serwem kierowniczym.
Serwo to skrót od serwomechanizmu - mechanizm wspomagający działanie danego układu i stosowany jest nie tylko w motoryzacji.
[ Dodano: 24-11-2016, 16:13 ]
milo napisał/a: | Hyzz napisał/a: | Zanim włączę silnik to wciskam parę razy hamulec aż robi się twardy i przy wciśniętym uruchamiam silnik |
Ale dlaczego i po co tak robisz |
To był prosty test serwa który polecił autor z linka którego mi podrzuciłeś , jeśli po takiej czynności pedał by nie opadł to znaczy ,że serwo całkiem jest zepsute.
Te syczenie było spowodowane uszkodzonym filtrem powietrza a raczej jego brakiem który znajduję się w gumowej osłonie na trzpieniu sterującym.Przez ten filtr przechodzi ciśnienie atmosferyczne i brak tego filtra skutkuje tym ,że słychać tą różnicę wytwarzania ciśnienia.
damo1901 - 28-11-2016, 09:00
jeśli chcesz zrobić to szybko i bezboleśnie bez odpowietrzania całego układu to powinieneś wymienić samo serwo bez pompy. Trochę gimnastyki ale jest to możliwe.
Anonymous - 28-11-2016, 10:34
damo1901 napisał/a: | jeśli chcesz zrobić to szybko i bezboleśnie bez odpowietrzania całego układu to powinieneś wymienić samo serwo bez pompy. Trochę gimnastyki ale jest to możliwe. |
Domo, ale to już zrobiłem i fakt było gimnastyki a pompę trzeba było wyciągnąć bo inaczej nie dało rady no i jeszcze przepustnica blokowała to musiałem ją wyjąć.
|
|
|