Nasze Miśki - TurboBurbo
abdul - 23-11-2016, 18:37
No w końcu! Gratulacje
Fragu - 23-11-2016, 20:53
Dziękuję!
Pytanie do posiadaczy turbiakow.
Na jakim poziomie powinny sie utrzymywać wolne obroty?
U mnie jest to ok 900-950 obr./min...
Bzyk_R1 - 23-11-2016, 21:42
Odpowiedź posiadacza: Masz prawidłowe oczywiście na rozgrzanym silniku.
Fragu - 23-11-2016, 22:00
Dziękuję. Pewnie jeszcze kilka pytań bede miał zanim dobrze sie z nim poznam
Bzyk_R1 - 23-11-2016, 22:12
Spoko jak coś to pytaj. Ja mam od sierpnia więc się podzielę tym co wiem. Zresztą z lubelszczyzny mamy Outlanderowców którzy wiedzą prawie wszystko
Fragu - 24-11-2016, 16:17
Noo mocna drużyna tam! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam podjechać....a może zobaczymy się na zlocie
Dziś dotarła paczka z filtrem i olejem. Chcę jeszcze kupić filtr kabinowy bo wydaje mi się, że nadmuch działa zbyt słabo.
Pozdrowienia spod Białegostoku
staszq2 - 24-11-2016, 16:25
Fragu napisał/a: | Na jakim poziomie powinny sie utrzymywać wolne obroty?
U mnie jest to ok 900-950 obr./min... |
Za wysokie na rozgrzanym silniku powinno trzymać 750-800
Fragu - 24-11-2016, 17:18
Hmm jednak...
Jak je wyregulować?
W@sio - 24-11-2016, 18:20
Regulować jałowe obroty możesz naciągiem linki przy potencjometrze za prawą lampą, ale generalnie u mnie OBD pokazuje 850 na ciepłym silniku
W@sio - 24-11-2016, 18:23
Bzyk_R1 napisał/a: | lubelszczyzny mamy Outlanderowców którzy wiedzą prawie wszystko |
Fakt Jaro i ja mamy O1 niemal do każdej śróbki obcykanego
Fragu - 24-11-2016, 18:53
U mnie wygląda to tak:
W@sio - 24-11-2016, 19:50
Ciut za wysoko. Zajrzyj do przepustnicy, kąt otwarcia na jałowych obrotach wg obd to 3%. Jeśli masz skaner OBD to zajrzyj do korekt czasu wtrysku - u mnie na serii były w granicach 7% krótkoterminowa i 12% długoterminowa. Być może jest tak, że komp sobie podlewa trochę benzyną i dlatego ma wyższe nieco obroty.
staszq2 - 24-11-2016, 20:45
W@sio napisał/a: | Zajrzyj do przepustnicy |
Dokładnie, weż przemyj jakąś chemią np. benzyną ekstrakcyjną, odłącz aku na chwilę i zaprogramuj od nowa obroty - odpalasz i czekasz aż się ze 2 razy wentylator załączy. Może pomoże, przeważnie to kłopoty są ze zbyt niskimi obrotami i wtedy mysie przepustnicy pomaga no ale próba nie strzelba
Jaro1974 - 24-11-2016, 21:08
Ewentualnie regulacja samego potencjometra. Fragu gratki z okazji zakupu outka. Ja dziś oddałem w końcu turbiaka właścicielowi. Powiem szczerze że przyzwyczaiłem się już do jego widoku na moim podwórku
Bzyk_R1 napisał/a: | Zresztą z lubelszczyzny mamy Outlanderowców którzy wiedzą prawie wszystko |
Ja się dopiero uczę . A poważnie, nic nie jest trudnego jeśli się ma choć trochę pojęcia o mechanice pojazdowej, takie jest moje zdanie. Jak to mój kolega z pracy powiedział: żywe dzieci się robi to i samochód się zrobi
Jaro1974 - 24-11-2016, 21:15
Biały kolor podświetlenia zegarów jest ok. Sam mam takie ale są lekko przy ciemne, muszę popracować nad tym żeby pojaśniały. Turbiak którego robiłem ma jaśniejsze i ja do tego samego chcę dojść.
|
|
|