To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - TurboBurbo

abdul - 23-11-2016, 18:37

No w końcu! :wink: Gratulacje :D
Fragu - 23-11-2016, 20:53

Dziękuję! :-)

Pytanie do posiadaczy turbiakow.
Na jakim poziomie powinny sie utrzymywać wolne obroty?
U mnie jest to ok 900-950 obr./min... :roll:

Bzyk_R1 - 23-11-2016, 21:42

Odpowiedź posiadacza: Masz prawidłowe :) oczywiście na rozgrzanym silniku.
Fragu - 23-11-2016, 22:00

Dziękuję. Pewnie jeszcze kilka pytań bede miał zanim dobrze sie z nim poznam :-)
Bzyk_R1 - 23-11-2016, 22:12

Spoko jak coś to pytaj. Ja mam od sierpnia więc się podzielę tym co wiem. Zresztą z lubelszczyzny mamy Outlanderowców którzy wiedzą prawie wszystko :)
Fragu - 24-11-2016, 16:17

Noo mocna drużyna tam! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam podjechać....a może zobaczymy się na zlocie :D

Dziś dotarła paczka z filtrem i olejem. Chcę jeszcze kupić filtr kabinowy bo wydaje mi się, że nadmuch działa zbyt słabo.

Pozdrowienia spod Białegostoku :wink:

staszq2 - 24-11-2016, 16:25

Fragu napisał/a:
Na jakim poziomie powinny sie utrzymywać wolne obroty?
U mnie jest to ok 900-950 obr./min...

Za wysokie na rozgrzanym silniku powinno trzymać 750-800

Fragu - 24-11-2016, 17:18

Hmm jednak...

Jak je wyregulować?

W@sio - 24-11-2016, 18:20

Regulować jałowe obroty możesz naciągiem linki przy potencjometrze za prawą lampą, ale generalnie u mnie OBD pokazuje 850 na ciepłym silniku :-)
W@sio - 24-11-2016, 18:23

Bzyk_R1 napisał/a:
lubelszczyzny mamy Outlanderowców którzy wiedzą prawie wszystko

Fakt Jaro i ja mamy O1 niemal do każdej śróbki obcykanego

Fragu - 24-11-2016, 18:53

U mnie wygląda to tak:

W@sio - 24-11-2016, 19:50

Ciut za wysoko. Zajrzyj do przepustnicy, kąt otwarcia na jałowych obrotach wg obd to 3%. Jeśli masz skaner OBD to zajrzyj do korekt czasu wtrysku - u mnie na serii były w granicach 7% krótkoterminowa i 12% długoterminowa. Być może jest tak, że komp sobie podlewa trochę benzyną i dlatego ma wyższe nieco obroty.
staszq2 - 24-11-2016, 20:45

W@sio napisał/a:
Zajrzyj do przepustnicy

Dokładnie, weż przemyj jakąś chemią np. benzyną ekstrakcyjną, odłącz aku na chwilę i zaprogramuj od nowa obroty - odpalasz i czekasz aż się ze 2 razy wentylator załączy. Może pomoże, przeważnie to kłopoty są ze zbyt niskimi obrotami i wtedy mysie przepustnicy pomaga no ale próba nie strzelba

Jaro1974 - 24-11-2016, 21:08

Ewentualnie regulacja samego potencjometra. Fragu gratki z okazji zakupu outka. Ja dziś oddałem w końcu turbiaka właścicielowi. Powiem szczerze że przyzwyczaiłem się już do jego widoku na moim podwórku :P
Bzyk_R1 napisał/a:
Zresztą z lubelszczyzny mamy Outlanderowców którzy wiedzą prawie wszystko :)

Ja się dopiero uczę :P ;-) . A poważnie, nic nie jest trudnego jeśli się ma choć trochę pojęcia o mechanice pojazdowej, takie jest moje zdanie. Jak to mój kolega z pracy powiedział: żywe dzieci się robi to i samochód się zrobi :P

Jaro1974 - 24-11-2016, 21:15

Biały kolor podświetlenia zegarów jest ok. Sam mam takie ale są lekko przy ciemne, muszę popracować nad tym żeby pojaśniały. Turbiak którego robiłem ma jaśniejsze i ja do tego samego chcę dojść.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group