To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 Pabianice

Paweł84 - 21-12-2016, 08:54

Grubo sie pomyliłem :P
larelijux - 21-12-2016, 10:15

robertdg, weź pod uwagę samochody od prywaciarzy, są droższe ale często nie musisz robić tych rzeczy bo są już zrobione, do tego OC można przepisać i nie trzeba się bawić tyle z urzędami.
Hugo - 21-12-2016, 19:17

gołąb napisał/a:
No jeśli nie liczyć kłopotów z konwerterem to tak...
Dotyczy modeli sprzed II liftu, faktycznie zapomniałem, bo mam Gala po II lifcie :wink: Jednak biorąc pod uwagę tą jedyną możliwość awarii automatu w porównaniu do tego, że w manualu sypie się wszystko co tylko możliwe to automat jest bezawaryjny :D
gołąb napisał/a:
sporo słabsze przyspieszenie i spalanie w okolicach 14 litrów
0,5 s do 100 km/h na korzyść manuala to nie tak znowu sporo, a co do spalania to mi zimą spala 10-11 l Pb95/100 km, latem nie przekracza 9 l/100 km, oczywiście jeżdżąc na krótkich odcinkach i po mieście, więc spalanie śmieszne jak na taki silnik w A/T. Żeby spalił 14 l/100 km to musiałbym go chyba katować na Tiptroniku non stop, może wszystko zależy od kondycji i stanu silnika.
robertdg - 21-12-2016, 20:11

Cytat:
weź pod uwagę samochody od prywaciarzy, są droższe ale często nie musisz robić tych rzeczy bo są już zrobione, do tego OC można przepisać i nie trzeba się bawić tyle z urzędami.
Takei okazje to sie zdarzaja ale raz na X, przewaznie to nawijanie makaronu na uszy, ilekroc sie nie spotykałem z tym wychuchanym wydmuchanym cackiem, tylekroc okazywalo sie ze albo bylo sporo tanich czesci wymienianych albo byly to wprost wymiany pod przyszlego klienta aby tylko dla oka bylo milo a jakosc na drugim planie, juz nie chce mi sie pisac o tym co niby mialo byc wymieniane a lata swietlne wstecz nikt tego nie dotykał.

Kupujesz auto ze stanem odpowiednim do ceny, ale to trzeba sie znac a nie liczyc na to ze kupisz zasponsorowane auto w promocyjnej cenie, dlatego pisze, ze czasem sie zdarza, ale lepiej nie zakladac az tak uzych pozytywów, tylko miec rezerwe na ewentualnosc, bo lepiej byc przygotowanym niz niemilo sie rozczarowac

sampler - 21-12-2016, 20:23

Hugo napisał/a:
gołąb napisał/a:
No jeśli nie liczyć kłopotów z konwerterem to tak...
Dotyczy modeli sprzed II liftu, faktycznie zapomniałem, bo mam Gala po II lifcie :wink: Jednak biorąc pod uwagę tą jedyną możliwość awarii automatu w porównaniu do tego, że w manualu sypie się wszystko co tylko możliwe to automat jest bezawaryjny :D
gołąb napisał/a:
sporo słabsze przyspieszenie i spalanie w okolicach 14 litrów
0,5 s do 100 km/h na korzyść manuala to nie tak znowu sporo, a co do spalania to mi zimą spala 10-11 l Pb95/100 km, latem nie przekracza 9 l/100 km, oczywiście jeżdżąc na krótkich odcinkach i po mieście, więc spalanie śmieszne jak na taki silnik w A/T. Żeby spalił 14 l/100 km to musiałbym go chyba katować na Tiptroniku non stop, może wszystko zależy od kondycji i stanu silnika.


Po II lifcie też sie kilka awarii zdarzyło ale fakt na pewno jest lepiej bo słabszy silnik i niższy moment :)

W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego i po przebiegach grubo ponad 200 tyś. Pozatym od pierwszych objawów wystąpienia możesz zrobić jeszcze ponad 10 tyś. A przy usterce konwertera stoisz i płaczesz. Precyzję zmiany oceniam na bardzo dobrą. Wajcha mogłaby być krótsza :)

2.5 V6 do setki ma 8.2 s a automat 9.6 prawie tyle samo co 2.0 manual. To nie jest 0.5 s.

5eba - 21-12-2016, 21:21

ViBeZ napisał/a:
Ktoś z Was kupował na taką umowe samochód?

Z 10 aut tak kupiłem - norma jak dla mnie. Sam kupowałem bezpośrednio od włascieli z Niemiec - dali Briefy wzieli pieniądze i nikomu nie przyszło na myśl umowy pisać ...
To używane stare auto - po co dzwonić do sprzedającego po za kupie ? - żalić się można żonie, kumplowi po co obcemu dupe zawrać ...

robertdg napisał/a:

larelijux napisał/a:
ViBeZ, może i by się zamknął ale do tego wszystkiego dochodzą wymiany filtrów, płynów, rozrządu, OC... To wyjdzie kupa hajsu,
Te wymiany robisz niemalże przy każdym zakupionym aucie, trochę rozsądku, może jeszcze handlarz ma Ci placic za to byś do niego przyjechał :?: Litosci :roll:


Dlatego sprzedaż Colta mizernie mi idzie :) Muszę zmienić podejście do kupującego :)

A tak serio to jak się posłucha tych inteligentnych inaczej kupujących to :axe: . Paru już wyzwałem, bo to się czasami inaczej nie da i trzeba ludzi na ziemie sprowadzić a nie w dupe włazić.

Hugo - 21-12-2016, 22:22

sampler napisał/a:
W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego
A synchronizatory, a pozostałe łożyska, też często się sypią. Nie wspomnę o rozwulkanizowanym uchwycie linek zmiany biegów.
Tomek - 22-12-2016, 11:15

sampler napisał/a:
W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego i po przebiegach grubo ponad 200 tyś.


no tak, bo wszystkie galanty mają nadal po 160-180 tyś km

Fragu - 22-12-2016, 11:50

sampler napisał/a:
a automat 9.6


Co to za bajki...jakie 9.6s ?

Miałem V-ke w AT na pewno przyspieszał lepiej niż 9.6 do setki, chociażby za takim 525 193km szedł prawie równo.

sampler - 22-12-2016, 13:55

Hugo napisał/a:
sampler napisał/a:
W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego
A synchronizatory, a pozostałe łożyska, też często się sypią. Nie wspomnę o rozwulkanizowanym uchwycie linek zmiany biegów.


Które łożyska jeszcze padaja w 2.5 V6? Synchronizatory padaja ale w dieslu w benzyniakach nie słyszałem. Osobiście robiłem kilka skrzyń biegów od 2.5 i jedyna bolączką to łożyska wałka sprzęgłowego. W EVO co ciekawe jest ta sama skrzynia ale łożyska inne i nie ma problemów

[ Dodano: 22-12-2016, 13:56 ]
Fragu napisał/a:
sampler napisał/a:
a automat 9.6


Co to za bajki...jakie 9.6s ?

Miałem V-ke w AT na pewno przyspieszał lepiej niż 9.6 do setki, chociażby za takim 525 193km szedł prawie równo.


Tyle podaje katalog

Tomek - 22-12-2016, 14:37

sampler napisał/a:
Które łożyska jeszcze padaja w 2.5 V6? Synchronizatory padaja ale w dieslu w benzyniakach nie słyszałem.


że co?
Synchro w 2.5 padają masowo

[ Dodano: 22-12-2016, 14:38 ]
sampler napisał/a:
Tyle podaje katalog


jakie katalogi? podlinkuj cos

ja widziałem katalogi, które pokazywały 8,2 dla manuala i 8,6 dla automatu (przed liftem)
a po liscie delikatnie wiecej, ale nie pamietam dokladnie co tam bylo

[ Dodano: 22-12-2016, 14:39 ]
Fragu napisał/a:
Miałem V-ke w AT na pewno przyspieszał lepiej niż 9.6 do setki, chociażby za takim 525 193km szedł prawie równo.


takie testy są nic nie warte

Fragu - 22-12-2016, 14:44

To nie czytaj.

Jeśli bmw ma katalogowo niskie 8, a galant trzymał się całkiem blisko to znaczy tylko tyle, że jego przyspieszenie jest zbliżone.

Chyba, że katalogi w sprawie bmw także ściemniają...

Tomek - 22-12-2016, 14:57

Fragu, stwierdzam tylko fakt, że testy na ulicy są słabe
ile to BMW miało faktycznie koni, a ile galant
mierzone to było?
ile koni uleciało po latach?
kierowca kierowcy nierówny, itp

Fragu - 22-12-2016, 15:00

No tak, ale w moim Galu też mogło koni już ubyć.

Przecież nie chodzi o 0,1 sekundy.
Jeździłem przynajmniej kilkoma autami z katalogowym przyspieszeniem ~9,5s i jeździły gorzej od Galanta.

Najlepiej jakby ktoś w końcu pomierzył Galanty G-techem.

sampler - 22-12-2016, 20:53

Tomek napisał/a:

że co?
Synchro w 2.5 padają masowo



Możesz podać jakies przykłady? W żadnej skrzyni prócz Diesla nie widziałem zużytych synchronizatorów. A łożyska dyfra i wałka pośredniego przy 300 tyś kiedy wymieniałem łożyska wałka sprzęgłowego nie miały prawie śladów zużycia.

[ Dodano: 22-12-2016, 20:59 ]
Fragu napisał/a:
To nie czytaj.

Jeśli bmw ma katalogowo niskie 8, a galant trzymał się całkiem blisko to znaczy tylko tyle, że jego przyspieszenie jest zbliżone.

Chyba, że katalogi w sprawie bmw także ściemniają...


Katalog jedno a droga drugie. Wystarczy mieć inne koła i osiągi sie zmieniają. E39 525 jest cięższa o 100 kg od Gala ale silnik jest mocniejszy i ma większy moment. Katalog podaje 7,8 s do setki. dane dotyczą manuala.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group