To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma 1.9 did zamarzl

milo - 08-01-2017, 16:10

Ile jest u Ciebie na minusie ?
kravter80 - 08-01-2017, 16:14

O 12 bylo -12 a teraz -11, w nocy bylo okolo -20 ale wieje jak cholera, to odczuwalna jest duzo wyzsza
milo - 08-01-2017, 16:42

U mnie jest - 8 st i jest zimniej niz wczoraj jak było w dzien -16 st , tem spadła do - 20 zeszłej nocy , w garazu miałem - 9 :shock: i zapalił bez problemu
kravter80 - 08-01-2017, 16:47

U mnie tak samo, a wieje akurat prosto w drzwi od garazu... Wiec nie ma duzej roznocy w srodku a na zewnatrz

[ Dodano: 09-01-2017, 11:51 ]
Chlopaki, tu sie cos EDIT! i raczej nie jest to wina zapowietrzenia, garaz nagrzany, fltr zmieniony a on tylko lapie, zrobilismy akcje z plakiem, to zapalil na plaku, zlapal 1,5k obrotow, pochodzil z 1s i zgasl i tak ze 3 razy i ciagle gasnie, bdz plaka tylko lapie, przewody od wtryskow odkrecane i idzie do nich paliwo, bylem u mechanika to gadal, ze jak odpalil ma plaku to juz powinien sie odpowietrzyc i chodzic, on mysli, ze to wtryski zatkalo
Aha, i jak odpalil na plaku to zapalil sie check engine

[ Dodano: 09-01-2017, 15:45 ]
Dobra chyba sie wyjasnilo, zawiozlrm mu 1 wtrysk to ledwo go wydarl tak byl zaklejony, 180 barow bylo potrzebne aby ruszyl, zawiozlem mu reszte, odetkal i mowi, ze 2 sa jeszcze takie sobie a 2 sa "przetarte" i teraz nie wiem czy wymieniac wszystkie czy tylko 2. Mowi, ze oryginalny wtrysk bosha 220zl

milo - 09-01-2017, 20:05

kravter80 napisał/a:
mowi, ze 2 sa jeszcze takie sobie a 2 sa "przetarte" i teraz nie wiem czy wymieniac wszystkie czy tylko 2. Mowi, ze oryginalny wtrysk bosha 220zl

Lepiej wymienić wszystkie bo nie wiadomo kiedy te 2 siądą
Teraz paliwo jest bardziej suche niż kiedyś i jest słabsze smarowanie potem kłopoty

regent - 09-01-2017, 22:47

Takie suche to ono nie jest .7 procent rzepaku smaruje tylko paliwo w băku brudne i ono zasyfia.Trzeba tankować do pełna i wyjeżdżać do zera to syf w filtr pójdzie ,bo jego się wymienia a do baku się nie zagląda i nie czyści
kravter80 - 10-01-2017, 00:03

Jak poszlo do wtryskow i zakleilo to musialo jakos przejsc przez filtr, albo zrobil sie syf za filtrem, wiec i tak nie bylo na to rady, jakby bylo dobre paliwo to by sie nic nie stalo

Ten syf to pewnie wlasnie z tego rzepaku :/

milo - 10-01-2017, 15:21

regent napisał/a:
Takie suche to ono nie jest .7 procent rzepaku smaruje tylko paliwo w băku brudne i ono zasyfia.

Na czym jeżdzisz ?
regent napisał/a:
Trzeba tankować do pełna i wyjeżdżać do zera to syf w filtr pójdzie ,bo jego się wymienia a do baku się nie zagląda i nie czyści

Ale pisze bzdety niech tylko kilka razy pompa popracuje na sucho to sie przekonasz , bak zawsze mozna wyczyścic jesli jest mocno zabrudzony niż robić remont pompy i wtryskiwaczy , filtr wszystkiego nie wyłapie nie mówiąc juz o wodzie
kravter80 napisał/a:
Jak poszlo do wtryskow i zakleilo to musialo jakos przejsc przez filtr, albo zrobil sie syf za filtrem

Za wiele filtrów nie zaszkodzi wręcz pomoże są filtry przepływowe do diesli i można za filtrem głównym taki zamontować będzie widać co jest w środku i zawsze jakis brud zatrzyma, zawsze takie montuje i powiem że w filterku coś sie znajdzie

regent - 10-01-2017, 23:03

milo napisał/a:

regent napisał/a:
Takie suche to ono nie jest .7 procent rzepaku smaruje tylko paliwo w băku brudne i ono zasyfia.

Na czym jeżdzisz ?
Jak myślisz na czym ......Na wodzie

[ Dodano: 10-01-2017, 23:08 ]
milo napisał/a:

regent napisał/a:
Trzeba tankować do pełna i wyjeżdżać do zera to syf w filtr pójdzie ,bo jego się wymienia a do baku się nie zagląda i nie czyści

Ale pisze bzdety niech tylko kilka razy pompa popracuje na sucho to sie przekonasz , bak zawsze mozna wyczyścic jesli jest mocno zabrudzony niż robić remont pompy i wtryskiwaczy , filtr wszystkiego nie wyłapie nie mówiąc juz o wodzie
Normalne ,że do rezerwy . Kto zagląda do baku ???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group