ASX Ogólne - ASX 2020
mystek - 04-11-2019, 07:27
#Maćku - sąsiad kupował nowe BMW 5 2.0D bodajże w marcu zeszłego roku odbierał i taką kwotę mu krzyknęli.
Michauek22 - 04-11-2019, 15:49
mystek napisał/a: | Serwis skrzyni CVT sprowadza się tylko do wymiany oleju. |
Czy aby na pewno tylko tyle? A wymiana łańcucha po jakim czasie, tzn. tego pasa transmiyjnego...
mystek - 04-11-2019, 18:49
#Michauek - siedzę dość blisko ASO Mitsubishi i nie spotkałem się, żeby cokolwiek się robiło w skrzyni CVT oprócz wymiany oleju przez 2 lata pracy.
mkm - 04-11-2019, 20:51
mystek, pełna zgoda, ale podali mu różnicę pomiędzy silnikiem 2 litrowym, a 3 litrowym.
To tak jakbyś porównywał cenę Lancera 1.6 i RA
Przy tym samym silniku różnica cen w BMW jest dużo mniejsza od tej którą usłyszał sąsiad.
Michauek22 - 06-11-2019, 14:37
mystek napisał/a: | #Michauek - siedzę dość blisko ASO Mitsubishi i nie spotkałem się, żeby cokolwiek się robiło w skrzyni CVT oprócz wymiany oleju przez 2 lata pracy. |
tzn. tam sie wymienia olej nie co 1 rok tylko co 2 lata?
dmiras - 06-11-2019, 14:45
Co 80kKm lub co 4 lata (w cvt)ale ważne żeby wymienić go dynamicznia a nie przez zwykłe spuszczenie.
Michauek22 - 11-11-2019, 18:45
No niby tak, ale w ASO robią tylko zwykłą metodą, bo tak zaleca producent.
waldez85 - 05-12-2019, 11:03
Cześć i czołem
Czy ktoś jest już może posiadaczem ASXa 2020 i może podzielić się wrażeniami?
Michauek22 - 09-12-2019, 15:31
Byłem z ciekawości na jeździ próbnej i to jest tak naprawde wszystko to samo, wszystko to juz bylo...
bob1969 - 09-12-2019, 16:34
Michauek22 napisał/a: | Byłem z ciekawości na jeździ próbnej i to jest tak naprawde wszystko to samo, wszystko to juz bylo... |
Następnego liftingu już nie będzie. Następny ASX/ASX2 będzie na płycie Nissan, Juka a więc piętro niżej. Skończy się stękanie.
Laknat - 09-12-2019, 18:54
[quote="bob1969"] Michauek22 napisał/a: | Następny ASX/ASX2 będzie na płycie Nissan, Juka a więc piętro niżej. Skończy się stękanie. |
Skończy się stękanie a zacznie się serwisowanie
artisan - 10-12-2019, 12:24
To samo chciałem napisać. Jeden z moich kolegów ma nowego Renault Espace a drugi nowego Nissana X Traila i obaj klną. Ten od Renault chce się go pozbyć jak najszybciej bo już stracił cierpliwość. W Nissanie w zasadzie mechanicznie nic się jeszcze nie zepsuło ale za to ciągle fiksuje elektronika prowadząca nawet do unieruchomienia auta, co w sumie z punktu widzenia klienta wychodzi na to samo, musi wzywać lawetę. Pytanie czy Mitsu na wspólnych podzespołach będzie tak samo problemowe.
sla - 10-12-2019, 13:32
Obecnie przy globalizacji produkcji samochodów, komponenty tej samej firmy są w wielu markach, dlatego ich niezawodność w zależności od segmentu jest podobna.
Michauek22 - 15-12-2019, 18:13
artisan napisał/a: | :) To samo chciałem napisać. Jeden z moich kolegów ma nowego Renault Espace (...) chce się go pozbyć jak najszybciej bo już stracił cierpliwość. |
A co się dzieje?
artisan - 22-12-2019, 00:59
Wielokrotnie komputer wyświetlał mu różne błędy (prowadzące także do unieruchomienia auta). Na wczasach w Chorwacji zablokowało mu hamulce (po umyciu na myjni), wizyta w serwisie na miejscu płatna, a na początku listopada w trakcie jazdy w w trasie spod maski poszedł dym. Auto zostało zholowane do serwisu 200 km za co musiał zapłacić bo już mu się skończyła gwarancja. Samochód z 2016 r. przebieg 83 tys. 1,6 diesel Diagnoza - padła turbina. Rozmawiałem z nim 2 tyg. temu i auto cały czas stoi w serwisie bo serwis nie umie sobie poradzić i twierdzi, że to prawdopodobnie nie tylko turbina. Ma jeszcze drugi samochód więc ma czym jeździć ale jest wściekły.
A w Nissanie głównie problem z elektroniką, np przestają działać wycieraczki (po resecie komputera jest ok więc nie jest to usterka mechaniczna). Ostatnio go spotkałem na zakupach gdy stał na parkingu pod sklepem i nie mógł uruchomić auta bo nie wykrywało kluczyka. Stał tak już 2 godziny bo była sobota wieczór i najpierw nie mógł się dodzwonić na infolinię Nissana, a potem czekał na pomoc. Auto na gwarancji chyba z 2017 r. Benzyna nie wiem jaki silnik.
|
|
|