[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Naprawa nadkoli
Sticker - 03-08-2010, 16:20
Rdzę trzeba usunąć mechanicznie. A na oczysczoną z rdzy powierzchnie polecam podkład reaktywny.
bieniak - 04-08-2010, 00:01
tak dobry środek ale jak dajesz go dwustronnie.ja wychodze z założenia teraz jak rdza to wyciąć wspawać i po kłopocie chyba że jakieś małe ognisko to wtedy ratować:)ale podobnej jakości do brunoxa jest polski cortanin F
luckyluck - 05-08-2010, 10:01
Nie ma dramatu jeśli chodzi o rdzę ale też nie jest to jakieś małe ognisko. Chciałbym to sobie sam odświeżyć i trochę boje się cięcia i spawania. Bliżej mi do lakiernika niż blacharza...
Wypróbuję tego Burka chyba i zobaczę jaki będzie efekt. Tylko to ze 3 dni roboty i będzie ciężko wygospodarować tyle czasu.
Misza666 - 06-08-2010, 08:46
Mam prośbę do starych wyjadaczy czy mogliby polecić jakiegoś dobrego lakiernika w okolicach Warszawy - Wyszkowa. Niestety mam do zrobienia tylne nadkola i pare małych poprawek lakieru (poprzedni właściciel kompletnie nie dbał o lakier :/) a o moich uzdolnieniach w stronę blacharki wspominać nie będę:]
Lakiernik u mnie wycenił sobie za wstawienie reperaturki + lakierowanie 500zł od strony + koszty częściowego lakierowania drzwi aby zlicować lakier. Nie wspominając o innych poprawkach. Także części plus robocizna ok. 1500 zł za dwa nadkola. Trochę dużo a muszę to zrobić przed zimą bo później to nie będzie co wymieniać :]
fj_mike - 06-08-2010, 20:58
Misza666 napisał/a: | Lakiernik u mnie wycenił sobie za wstawienie reperaturki + lakierowanie 500zł od strony + koszty częściowego lakierowania drzwi aby zlicować lakier. |
Nie korzystaj z usług tego pana
Za drogo.
Malowanie drzwi nie jest konieczne.
Misza666 - 06-08-2010, 21:05
No właśnie też uważam, że troszkę przy drogo. Ale koleś ma monopol w okolicy więc ceni ile chce. A nie chcę jechać do pierwszego lepszego co mi lipe odstawi tylko wolałbym kogoś sprawdzonego z polecenia.
robertdg - 06-08-2010, 21:21
fj_mike napisał/a: | Malowanie drzwi nie jest konieczne. | Niby tak, ale przy lakierach metalicznych, perłowych, zaleca się, aby ujednolicić powłoke i zgubic ewentualne róznice, które także wnoszone są przez wiek lakieru, w dodatku cena 1500zł za oba nadkola z pomalowanie drzwi i zrobieniem tego od A do Z to taka przecietna cena, w moim rejonie podobnie
Misza666 - 06-08-2010, 21:44
Właśnie o to chodzi, że koleś chce licować z drzwiami bo lakier ma już 11 lat i troszeczkę stracił blasku. Raczej ciężko będzie mu dobrać dokładny odcień.
Jeszcze myślałem czy dla lepszego efektu nie zrobić odświerzenia całego lakieru. Ale do tego musiałbym jeszcze pare wgłębień (od gradu) i ze 2-3 głębsze rysy zlikwidować. A coś czuję, że tego mój portfel mógłby już nie wytrzymać :]
piotrkor1 - 27-10-2010, 20:39
Witam kolegów.
Jakiś niecały rok temu robiłem nadkola.wycinano z nich rdzawe elementy i wspawano kawałki blachy ocynkowanej.Ruda znowu wylazła .dlatego kupiłem reperaturki błotnikow tylnich z allegro 105zł za sztukę.Czy ocynkowanie ich przed założeniem pomoże w uniknięciu ponownego rdzewienia?Czy w ogóle w sprzedaży są dostępne już ocynkowane?
Dzięki za odpowiedzi.
m6riano - 27-10-2010, 20:53
Czy te nadkola rzeczywiście tak "idą"?? Wczoraj był u mnie koleżka z galem rok starszym od mojego i aż niemal się "zachwycał" nadkolami..czy to przypadek że to wersja skandynawska?
auto od 2,5 roku w kraju i rudej raczej nie widać.
Sticker - 27-10-2010, 20:55
To czy rdza wyjdzie nie zależy od ocynku reperaturek ale od majstra który to robi. Jeśli robi się naprawę zgodnie z technologią to nie powinna rdza wyleźć.
A jak robione było niecały rok temu to ja bym reklamował usługę.
piotrkor1 - 27-10-2010, 21:07
Sticker napisał/a: | To czy rdza wyjdzie nie zależy od ocynku reperaturek ale od majstra który to robi. Jeśli robi się naprawę zgodnie z technologią to nie powinna rdza wyleźć.
A jak robione było niecały rok temu to ja bym reklamował usługę. |
Tak ale czy warto taką czynność przeprowadzić i jaki jest koszt takiej operacji.Może to pomoże na następne kilka lat?
Sticker - 27-10-2010, 21:10
Moim zdaniem nie warto bo i tak ocynk w miejscu spawu zniknie.
Reperaturki przede wszystkim należy dobrze przygotować. Należy usunąc czarną farbe podkładową która jest na reperaturce a następnie polakierować podkładem reaktywnym (antykorozyjnym).
piotrkor1 - 27-10-2010, 21:14
Sticker napisał/a: | Moim zdaniem nie warto bo i tak ocynk w miejscu spawu zniknie.
Reperaturki przede wszystkim należy dobrze przygotować. Należy usunąc czarną farbe podkładową która jest na reperaturce a następnie polakierować podkładem reaktywnym (antykorozyjnym). |
Dzięki za konkretną odpowiedz.Juto dzwonię do majstra i wstawiam auto.O efektach pracy poinformuję.
eddi1977 - 27-10-2010, 21:22
piotrkor1 napisał/a: | kupiłem reperaturki błotnikow tylnich z allegro 105zł za sztukę.Czy ocynkowanie ich przed założeniem pomoże w uniknięciu ponownego rdzewienia? |
Ocynkowanie z pewnością przedłuży trwałość ale dobrego fachmana nie zastąpi.
|
|
|