To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - COLT TUNER MADAFAKA

Koton - 19-03-2008, 20:32

front247 napisał/a:
najbardziej nie moge zdzierżyc tych małych pseudo sportowych kierowniczek


Niektórym z pewnością chodzi o pseudo sportowy wygląd. Ale innym o większą sterowalność - zamiast kręcić większym kółkiem(mając do pokonania większą droge) wolą małym, szybciej osiągnąć odpowiednie skręcenie kół.

Ja bym chciał zobaczyć jak się jezdzi czymś co ma od oporu do oporu 2 obroty kierownicy :)

londolut - 19-03-2008, 20:37

Cytat:
Ja bym chciał zobaczyć jak się jezdzi czymś co ma od oporu do oporu 2 obroty kierownicy :)
Ilość obrotów nie zależy od rozmiaru kierownicy tylko od przełożenia z jakim jest przenoszony 1 obrót kierownicy na przekładnię. To działa jak przerzutki w rowerze :)
Anonymous - 19-03-2008, 21:21

londolut napisał/a:
Cytat:
Ja bym chciał zobaczyć jak się jezdzi czymś co ma od oporu do oporu 2 obroty kierownicy :)
Ilość obrotów nie zależy od rozmiaru kierownicy tylko od przełożenia z jakim jest przenoszony 1 obrót kierownicy na przekładnię. To działa jak przerzutki w rowerze :)


dokładnie 8)

Koton - 19-03-2008, 21:42

londolut napisał/a:
Ilość obrotów nie zależy od rozmiaru kierownicy tylko od przełożenia z jakim jest przenoszony 1 obrót kierownicy na przekładnię. To działa jak przerzutki w rowerze

Niemożliwe :P

Chodziło mi o to że w tym samym aucie , a więc z taką samą przekładnią kierowniczą szybciej skręci się używając mniejszej kierownicy niż używając większej gdyż gdyż ruch kierownicą jest mniejszy !

A przekładnia kierownicza to inna bajka, oddzielna,odrębna i dlatego zostało napisane to zdanie po 2-krotnym naciśnięciu klawisza "Enter" . Ale i tak wprowadziłem zamieszanie :D

Anonymous - 19-03-2008, 22:34

Najlepsze kiery są w autobusach,szczególnie tych starszych,a jak jeszcze jedzie super fachman ...po piedziesiątce,baki :lol:
no i tam są wielkie kierownice...wie ktoś czemu?
mi się zawsze wydawało ze po to by nie kręcic za duzo,lekki obrót i już skręca..ale pewien nie jestem.
pozdrawiam

Hugo - 19-03-2008, 23:13

front247 napisał/a:
tam są wielkie kierownice...wie ktoś czemu?
mi się zawsze wydawało ze po to by nie kręcic za duzo,lekki obrót i już skręca..
Po to żeby się lekko kręciło.
pawela - 20-03-2008, 10:14

Hugo napisał/a:
front247 napisał/a:
tam są wielkie kierownice...wie ktoś czemu?
mi się zawsze wydawało ze po to by nie kręcic za duzo,lekki obrót i już skręca..
Po to żeby się lekko kręciło.


dokladnie, wieksza kierownica to wiekszy obwod, a wiec wiekszy promien, czyli mniejszej sily trzeba na wykonanie obrotu. :) Swoja droga oryginalna kierownica w misiu mnie wkurza bo mimo ze mam tylko 178cm wzrostu to moge ją objąc kolanami, a siedze prawidlowo- rece mam lekko ugiete gdy ją trzymam na za pietnascie trzecia itp.

Anonymous - 20-03-2008, 10:52

Hugo napisał/a:
front247 napisał/a:
tam są wielkie kierownice...wie ktoś czemu?
mi się zawsze wydawało ze po to by nie kręcic za duzo,lekki obrót i już skręca..
Po to żeby się lekko kręciło.

no jasne jaki ja durny :wink:
nie pomyslalem o przełozeniu,wystarczy spojrzec na przerzutki w rowerze,zasada podobna(wręcz ta sama) :D

Hugo - 20-03-2008, 13:00

pawela napisał/a:
siedze prawidlowo- rece mam lekko ugiete gdy ją trzymam na za pietnascie trzecia itp.
Powinieneś raczej ją trzymać na za dziesięć druga.
londolut - 20-03-2008, 16:02

Hugo napisał/a:
Powinieneś raczej ją trzymać na za dziesięć druga.
... albo dziesięć po dziesiątej, w każdym bądź razie odpada za piętnaście trzecia ;)
pawela - 20-03-2008, 16:37

londolut napisał/a:
Hugo napisał/a:
Powinieneś raczej ją trzymać na za dziesięć druga.
... albo dziesięć po dziesiątej, w każdym bądź razie odpada za piętnaście trzecia ;)


Toz to roznica 2-3 cm :P Oj wiecie o co chodzi, ja wychowany na poradnikach Auto Świata itp :P

BTW zbaczamy z tematu TUNER MADAFAKA ;)

londolut - 24-03-2008, 11:22

Cytat:
MITSUBISHI COLT 1.6 16V PO TUNINGU! (numer 328404183)

Dane
Cena Kup Teraz: 8 000,00 zł
Do końca: 2 dni (śro 26 mar 2008 19:07:24 CET)
Sprzedający: Mariusz_Heciak (5)
Lokalizacja: Ostrówek/Wołomin
Cena Kup Teraz: 8 000,00 zł

Opis
Rok produkcji: 1996
Przebieg [w km]: 160000
Pojemność silnika [w cm3]: 1600
Moc silnika [w KM]: 115
Skrzynia biegów: Manualna

Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Alufelgi, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Komputer pokładowy, Lakier metallic, Radio+CD, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy
Informacje dodatkowe Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce

Witam!
Posiadam do sprzedania Mitsubishi Colt 1.6 16V. Samochód jest w 100% sprawny. Posiada w wyposażeniu podgrzewane lusterka, sportową kierownicę, sportowy wydech. Samochód jest po wymianie rozrządu i olejów. Silnik pracuje równo, przy małym spalaniu jest bardzo dynamiczny. Przyspiesza w niecałe 9 sekund do setki. Cena do negocjacji. Więcej szczegółów pod numerami telefonów: 603-709-102 lub 609-616-999



Hugo - 24-03-2008, 12:55

Właściwie to jest OK. Tylko nieporozumieniem jest tylny zderzak, wydech i ta tablica z boku zderzaka. Poza tym nieoryginalny lakier.
Jogurt - 25-03-2008, 14:37

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4759495
jak ktoś jest bardziej technicvzny niech wrzuci fotki

Hugo - 25-03-2008, 15:02

Jogurt napisał/a:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4759495
Fatalny... chociaż ta dokładka pod zderzakiem...Hmm...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group