To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - moje CA0...

Rafal_Szczecin - 28-07-2008, 23:37

misiowiec .jezeli masz ,to doloz 800 zl . za 2tys zl jest do kupienia czerwony lancer CBOW 1,6. tam masz wszystkie potrzebne czesci na swapa,a do tego to co z niego zostanie mozesz sprzedac na czesci !
zastanow sie nad tym .


http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4229387

londolut - 28-07-2008, 23:41

Odpada Raf, myślałem nad tym intensywnie ale odpada. Nie mam kasy na takie manewry. Decyzja o kupnie 1,3 jest już raczej pewna i nie zmienię jej. Wiem, że to było by najlepsze rozwiązanie ale finansowo jestem wydymany...
karolgt - 29-07-2008, 00:16

nie lepiej dozbierac kase? poczekasz 1-2 miesiace uzbierasz i zrobisz pozadnie. mowiles ze potrzebujesz na dojazd do pracy - ok, ale jest lato, dasz rade na rowerze, napewno łatwiej niz w zimie. tym bardziej ze wielkiej roznicy w cenie miedzy 1,3 a 1,6 nie ma.

albo pozycz od babci 1k :)

londolut - 29-07-2008, 00:22

Kolejny cwaniak 8)
karolgt napisał/a:
poczekasz 1-2 miesiace
Fajny kawał czasu :?
karolgt napisał/a:
jest lato, dasz rade na rowerze
Dać radę dam - już w zeszłym roku o tym myślałem - tylko, że przyjeżdżając do pracy musiał bym brać prysznic i przebierać się w świeże ciuchy bo będę potem pachnić źle ;)
karolgt napisał/a:
zrobisz pozadnie
Będzie zrobione porządnie, na silniku 1,3 :)

Nie ma opcji. Będzie 1.3 -> POSTANOWIONE :wink:

rafq - 29-07-2008, 00:28

Londo tak jak Ci doradza mój przedmówca, nie lepiej pożyczyć od kogoś żeby mieć już 1.6 ?

EDIT: widzę że się spóźniłem z próbą przekonania...

londolut - 29-07-2008, 00:39

Szkoda mi kasy, serio. Zmieniając motor na 1,6 muszę kupić:
- silnik
- skrzynię
- ECU
- wiązkę
- hamulce
- przepływomierz
+ rzeczy, które trzeba kupić - filtry, oleje, płyny.
To straszna kasa, rzędu 2k.
Decyzja już podjęta - zostaje 1,3.

mkm - 29-07-2008, 12:55

I bardzo dobra decyzje podjales. Trzymam kciuki, zebys kupil silnik w dobrym stanie.
Jogurt - 29-07-2008, 12:59

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5820346 ten jest prawie za darmo. gaz wywalisz i z rozrządem, płynami itp Cie wyjdzie 2K pln. transport byś miał nie ? no i pół colta do sprzedania by zostało
Anonymous - 29-07-2008, 13:26

plus Gołębia spod rury wydechowej :D
rafq - 29-07-2008, 14:41

hmmm 1.5 w jajku ? No i ten bezcenny gołąb :roll:
cns80 - 29-07-2008, 15:15

Jogurt napisał/a:
gaz wywalisz
Jeszcze nie słyszałem żeby od wywalenia gazu silnik stał się lepszy :wink: Nawet nie wiadomo ile na tym gazie jeździł i czy ta instalacja jest dobra i dobrze wyregulowana. Może sprzedaj, bo mu już gniazda zaworów wydmuchało ? :twisted:
Jogurt - 29-07-2008, 21:11

cns80, jakbyś gadał z Tomkiem to byś wiedział że on sam gazu nie chce. a pisze tam gdzieś że silnik bedzie po wyciągnieciu lpg super? bo ja nie widze więc nie wsadzaj mi słow w usta ok ? a po drugie to za 1200 co byś chciał kupić ? widzisz jak wygląda body z tego colta ? wiesz ile by blacha+lakier kosztowały? jakby londolut był zainteresowany to sprawdzi przed zakupem czy ten silnik jeszcze pojeździ czy już dawno umarł. tyle odemnie
cns80 - 30-07-2008, 07:47

Jogurt, nie napinaj się tak :wink: . Ja zrozumiałem z twoich słów że proponujesz wywalić gaz. Ale nie czytałem nigdzie że ktoś sprawdzi czy ten silnik jest dobry (żeby było ciekawiej to jeśli jeszcze nie padł do końca to i tak przy gazie tego nie wykryjesz :) ). A to że ty sobie gdzieś tam o czymś tam z Tomkiem rozmawiałeś to twoja sprawa. W temacie tego nie ma :twisted:
Jogurt - 30-07-2008, 08:06

cns80, tak samo jak nie ma w temacie żeby od wywalania gazu coś lepiej jeździło. Tomek bedzie chciał to będzie, nie to nie. ja tylko wkleiłem linka z tanim dawcą
londolut - 30-07-2008, 18:25

mkm napisał/a:
I bardzo dobra decyzje podjales
:shock: dopiero teraz zauważyłem tego posta. Ktoś się ze mną zgodził :mrgreen: ? Dzięki mkm :)

Patryk, Wojtek, bez kłótni :supz:
Zachowywać się jak duże chłopaki :P ;)

To prawda, nie przepadam za LPG. Osobiście nie założył bym gazu do swojego auta ale jeśli już by był od początku to dlaczego nie korzystać i jeździć taniej. To byłaby wręcz głupota ;)


Najświeższe wiadomości o Colcie:
- 2 korbowody pokrzywione,
- w silniku gnój jak w kanalizacji,
- wał korbowy cały, blok również,
- głowica nietknięta.

Sprawa wygląda tak.
Mój silnik jest bardzo zdrowy, czysty, nie ma rantów na cylindrach i panewki tez są fajne. Swap odpada i będzie remont - będę wiedział czym jeżdżę. Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu jadę po silnik - dawcę do Bielska. Będę z niego przekładał dwa korbowody z tłokami. Jeśli się okaże, że są inne rozmiary pierścieni na tłokach to przełożę wszystkie 4. Resztę silnika opchnę.

Colt dostanie świeże części:
- uszczelniacze zaworowy,
- uszczelka głowicy,
- uszczelka miski,
- uszczelka kolektor-"portki",
- uszczelka kolektora wydechowego,
- uszczelka kolektora ssącego,
- pierścienie tłokowe.
Rozrząd jest świeży ale może chociaż pasek dla pewności.

Do tego zestawu dojdą wszelkie filtry (powietrze, paliwo, olej) i płyny (olej, wspomaganie).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group