Nasze Miśki - Frankenstein CC5A 
						
												 LEWY - 02-10-2009, 11:15
  ee to tylko ja zrobiłem 1120km na baku??  
												 Anonymous - 02-10-2009, 11:16
  na lawecie z cieknącym bakiem haha
												 roch_27 - 02-10-2009, 13:02
 
  	  | Matejko napisał/a: | 	 		  i nie narzekajcie na spalanie bo rochu z bartkiem wam zazdroszcza    | 	   w vr-4 wiadomo coś za coś ale "Lacernik" w poznańskich korkach też potrafi swoje motogodziny wypalić - trasa 10~12 km zajmuje w godzinach szczytu min 50 min, natomiast spalanie ostatnio wynosi coś około 13~13,5 litrów - zależnie od dnia i ilości "tępych Janów"  na drodze         
 
 
pozdro
												 harpagan - 02-10-2009, 15:39
 
  	  | Browar napisał/a: | 	 		  |  tak harp tylko to 600 robilem w poprzadniej robocie,.Zarobki wzrosly to wzroslo tez spalanie, w duzej mierze zalezy to od nogi łącznika miedzy kierownica a fotelem - czyli Ciebie samego ;p | 	  
 
Zebym pałował to bym nie wspominal o tym ani slowa, ale 2 ostatnie pelne baki wyjezdzilem w sposob nie przystajacy uzytkownikowi gieteja   
 
Za to dzis przypomnialem sobie ze ten czarny sprzecik naprawde jezdzi           
												 harpagan - 08-10-2009, 08:12
  W zwiazku z tym, ze wczoraj w monster garage wybuch granat    i na srodku pojawila sie gleboka dziura to ekipa ustawila sie przed i udalo sie pstryknac telefonicznie taka foteczke:
 
 
 
 
Nie zraziło nas to do podłubania:
 
 
 
 
 
No, ale wracajac do franka. 
 
Nie pamietam jak bylo wczesniej bo pewnie nie zwracalem na to uwagi, ale zdziwila mnie sytuacja ze 3 kreski z 4 znikaja z paliwopokazywacza po +/- 250km
 
Za to od 3 do rezerwy daje sie przejechac jeszcze prawie 150
 
Podlewarowalem potwora i wypatrzylem ze na laczeniu rury wlewowej z gumowym wezem idacym do baku jest mokro. Odkrecilem, obejrzalem i ani rura ani waz nie sa uszkodzone.
 
Pozostaje mi wymienic opaske zaciskowa i sprawdzac czy wyschlo.
 
Zastanawiam sie tez czy mozliwe jest zeby to byl powod szybszego opadania wskazowki    ?
 
 
Skoro juz zrzucilem kolo dobralismy sie do hamulcy od strony wlewu paliwa.
 
Ostatnio popiskiwal a do tego tarcza wygladala jakby uzywana byla od swieta.
 
Rozbiorka potwierdzajaca teorie ze bez mlota to nie robota i wszystko zapieczone i wlasciwie nieruchome. Klocki krzywo poscierane. Krajobraz po bitwie.
 
Reanimacja przy pomocy mojego etatowego czlowieka od hebli Czarnucha   
 
Dzis przyjdzie czas na druga strone
 
 
Skoro juz jestesmy przy hamulcach to na koniec mały bonus
 
Dwutłoczkowe zaciski pod tarcze 276mm zamontowane na probe w czarnym Czarnucha (jeszcze z tarcza od 1.6) 
 
Niestety pod moja 14 calowke sie nie mieszcza ... 
 
za to montaz p&p   
 
 
 
 
 
												 Anonymous - 08-10-2009, 09:31
  Chociaż raz mój nie jest najbrudniejszy, a przynajmniej na takiego nie wygląda.    
 
Co do hamulców - będziemy rozbierać w najbliższym czasie?
												 rosomak1983 - 08-10-2009, 09:40
 
  	  | harpagan napisał/a: | 	 		  | Niestety pod moja 14 calowke sie nie mieszcza ...  | 	  
 
te biale fele to 14''???
												 macieekg - 08-10-2009, 10:10
 
  	  | harpagan napisał/a: | 	 		  zdziwila mnie sytuacja ze 3 kreski z 4 znikaja z paliwopokazywacza po +/- 250km
 
Za to od 3 do rezerwy daje sie przejechac jeszcze prawie 150  | 	  
 
Ten wskaźnik paliwa to jakaś jedna wielka zagadka u mnie też pokazuje bardzo niemiarodajnie. Najpierw spada powoli, potem szybciej ale żeby spadło od 3 do rezerwy to znowu wolniej. Jak już się wydaje że w baku same opary to przy tankowaniu wychodzi że sporo tam jeszcze paliwa pozostało.
 
 
 	  | harpagan napisał/a: | 	 		  Dwutłoczkowe zaciski pod tarcze 276mm zamontowane na probe w czarnym Czarnucha (jeszcze z tarcza od 1.6)
 
Niestety pod moja 14 calowke sie nie mieszcza ...
 
za to montaz p&p    | 	  
 
ciekawe jak to będzie hamować
												 pawela - 08-10-2009, 10:30
 
  	  | macieekg napisał/a: | 	 		  | Ten wskaźnik paliwa to jakaś jedna wielka zagadka u mnie też pokazuje bardzo niemiarodajnie. Najpierw spada powoli, potem szybciej ale żeby spadło od 3 do rezerwy to znowu wolniej. Jak już się wydaje że w baku same opary to przy tankowaniu wychodzi że sporo tam jeszcze paliwa pozostało.  | 	  
 
czyli prawidłowo   
 
czerwone pole to jeszcze dobre 12-13 litrów w baku
												 harpagan - 08-10-2009, 11:56
 
  	  | gregorbu napisał/a: | 	 		  Chociaż raz mój nie jest najbrudniejszy, a przynajmniej na takiego nie wygląda.    | 	  
 
Sugerujesz ze moj    ?
 
 	  | gregorbu napisał/a: | 	 		  | Co do hamulców - będziemy rozbierać w najbliższym czasie? | 	  
 
Za lewy tył chciałem się zabrać dzis, jak tylko zamontuje gerde
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | te biale fele to 14''??? | 	  
 
Yes sir
 
 	  | macieekg napisał/a: | 	 		  | ciekawe jak to będzie hamować | 	  
 
Pozyjemy zobaczymy.
 
Mnie bardziej zastanawia jak to bedzie wspolpracowalo zarowno z bebnami z tylu jak i z elementami przyzwyczajonymi do innych obciazen - piasty, przeguby, polosie ...
 
 
 
 
 
Czyli spostrzezenia za szybkiego uchodzenia trzech czwartych skali nietrafione   
												 macieekg - 08-10-2009, 18:09
 
  	  | harpagan napisał/a: | 	 		  macieekg napisał/a:	
 
ciekawe jak to będzie hamować	
 
 
Pozyjemy zobaczymy.
 
Mnie bardziej zastanawia jak to bedzie wspolpracowalo zarowno z bebnami z tylu jak i z elementami przyzwyczajonymi do innych obciazen - piasty, przeguby, polosie ...  | 	  
 
Generalnie  ludzie narzekają, że tarcze są za małe i dlatego się grzeją.
 
Dlatego się zastanawiam czy te 2 tłoczkowe zaciski coś pomogą.
 
 
Ale to już jak napisałeś się zobaczy.
												 rosomak1983 - 08-10-2009, 21:18
 
  	  | harpagan napisał/a: | 	 		  rosomak1983 napisał/a:	
 
te biale fele to 14''???	
 
 
Yes sir  | 	  
 
oz superturismo????
 
Ostanio takie przymierzałem... ale jakos u mnie wygladaja male na aucie a u Ciebie własnie na duże...
												 Kondzio_czdz - 08-10-2009, 23:11
  harpagan, też miałem podobny problem z "przeciekaniem". Rury też nie były uszkodzone. Po wymianie opaski ciekło dalej, więc osuszyłem łączenie i potraktowałem je folią w płynie - 10cm w każdą stronę i aktualnie mam problem z głowy.
												 harpagan - 09-10-2009, 08:35
 
  	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  oz superturismo????
 
Ostanio takie przymierzałem... ale jakos u mnie wygladaja male na aucie a u Ciebie własnie na duże... | 	  
 
oz superturismo wrc
 
Moze kontrast kolorow sprawia wrazenie ze sa wieksze niz w rzeczywistosci.
 
Dla mnie sa w sam raz, zupelnie nie narzekam. Nie mam manii wielkosci felg.
 
Chociaz jakbym mial 15 to pewnie pokombinowalbym z hamulcami   
 
 
 	  | Kondzio_czdz napisał/a: | 	 		  | harpagan, też miałem podobny problem z "przeciekaniem". Rury też nie były uszkodzone. Po wymianie opaski ciekło dalej, więc osuszyłem łączenie i potraktowałem je folią w płynie - 10cm w każdą stronę i aktualnie mam problem z głowy. | 	  
 
Moze to jest jakis pomysl ta folia w plynie.
 
Ogladalem wczoraj przy okazji czyszczenia drugiej strony hamulców i dalej jest mokro.
 
Wykrece wlew paliwa i konkretnie sie temu przyjrze i oczyszcze. Potem bede kombinowal
												 pawela - 09-10-2009, 15:03
  zaraz, po chyba wypadłem z wątku...
 
 
Harp, OZy na Franku to 14?     
 
 
Dałbym im 15-16 na oko
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |