Nasze Miśki - G0 AKBI
akbi - 24-04-2011, 08:40
Dokladnie .. nie problemem jest tu rozmiar opon, a twardosc felg.
W tym roku raczej zmian nie bedzie, a co bedzie w przyszlym to niewiadomo, na pewno za rok bede musial zmieniac opony, a wowczas raczej beda to 215/50/17 Yokohamy
akbi - 03-07-2011, 12:24
jako, że Galant na przełomie maja i czerwca musiał zrobić coś blisko 10 tys km, to z tej okazji dostał nowe wahacze (po 2 na stronę - przód), nowe łączniki stabilizatorów (wszystkie 4), nowe końcówki drążków, i nowe 4 gumy poliuretanowe (czy jakoś tak ...takie czerwone od Swinksa) na drążki reakcyjne i kolejną porcję5W40 Valvoline
akbi - 07-08-2011, 16:40
po wymianie wahaczy do pełni szczęści przyszedł czas na wymianę łożyska w przednim kole
Łożysko musiałem zakupić nagle w parę godzin (nagły dłuższy wyjazd), a niestety w IC nie było ani Koyo ani SKF ... więć zakupiłem polecane przez sprzedawce japońskie Kanaco i ... moje zdziwienie było dość spore, gdy po rozpakowaniu zobaczyłem na łożysku logo .... KOYO
...zdziwienie może być tym większe, że różnica w cenie jest na poziomie 100pln na korzyść Kanaco w stosunku do łożyska w pudełku Koyo
Rafal_Szczecin - 07-08-2011, 18:13
to jaki w tej chwili przebieg auta ?
akbi - 07-08-2011, 18:14
262 tys z kawalkiem
robertdg - 07-08-2011, 19:36
To ile takie polecane Kanaco
akbi - 07-08-2011, 20:43
270 brutto w IC na rabat dla MM
m6riano - 08-08-2011, 02:49
Czyli jeśli mój ziomek ma 50% zniżek w IC to ile powinno wyjść?
W takiej cenie jest z piastą?
Krzyzak - 08-08-2011, 06:34
m6riano napisał/a: | W takiej cenie jest z piastą? |
musi być, skoro Akbi pisze o różnicy 100 pln - normalnie samo łożysko koyo kosztuje u japaneze 250-270 pln (a sam przecież kupowałeś jeszcze taniej), więc stawiam, że to z piastą
akbi - 08-08-2011, 07:09
Tak, lozysko jest z piasta
Matejko - 08-08-2011, 10:59
takie lozysko w carsie jest do wyrwania za min. 220zł to kanaco ale to tak tylko jakby co
akbi - 05-09-2011, 16:29
w sobotę G0 dostał dzięki Swinksowi rozpórkę .
Wyraźnie ... "wydaję mi się" ... że czuć twardsze zawieszenie na nierównościach. Na zakrętach ... jeszcze nie sprawdzałem
... i przy okazji - rozmawiałem z 3 osobami (Bartek, Kochajj, Roch) i generalnie głosy były podzielone ...
rozpórkę należy montować na podniesionym zawieszeniu, czy na opuszczonym aucie??
pyjte - 05-09-2011, 16:47
akbi napisał/a: | podniesionym zawieszeniu |
Rafal_Szczecin - 05-09-2011, 16:59
akbi napisał/a: | głosy były podzielone ... |
Tomek - 05-09-2011, 17:23
Cytat: | rozpórkę należy montować na podniesionym zawieszeniu, czy na opuszczonym aucie?? |
z rozmów z różnymi ludzmi wynika, że jednak na opuszczonym aucie, normalnie jak stoi, ale ....
akbi napisał/a: | generalnie głosy były podzielone |
|
|
|