To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Nagla utrata mocy Outek II

kaammyyk - 02-08-2014, 14:42

Coś bliżej ? Bo jakoś nie mogę znaleźć ,, mitsubishi kozlowski "
satyricon - 03-08-2014, 09:44

Witam,jak mialem mazde6 to mialem podobnie stalo sie to w czasie jazdy.Powodem bylo ze jest taki filterek od pompy vacum do sterowania gryszka turbiny,na wyjsciu wezyka ze tego filterka byla dziurka i podcisnienie nie lecialo nie ramie gruszki turbiny tylko w powietrze i turbo nie ciagnelo.Nie bylo slychac zadnego gwizdu powietrza ,zajzyj tam na poczatek moze trafisz w przyczyne.Powodzenia.
Gunner - 03-08-2014, 21:35

Jadac od Wejherowa salon Hyunday . Cisowa.
bonito - 05-08-2014, 12:24

Gunner napisał/a:
Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane :wink:

Czyżby kolega miał niekorzystne doświadczenia z tym serwisem? (pytam bo też szukam porządnego serwisu w 3-mieście).
bonito

paweldm - 05-08-2014, 19:28

Dobry warsztat jest w Pinczynie za Starogardem Gdańskim - Marek Nurek (tel. 602365526). Jedyne co mu można zarzucić, to terminowość i odległość ok. 60km od Gdańska. Korzystałem 2 krotnie z jego usług. Dużo taksiarzy do niego przyjeżdża z 3-miasta.
demacus.o - 22-08-2014, 12:43

Ponieważ i mnie trafił nagły spadek mocy (dwa razy w ciągu tygodnia, przy 3000 obrotów na 6 biegu), zacząłem interesować się tematem.
Rozmawiałem o tym m.in. z człowiekiem z serwisu VW i sugerował m.in. przyczyny jak w powyższych postach, jednak dodał również, żeby w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa, jeżeli dawno nie był wymieniany. Od pewnego czasu miałem to w planach bo rzeczywiście nie był dawno wymieniany, tak też zrobiłem i jak na razie po 500 km od wymiany problemu nie ma. Czy rzeczywiście to było "lekarstwem", nie wiem. Koszt niewielki, można spróbować.
Jaki wpływ ma stan filtra paliwa na spadek mocy do końca nie wiem.

Gunner - 22-08-2014, 19:15

bonito napisał/a:
Gunner napisał/a:
Japan service? Ten na Hutniczej? Jeśli tak to wybór nie należy do udanych. Ja na Twoim miejscu podjechał bym do mitsubishi kozlowscy na diagnoze a potem do Pompexu w Kosakowie na ewentualna wymiane :wink:

Czyżby kolega miał niekorzystne doświadczenia z tym serwisem? (pytam bo też szukam porządnego serwisu w 3-mieście).
bonito


I tak i nie.Za wymianę tylniego mostu w malym samochodzie zaspiewali 8 stowek.Gdzie indziej zrobili to za 300 zl!!! Kolega serwisowal tam Land Rovera. ...oj mial przygody.Puki co mojego O2 serwisuje w Tomexie na Pogorzu dolnym w Gdyni i nie narzekam. :biggrin:

lexus - 25-08-2014, 21:42

Po 3 latach od notlaufa czyli spadku mocy i po wgraniu nowego orginalnego programu w ASO, problemu nie ma
rezon - 26-08-2014, 13:22

demacus.o napisał/a:
Ponieważ i mnie trafił nagły spadek mocy (dwa razy w ciągu tygodnia, przy 3000 obrotów na 6 biegu), zacząłem interesować się tematem.
Rozmawiałem o tym m.in. z człowiekiem z serwisu VW i sugerował m.in. przyczyny jak w powyższych postach, jednak dodał również, żeby w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa, jeżeli dawno nie był wymieniany. Od pewnego czasu miałem to w planach bo rzeczywiście nie był dawno wymieniany, tak też zrobiłem i jak na razie po 500 km od wymiany problemu nie ma. Czy rzeczywiście to było "lekarstwem", nie wiem. Koszt niewielki, można spróbować.
Jaki wpływ ma stan filtra paliwa na spadek mocy do końca nie wiem.
taki sam jak zatankowanie innego paliwa ;) wystarczy kilka st. mniejsza temperatura i też już możesz nie złapać notlaufa. Moje były zawsze w upały. Ostatnie dwa na BP Ultimate w trasie po jeździe miejskiej.
toppk - 17-09-2014, 19:42

Panowie, czy w O2 po FL 2010r., silnik 2.0 DiD to jest ten sam silnik, o którym czytam w necie, że po 120tkm. nadaje się w niektórych przypadkach do częściowego remontu?
Czy też może zostało coś w nim zmienione i w Mitsubishi nie zdarzają się takie rzeczy?
Pytam, bo już praktycznie jestem posiadaczem Miśka z tym silnikiem.

paweldm - 17-09-2014, 21:49

Ciekawszych wersji silnikowych nie było?
Hubeeert - 17-09-2014, 22:51

toppk dowolny silnik nawet od czołgu da się zabić w 10 000 km.
Nie polegaj na opiniach z internetu ;)

lexus - 19-09-2014, 16:17

toppk napisał/a:
Panowie, czy w O2 po FL 2010r., silnik 2.0 DiD to jest ten sam silnik, o którym czytam w necie, że po 120tkm. nadaje się w niektórych przypadkach do częściowego remontu?
Te silniki były poprawiane około 2007 r i we wszystkich miśkach nie mają wad poprzedniego silnika z 2005r szczególnie montowanych w ówczesnych passatach¨[np skoda miała lepsze wersje silnikowe :mrgreen: ] ; silniki różniły się oznaczeniami, w OII jest na wewn.stronie maski jeśli masz kod ;BGW,BMM ,BSY,bkd,azv,buy,bmn, możesz spać spokojnie o ile posiadacz auta w ogóle może się nie martwić
toppk - 19-09-2014, 18:24

Dzięki za odpowiedzi. Jestem już spokojniejszy :notworthy:

@paweldm
Outek już kupiony. 2010/2011r. 46 tys. przebiegu, za 51 tys. zł. - także nawet nie zastanawiałem się nad innymi silnikami 8)

paweldm - 22-09-2014, 22:15

Jeśli przebieg pewny to przynajmniej jeszcze ze 100 000km powinien przejeździć bez problemów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group