To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Obroty jałowe silnika V6

deejay - 18-03-2012, 22:01

W gardzieli przepustnicy jest kanał od krokowca i tam uzyje tego środka , tak aby sobie jakis czas penetrował i usunął nagar i zanieczyszczenia .
fj_mike - 18-03-2012, 22:07

deejay napisał/a:
jak ci sie uda to mozesz nawet sam krokowiec zdemontowac

Dlaczego nie miało by się udać :?:
bluecard88 napisał/a:
tylko ten przedni dekielek odkrecic?

Możesz i tak. Lepiej jednak odkręć śrubę kawałek dalej, dekielek razem z tą metalową obudową.
Może mieć inny rodzaj krokowca niż na zdjęciu.
Może być taki jak ten po prawej:


EDIT
Po lewej sam dekielek. Tylko wyjmuj delikatnie :wink:

deejay - 18-03-2012, 22:20

fj_mike napisał/a:
deejay napisał/a:
jak ci sie uda to mozesz nawet sam krokowiec zdemontowac


Dlaczego nie miało by się udać


Zawsze trafiałem na zapieczone sruby :?

bluecard88 - 18-03-2012, 22:33

No nic spróbuje to zrobic, mam nadzieję ,że nie pogubię niczego ze środka. Ciężko później poukładać te trybiki na swoje miejsce tzn dużo ich jest??
fj_mike - 18-03-2012, 22:35

bluecard88 napisał/a:
Ciężko później poukładać te trybiki na swoje miejsce tzn dużo ich jest??

Ogarniesz się :wink:

bluecard88 - 18-03-2012, 22:37

fj_mike napisał/a:
bluecard88 napisał/a:
Ciężko później poukładać te trybiki na swoje miejsce tzn dużo ich jest??

Ogarniesz się :wink:
no mam nadzieję bo niechcę autobusem do roboty pomykać :P
polaff - 23-03-2012, 20:48

Dziś wymieniłem:
*Świece zapłonowe (założyłem nowe NGK platynowe - stare po 60kkm były tak wypalone, że odstęp między elektrodami wynosił 1,8mm)
*uszczelkę pod kolektorem
*większość wężyków podciśnień
* aparat zapłonowy (bez kopułki i palca)
* wyczyściłem krokowaca, przepustnicę i kanały zespołu przepustnicy, EGR
* filtr powietrza

Niestety mimo tego, że jeszcze silnik nie ustabilizował obrotów na biegu jałowy to nadal czuję delikatne drgania silnika, więc sądzę, że przyczyną tego zjawiska nie jest aparat.

Może to ze mną jest coś nie halo, bo mechanik jest zdania, że mój silnik wyjątkowo ładnie pracuje i na podstawie jego pracy niemcy mogli by uczyć się konstruować silniki.

Marcino - 23-03-2012, 21:06

polaff napisał/a:
Świece zapłonowe (założyłem nowe NGK platynowe - stare po 60kkm były tak wypalone, że odstęp między elektrodami wynosił 1,8mm)

A dlaczego te świece nie wytrzymały 90kkm?

polaff - 23-03-2012, 21:16

bo zagazowane auto
gazownik mnie wyśmiał jak mu powiedziałem to tych 90kkm.
a auto na zimnym silniku na LPG przerywało już dość mocno mimo wyczyszczonego parownika i wtryskiwaczy.

KaWu - 26-03-2012, 14:49

polaff napisał/a:
stare po 60kkm były tak wypalone, że odstęp między elektrodami wynosił 1,8mm)


Niedobrze. Coś bardzo duża ta przerwa po takim przebiegu.

polaff - 26-03-2012, 20:35

KaWu napisał/a:
Niedobrze. Coś bardzo duża ta przerwa po takim przebiegu.

czyli sugerujesz za ubogą mieszankę na wysokich obrotach więc pewnie zawory również dostały?

KaWu - 27-03-2012, 19:02

polaff, trudno mi tak prorokować. Ale na pewno podejrzenie pada w strone nadmiernej temp. silnika, ktora mogla byc przez uboga mieszanke.
polaff - 08-05-2012, 07:30

czy śruba do regulacji obrotów biegu jałowego


ma jakieś zabezpieczenie przed odkręcaniem?

Mówię o czymś oprócz tej zaślepki widocznej na zdjęciu ( u mnie jej nie ma). W moim aucie ta śruba kręci się bardzo lekko.
Czy na niej nie powinno być np. oringu, który zabezpieczał by przed przypadkowym przekręcaniem się?
Jeśli tak to proszę o podanie wymiaru.

Hugo - 08-05-2012, 08:05

polaff napisał/a:
ma jakieś zabezpieczenie przed odkręcaniem?
Nie ma.
polaff - 08-05-2012, 08:06

to może ktoś mi podpowie czemu u mnie ta śruba tak lekko się kręci?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group