To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak ja nienawidze poniedzialkow

Anonymous - 20-09-2008, 17:43

Cezar napisał/a:
Silnik bez glowicy:
Czy to widok po zdjęciu głowicy czy przed założeniem? Ten mechanior mógłby chociaż tłoki porządnie wyczyścić. Wzorcowo by Bartek. :mrgreen:
Cezar napisał/a:
Po wypadzie poza miasto - czuc ta moc jaka drzemie w tym silniku :twisted:
Tylko nie zapominaj, że docierasz silnik. Jeśli silnik został porządnie wyremontowany, a następnie dobrze dotarty, odwzajemni się bezproblemową eksploatacją. Czego Ci życzę/
Hubeeert - 20-09-2008, 17:56

Sruba popraw cytowanie bo to nie ja powiedziałem :wink:
Cezar - 20-09-2008, 19:32

Marcin-Krak napisał/a:
Jasne jasne. I co sobie kupisz :?:

Mazde 6 ? :P

Sruba napisał/a:
Czarek - bardzo mi przykro...

spoko, toc to nie Twoja wina :wink:

gregorbu napisał/a:
Czy to widok po zdjęciu głowicy czy przed założeniem?

zdjecie jest 'po' :)
gregorbu napisał/a:
Ten mechanior mógłby chociaż tłoki porządnie wyczyścić.

wyczyscil, sam widzialem :wink:
gregorbu napisał/a:
Tylko nie zapominaj, że docierasz silnik. Jeśli silnik został porządnie wyremontowany, a następnie dobrze dotarty, odwzajemni się bezproblemową eksploatacją. Czego Ci życzę/

Pamietam, pamietam - za 1tys km Kociak ma kontrole u mechanika :D

Hugo - 20-09-2008, 19:42

Cezar napisał/a:
Foto z autem zastepczym
Jak się jeździło 323F?
Cezar - 21-09-2008, 01:13

Hugo napisał/a:
Cezar napisał/a:
Foto z autem zastepczym
Jak się jeździło 323F?

Jak na silnik 1,5 to w miescie Madzia dawala rade, w trase sie nie wypuszczalem.
Powyzej 4tys obrotow czuc bylo dodatkowego kopa, a silnik warczal jak jakies V6 8)
Ten model z silnikiem 1,8 po 1998 roku napewno jest dosc ciekawym egzemplarzem :wink:

londolut - 21-09-2008, 10:35

Cezar napisał/a:
Jak na silnik 1,5 to w miescie Madzia dawala rade
Cezar napisał/a:
Powyzej 4tys obrotow czuc bylo dodatkowego kopa
Cezar napisał/a:
model z silnikiem 1,8
Miałem kiedyś okazję poruszać się oboma egzemplarzami i jest to niebo a ziemia. 1,8 zbiera się błyskawicznie a 90KM w 1,5 to troszkę za mało. Powyżej 4k rpm zaczyna się coś dziać bo dopiero silnik zaczyna pracować z odpowiednimi prędkościami obrotowymi potrzebnymi do dynamicznej jazdy.
Były jeszcze 323F z V6 pod maską ;)

Hugo - 21-09-2008, 10:56

Cezar napisał/a:
silnik warczal jak jakies V6
Tak samo warczy w mojej 626. 2 litrowa rzędówka. Ciekawe czym to jest spowodowane.
rosomak1983 - 21-09-2008, 12:01

londolut napisał/a:
90KM w 1,5 to troszkę za mało.


myslałem ze jest 100koni....

londolut - 21-09-2008, 12:52

rosomak1983 napisał/a:
londolut napisał/a:
90KM w 1,5 to troszkę za mało.
myslałem ze jest 100koni....
Gadałem przed chwilą z kumplem - 323F z 1,5l silnikiem ma dokładnie 88KM a po 10 latach pewnie z 8 jeszcze zdechło ;)


W necie znalazłem coś takiego:
Cytat:
1.5 → 88KM / 1105kg
1.8 → 116KM / 1155kg
2.0V6 → 140KM / 1210kg

Na tle Colta CAx, Mazda wypada przeciętnie. Teoretycznie, ze względu na znaczne różnice w masie rzędu 150-200kg. Te auta jadą bardzo porównywalnie, miejsce też prawie jednakowe bo Mazda jest tylko ~20cm dłuższa od Colta, za to spalanie wyższe - 323F kumpla nie schodzi poniżej 9,2-9,3l.

karolgt - 21-09-2008, 14:25

londolut napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
londolut napisał/a:
90KM w 1,5 to troszkę za mało.
myslałem ze jest 100koni....
Gadałem przed chwilą z kumplem - 323F z 1,5l silnikiem ma dokładnie 88KM a po 10 latach pewnie z 8 jeszcze zdechło ;)


bez przesady, to też japończyk :)

londolut - 21-09-2008, 14:44

karolgt napisał/a:
londolut napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
londolut napisał/a:
90KM w 1,5 to troszkę za mało.
myslałem ze jest 100koni....
Gadałem przed chwilą z kumplem - 323F z 1,5l silnikiem ma dokładnie 88KM a po 10 latach pewnie z 8 jeszcze zdechło ;)

bez przesady, to też japończyk :)

karolgt, ale po takim okresie czasu i eksploatacji samochodu na poziomie 15 kkm rocznie przy przebiegu 180 kkm zdarzają się nieszczelności w silniku. Nie ważne czy to Japończyk czy Niemiec, czy może Włoch - silnik po takim czasie ma ubytki, "dzięki" którym moc ucieka. Z tymi 8KM to żart ale ze 3-4 może się zgubiło - trzeba by zajechać na hamownię żeby się tego dowiedzieć.

karolgt - 21-09-2008, 15:53

londolut napisał/a:

karolgt, ale po takim okresie czasu i eksploatacji samochodu na poziomie 15 kkm rocznie przy przebiegu 180 kkm zdarzają się nieszczelności w silniku. Nie ważne czy to Japończyk czy Niemiec, czy może Włoch - silnik po takim czasie ma ubytki, "dzięki" którym moc ucieka. Z tymi 8KM to żart ale ze 3-4 może się zgubiło - trzeba by zajechać na hamownię żeby się tego dowiedzieć.


no racja, ja tylko mowie ze widzialem kilka wykresów z hamowni coltow CA0, w tym dwoch gti i po 15 latach trzymaja serie :)

rosomak1983 - 21-09-2008, 16:03

londolut napisał/a:
Na tle Colta CAx, Mazda wypada przeciętnie.


Nawet bardzo przecietnie przy silniku 1.6 ta moc to maja eskorty (90 kM) :lol: :lol: :lol:

rosomak1983 - 21-09-2008, 16:11

londolut napisał/a:
323F kumpla nie schodzi poniżej 9,2-9,3l.


Te Mazdy włsnie jakies pijaki.... mX-3 też chlaja jak szalone....

londolut - 21-09-2008, 16:16

karolgt napisał/a:
londolut napisał/a:

karolgt, ale po takim okresie czasu i eksploatacji samochodu na poziomie 15 kkm rocznie przy przebiegu 180 kkm zdarzają się nieszczelności w silniku. Nie ważne czy to Japończyk czy Niemiec, czy może Włoch - silnik po takim czasie ma ubytki, "dzięki" którym moc ucieka. Z tymi 8KM to żart ale ze 3-4 może się zgubiło - trzeba by zajechać na hamownię żeby się tego dowiedzieć.


no racja, ja tylko mowie ze widzialem kilka wykresów z hamowni coltow CA0, w tym dwoch gti i po 15 latach trzymaja serie :)
Nic tylko się cieszyć i pogratulować :) Jak nie będę miał co zrobić z 2 stówami to zafunduję sobie shamowanie Colta ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group