To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem ze skrzynią automatyczną

Owczar - 21-05-2013, 09:31

Ale nie było żadnej akcji serwisowej na te usterkę. Jest wiele takich osób jak Ty, które jeżdżą i jest ok, ale można też poczytać o tych którzy skończyli na lawecie. Ciężko powiedzieć od czego to zależy. Może raz udało im się stworzyć lepszy stop, raz gorszy, a kontrola jakości nie wyłapała tych wadliwych.
polaff - 21-05-2013, 09:33

Ktoś w którymś temacie wklejał dokument dotyczący akcji serwisowej skrzyni i to całkiem niedawno.
Juiceman - 21-05-2013, 11:01

Ja wklejałem ;-)


polaff - 21-05-2013, 11:07

I właśnie w związku z tym moje twierdzenie.
Owczar - 21-05-2013, 11:22

Ale w tym biuletynie nie wspomnieli nawet o konwerterze tylko o kontroli ciśnienia w skrzyni. Poza tym biuletyn jest z 99 roku, a problem dotyka wszystkich skrzyni AT, więc gdyby coś poprawili w konwerterze to po tej dacie problem by nie występował.
pompec - 21-05-2013, 11:24

Czyli można by zaryzykować wniosek, iż Galanty wyprodukowane po akcji serwisowej (data na biuletynie 31.05.1999), a co najmniej po najbliższym następującym po niej face liftingu, powinny mieć problem usunięty z (nomen omen) automatu.
Owczar - 21-05-2013, 11:24

A tak BTW to ten dokument nie jest akcją serwisową tylko erratą do service manuala. Procedura na stronach (pomiar ciśnienia) 23-56 i 23-57 została zmieniona i jest w czerwonej ramce.
polaff - 21-05-2013, 11:25

też się (po napisaniu poprzedniej odpowiedzi) dopatrzyłem że chodzi o ciśnienie. W każdym razie na razie jest ok.
Zolar - 21-05-2013, 11:31

Poruszałem ten temat już parę razy, ale nie spotkałem się z odzewem :dontknow: Przypomnę:

Skrzynia AT od jakiegoś czasu wydaje z siebie dziwne odgłosy. 10 tys. km temu wymieniony został olej na Castrol Transmax Z i chodzi idealnie. Żadnych szarpnięć, zgrzytów, zmienia i redukuje szybko.

Jedynie martwią mnie te odgłosy. Przy 3 tys. obrotów na 2 biegu jest takie jakby szeleszczenie a jak stoję w garażu i zrzucę z P lub N na D lub R to wydaje się jakby coś w niej klekotało.


Pomyślałem że rozbieranie skrzyni w tym przypadku jest bez sensu, ale może zalać tam jakiegoś ceramizera lub czegoś w tym stylu. Jest taki preparat Bilsteina za 130zł - BILSTEIN R-2000 TT. Stosował ktoś to może? Czy to będzie bezpieczne? :scratch:

http://allegro.pl/bilstei...3156915618.html

Juiceman - 21-05-2013, 13:28

Owczar, a konenter nie zmieniał się między tip-tronicami ? numery seryjne konwentera?
Slave - 21-05-2013, 13:30

Czyli jeśli moja skrzynia miała wymieniany konwenter 3 lata temu (czyt. 40000km) to mogę póki co być spokojny?

I jeszcze bym prosił o złote rady co do użytkowania biegów L, 2, 3, co jak i dlaczego nie D :D

polaff - 21-05-2013, 13:32

Slave napisał/a:
Czyli jeśli moja skrzynia miała wymieniany konwenter 3 lata temu (czyt. 40000km) to mogę póki co być spokojny?

I jeszcze bym prosił o złote rady co do użytkowania biegów L, 2, 3, co jak i dlaczego nie D :D


http://pl.wikipedia.org/w...nia_bieg%C3%B3w
wysil się trochę....

KaWu - 22-05-2013, 13:45

Owczar napisał/a:
Poza ukręcającym się wieloklinem konwertera..


Mógł brać 2 litrówke :?: :P

polaff - 22-05-2013, 16:21

KaWu, a Ty masz 2 lity w a/t i kombi? To w ogóle jeździ?
pompec - 22-05-2013, 19:32

polaff napisał/a:
KaWu, a Ty masz 2 lity w a/t i kombi? To w ogóle jeździ?


podejrzewam, że lepiej niż EA6W w manualu...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group