[97-04]Galant EAxA/W - Znika plyn z chlodnicy
Hugo - 27-01-2011, 20:57
Krzyzak napisał/a: | chłodnica cieknie - niestety kolejna wada fabryczna rekina, bo dotyczy niemal wszystkich egzemplarzy
pierwszą wymieniasz po 8-10 latach, potem już zależy jak się trafi... ja obecnie wymieniam po 3 latach od ostatniej wymiany
zobacz czy chłodnica nie jest mokra od spodu | I znów potwierdzam w 100%
fj_mike - 27-01-2011, 22:20
Krzyzak napisał/a: | pierwszą wymieniasz po 8-10 latach |
Nie demonizuj Moja ori ma już 12 lat i jest w świetnym stanie
Hugo napisał/a: | I znów potwierdzam w 100% |
Jak wyżej
Jarcev - 27-01-2011, 22:28
potwierdza ktos jeszcze? po 10u potwierdzeniach pójde zobaczyć tą chłodnice hehe ok, dzieki Panowie za pomoc . Jutro sprawdze bo dzis jak kurier mi zabrał górke pieniedzy za opony to mi sie odechciało na chwile:p
KaWu - 28-01-2011, 07:58
Jarcev napisał/a: | potwierdza ktos jeszcze? |
Ja nie potwierdzam. Siedzi chłodnica jeszcze oryginalna.
fj_mike napisał/a: | Moja ori ma już 12 lat i jest w świetnym stanie |
13 lat
Kamil_Ziomek - 28-01-2011, 18:07
Mi coś ciekła (12 lat a w sumie już 13) ale okazało się że to sprawa korka wlewu do chłodnicy. Skubany tak siadał że nie puszczał ciśnienia do zbiorniczka. Po jego naprawie płyn nie znika.
marcinzam - 30-01-2011, 13:20
może to być też nieszczelna pompa wody
sorok - 30-01-2011, 20:59
Witam Koledzy! Ja też mam problem z układem chłodzenia, a mianowicie wyciek płynu chłodniczego tylko nie wiem skąd!!! Przejechałem trasę 1800km bez żadnych problemów, 18 godzin ciągłej jazdy. Gal płynął po autostradach jak statek po morzu Po dojechaniu do celu zostawiłem Galusia przed domem, na drugi dzień rano widzę dużą plamę płynu chłodniczego pod silnikiem - oniemiałem!!! Sprawdziłem chłodnicę - czysta, wszystkie węże - czyste, w zbiorniczku wyrównawczym - sucho! Zapaliłem silnik - trzyma normalną temperaturę, ogrzewanie ok, nic nie stuka i ogólnie wszystko normalnie. Zaobserwowałem, że miska olejowa jest mokra, na pewno kapie gdzieś z tyłu silnika. Jeszcze jedno, nic nie cieknie na rozgrzanym silniku, ani kropelki dopiero kiedy silnik ostygnie. Dolałem płynu do chłodnicy i do zbiorniczka, zapaliłem, jeździłem i wszystko ok. Mam pytanie: Co może być przyczyną wycieku gdy silnik wystygnie!
robertdg - 30-01-2011, 21:12
sorok, jaki silnik
deejay - 30-01-2011, 21:16
sorok , z twojego opisu stawiam na wycieki z pompy wody
sorok - 30-01-2011, 21:23
Mitsubishi Galant 2.0 16V Sport Edition '99
[ Dodano: 30-01-2011, 21:27 ]
Tak właśnie przypuszczam! Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego a jest to już mój 5ty japończyk a przed Galusiem miałem Carisme 1.8 16V, absolutnie bezawaryjna poza skrzynią biegów
deejay - 30-01-2011, 21:30
sprawdz z tyłu silnika po prawej stronie , czy nie powstał biały zaciek płynu w kierunku filtra oleju w dół , bedziesz miał pewnośc czy to pompa czy cos innego
sorok - 30-01-2011, 21:32
Jeszcze jedno pytanie, czy możecie mi powiedzieć gdzie znajduje się ta pompa wody i czy trudno ją wymienić???
robertdg - 30-01-2011, 21:34
Napędzana jest paskiem osprzętu, trzeba demontować nierząd aby ją wymienić
deejay - 30-01-2011, 21:41
zaznaczony obszar , to napęd pompy wody poprzez koło pasowe
sorok - 30-01-2011, 21:50
Wielkie dzięki chłopaki za pomoc! Jutro zabieram się za oględziny. Pozdrawiam
|
|
|