To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Znika plyn z chlodnicy

Hugo - 27-01-2011, 20:57

Krzyzak napisał/a:
chłodnica cieknie - niestety kolejna wada fabryczna rekina, bo dotyczy niemal wszystkich egzemplarzy
pierwszą wymieniasz po 8-10 latach, potem już zależy jak się trafi... ja obecnie wymieniam po 3 latach od ostatniej wymiany

zobacz czy chłodnica nie jest mokra od spodu
I znów potwierdzam w 100%
fj_mike - 27-01-2011, 22:20

Krzyzak napisał/a:
pierwszą wymieniasz po 8-10 latach

Nie demonizuj :D Moja ori ma już 12 lat i jest w świetnym stanie ;)
Hugo napisał/a:
I znów potwierdzam w 100%

Jak wyżej :P

Jarcev - 27-01-2011, 22:28

potwierdza ktos jeszcze? po 10u potwierdzeniach pójde zobaczyć tą chłodnice :D hehe ok, dzieki Panowie za pomoc . Jutro sprawdze bo dzis jak kurier mi zabrał górke pieniedzy za opony to mi sie odechciało na chwile:p
KaWu - 28-01-2011, 07:58

Jarcev napisał/a:
potwierdza ktos jeszcze?


Ja nie potwierdzam. Siedzi chłodnica jeszcze oryginalna.

fj_mike napisał/a:
Moja ori ma już 12 lat i jest w świetnym stanie


13 lat :)

Kamil_Ziomek - 28-01-2011, 18:07

Mi coś ciekła (12 lat a w sumie już 13) ale okazało się że to sprawa korka wlewu do chłodnicy. Skubany tak siadał że nie puszczał ciśnienia do zbiorniczka. Po jego naprawie płyn nie znika.
marcinzam - 30-01-2011, 13:20

może to być też nieszczelna pompa wody
sorok - 30-01-2011, 20:59

Witam Koledzy! Ja też mam problem z układem chłodzenia, a mianowicie wyciek płynu chłodniczego tylko nie wiem skąd!!! Przejechałem trasę 1800km bez żadnych problemów, 18 godzin ciągłej jazdy. Gal płynął po autostradach jak statek po morzu :) Po dojechaniu do celu zostawiłem Galusia przed domem, na drugi dzień rano widzę dużą plamę płynu chłodniczego pod silnikiem - oniemiałem!!! :( Sprawdziłem chłodnicę - czysta, wszystkie węże - czyste, w zbiorniczku wyrównawczym - sucho! Zapaliłem silnik - trzyma normalną temperaturę, ogrzewanie ok, nic nie stuka i ogólnie wszystko normalnie. Zaobserwowałem, że miska olejowa jest mokra, na pewno kapie gdzieś z tyłu silnika. Jeszcze jedno, nic nie cieknie na rozgrzanym silniku, ani kropelki dopiero kiedy silnik ostygnie. Dolałem płynu do chłodnicy i do zbiorniczka, zapaliłem, jeździłem i wszystko ok. Mam pytanie: Co może być przyczyną wycieku gdy silnik wystygnie!
robertdg - 30-01-2011, 21:12

sorok, jaki silnik :?:
deejay - 30-01-2011, 21:16

sorok , z twojego opisu stawiam na wycieki z pompy wody
sorok - 30-01-2011, 21:23

Mitsubishi Galant 2.0 16V Sport Edition '99

[ Dodano: 30-01-2011, 21:27 ]
Tak właśnie przypuszczam! Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego a jest to już mój 5ty japończyk a przed Galusiem miałem Carisme 1.8 16V, absolutnie bezawaryjna poza skrzynią biegów :?

deejay - 30-01-2011, 21:30

sprawdz z tyłu silnika po prawej stronie , czy nie powstał biały zaciek płynu w kierunku filtra oleju w dół , bedziesz miał pewnośc czy to pompa czy cos innego :wink:
sorok - 30-01-2011, 21:32

Jeszcze jedno pytanie, czy możecie mi powiedzieć gdzie znajduje się ta pompa wody i czy trudno ją wymienić???
robertdg - 30-01-2011, 21:34

Napędzana jest paskiem osprzętu, trzeba demontować nierząd :D aby ją wymienić ;-)
deejay - 30-01-2011, 21:41



zaznaczony obszar , to napęd pompy wody poprzez koło pasowe

sorok - 30-01-2011, 21:50

Wielkie dzięki chłopaki za pomoc! Jutro zabieram się za oględziny. Pozdrawiam :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group