[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów
Marcino - 13-11-2011, 19:19
mam bład ABS 52 Valve relay problem (stays off) - Problem związany z pompą ABS (chodzi o to, że zawór w środku pozostaje zamknięty)
dodatkowo kody ABS 21, 22, 23, 24.
Coś nie moge ich skasować.... dodam ze ABS mi "terkocze" czasami....
robertdg - 13-11-2011, 19:23
Marcino, poczytaj ten temat kilka stron wstecz
Marcino - 13-11-2011, 21:44
Czytałem,
Bede kombinował jeszcze ze skasowaniem, ale tez i nową pompą od ABS.
No i błędy skasowałem - poprzednio żle interpretowałem opis kasowania po polsku. Jadnak co manual to manual. Jutro sie przejade to zobaczymy czy generują się od nowa.
yahoo_wlkp - 17-11-2011, 18:24
Witam wyskoczył mi błąd P0125 czy ktoś z Was mógłby napisać czego on dotyczy (silnik 2,5l , 2001r)
radek79 - 17-11-2011, 18:46
yahoo_wlkp napisał/a: | Witam wyskoczył mi błąd P0125 czy ktoś z Was mógłby napisać czego on dotyczy (silnik 2,5l , 2001r) |
poczytaj tutaj http://forum.mitsumaniaki...=b%B3%B1d+p0125
http://forum.mitsumaniaki...=b%B3%B1d+p0125
http://forum.mitsumaniaki...=b%B3%B1d+p0125
KaWu - 07-12-2011, 07:15
Marcino napisał/a: | No i błędy skasowałem - poprzednio żle interpretowałem |
Jak sie udalo, mozesz przyblizyc procedure
Kiedys kasowalem bledy ABS w Galu 2,5 i poszlo ok.
Teraz probowalem w swoim 2,0 skasowac i niestety nie zadzialalo. Procedura jest inna
Zworka-> hamulec-> zaplon On-> do 3 sek puszczam ham. i 10x pompujemy do 10 sek.-> puszczam ham -> zaplon Off.
mackbeth - 07-12-2011, 08:05
Procedura wg. manual jest ok, ale trzeba pamiętać o takiej notce:
NOTE
If the ABS-ECU function has been stopped because of fail-safe operation, it will not be possible to erase the diagnosis codes.
U mnie tak było ,widocznie czujnik miałem uszkodzony podczas jazdy lub coś takiego, i kasowanie takie nie działało...
KaWu - 07-12-2011, 08:18
Troche dziwne bo czujnik raczej jest ok. ABS tez dziala.
mackbeth, a moze procedura nie dziala do 2 litrowek
mackbeth - 07-12-2011, 08:42
W każdym manualu jaki widziałem jest ta procedura... ale nie wiem, zalezy moze jaki błąd i jak powstanie?? Z tego co wiem, jeśli błąd powstał gdy pojazd się porusza to ABS dla bezpieczeństwa jest wyłączany i wtedy jest właśnie fail-safe tryb... może to dlatego? ale głowy nie daje:D
tomrom - 07-12-2011, 13:05
KaWu napisał/a: | Troche dziwne bo czujnik raczej jest ok. ABS tez dziala.
mackbeth, a moze procedura nie dziala do 2 litrowek |
Działa. Ja u siebie kasowałem w ten sposób.
GAL - 11-12-2011, 17:44
Owczar napisał/a: | Nie pamiętam jakie tam powinno być zasilanie, ale w przypadku jego awarii masz natychmiast błąd. Odłącz go i zakręć kilka razy i sprawdź czy zapali się CE. |
Mi już ręce opadają z moim galem, przepalił się bezpiecznik od radia i oświetlenia, wymieniłem i dalej nie działa, ring wokół stacyjki też.
Ale to nie problem, auto dalej nie pali. Nie miałem wcześniej czasu i dzisiaj przy nim podłubałem i dalej nic: rzucił palenie.
Wyrzuciłem noname centralkę alarmową z centralnym, bo nie działała, a myślałem, że ona odcina zapłon.
Odłączyłem czujnik halla, przekręciłem kilka razy, podłączyłem go i zczytałem błędy i nic, nie pokazało błędu.
Jest jakaś opcja resetu komputera?
Do końca tygodnia muszę go skończyć bo inaczej nie będę miał jak się poruszać.
Owczar - 11-12-2011, 17:46
GAL napisał/a: | Mi już ręce opadają z moim galem, przepalił się bezpiecznik od radia i oświetlenia, wymieniłem i dalej nie działa, ring wokół stacyjki też. |
Wymieniłeś bezpiecznik pod maską ten w żółtej ramce?
Sprawdź czy nie masz zapłonu czy iskry.
GAL - 11-12-2011, 18:26
Tak ten w żółtej ramce.
Iskry na pewno brak, a zapłon jak sprawdzić? na kostkach wchodzących do cewek WN?
Owczar - 11-12-2011, 18:29
Kontrolka normalnie mrugała jak chciałeś odczytać kody błędów?
GAL - 11-12-2011, 18:55
TAK
mruga z częstotliwością ok 1mignięcie na sekundę, tak samo jak wcześniej.
|
|
|