Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
mitsu_pl - 09-03-2009, 13:41
frost, 3000GT VR4 miał 286 KM, nie wiem jak tam rynek japoński, ale ponoć na europę wraz z anglią tylko takie wychodziły. Druga sprawa, że w sigmach ten silnik 3.0 V6 24V ma taką samą moc co 3000GT czyli jakieś 205-220 KM. Z tego co się orintowałem, ale na 100% nie jestem pewien to miska olejowa z 2.5 będzie pasować. Nie wiem za to jak tam skrzynia, czy duża różnica w przełożeniach itp.
gres, sprawdzałeś co to za autko? Po przeszczepie, czy faktycznie E88A? Co do opon to na standardowe felgi najlepiej zakładać (były dwie szerokości 5,5" oraz 6") do 6" pokazuje mi 195/60R15, na 5,5" 185/65R15. A tak naprawdę to oprócz 2.0 V6 reszta miała 14" felgi stalowe, E88A wychodziły tylko na alusach.
a tak przy okazji sprawadzał ktoś tego z krakowa srebrnego E88A?
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7985399
jejku napęd tak jak mówił Jacek jest satły 4x4, bez mozliwości ingerencji kierowcy w jego rozdział. Auto nie może być z 97r, ponieważ jesienią 96 weszły już nowe modele (oni jakoś to tak dziwnie robili, że już od września zaczynał się model z roku następnego) Miałem tak z Pajero wypust 89, ale tej wersji nigdziej w katalogach nie było, dopiero pokazywało się 90... więc pozostaje rejstracja 97
Z galantem E38A też tak mam z VIN-u wychodzi rocznik 89, a w dowodzie i innych dokumentach auta jest 92...
sion2002 - 09-03-2009, 15:04
gres napisał/a: | jacek11 napisał/a: | gres, wydaje mi się,że cena nie jest zła za to auto.
Wygląda na zadbany,i do tego ma sekwencję.
|
zadbany jak zadbany , tak jak mówie - auto gniło więc jest pospawane, dziś mam nadzieje zapadnie decyzja. Troche sie boje ze skoro gniło to będzie dalej
Na gazie jest lipa taka że mi 3 razy zgasło ( jak spada z dużych obrotów) Ale nie ukrywam że genelranie jestem na tak |
Mnie też czeka trochę spawania - tył przy mocowaniu wahaczy. To że gaśnie to moze byc tylko kwestia wymiany filtrów, sprawdzenia szczelności i regulacji gazu. Tym bardziej jesli na PB jest wszystko ok. Tylko czy tam na 100% jest sekwencja?
Frost - 09-03-2009, 16:34
mitsu_pl napisał/a: | frost, 3000GT VR4 miał 286 KM, | coś Ty, bazowy może tak, ale najwiecej miało moc 320KM, ni mówiąc o mocniejszych wersjach silnikowych z 6cio biegowa skrzynią.
Sigma miała od 170 do max 205KM. We wszystkich juz od miesięcy upatruje nowego silnika do Miśka Cieszy mnie to że mówisz że micha będzie prawdopodobnie pasowała. Najlepiej było by podjechać i stanąć koło 3000GT podnieść maske i spojrzeć czy aby napewno sie nie różni jakimiś mocowaniami itp.
mitsu_pl - 09-03-2009, 17:02
sion2002 napisał/a: | gres napisał/a: | jacek11 napisał/a: | gres, wydaje mi się,że cena nie jest zła za to auto.
Wygląda na zadbany,i do tego ma sekwencję.
|
zadbany jak zadbany , tak jak mówie - auto gniło więc jest pospawane, dziś mam nadzieje zapadnie decyzja. Troche sie boje ze skoro gniło to będzie dalej
Na gazie jest lipa taka że mi 3 razy zgasło ( jak spada z dużych obrotów) Ale nie ukrywam że genelranie jestem na tak |
Mnie też czeka trochę spawania - tył przy mocowaniu wahaczy. To że gaśnie to moze byc tylko kwestia wymiany filtrów, sprawdzenia szczelności i regulacji gazu. Tym bardziej jesli na PB jest wszystko ok. Tylko czy tam na 100% jest sekwencja? |
Niestety, to nie są nowe auta, a i z zabezpieczeniem blach jakoś japońce się ździebko nie postarali... Nasza rajdówka cały przód ma wsypawany i w większej części z nowej blachy. Tył się trzyma całkiem dobrze, podłoga nigdy nie ruszana...
Jakby co to odświerzyłem galerie gala
sion2002 - 09-03-2009, 20:51
Właśnie...
Jeśli chodzi o galerię
Jak się sprawuje samochodzik na stożku? Jakieś różnice? Na +/-
Rozpórkę kupiłeś gotową czy dorabiałeś?
Pochwal też się, co za przełączniki umieściłeś pod radiem i po lewej stronie kierownicy
mitsu_pl - 10-03-2009, 00:22
Stożek sprawuje się dobrze, zwłaszcza podczas jazdy, nie trzeba go wcale odgradzać, ponieważ pęd powietrza dostarcza mu wystarczająco dużo chłodnego powietrza, które nie zdąży się ogrzać od silnika... Rozpurka pochodzi od Eclipsa bodajże 2 lub 3 edycji (nie pamiętam ) Jeżeli chodzi o przełączniki to tak, na konsoli znajduje się od prawej chebel (taki wyłącznik napięcia), włącznik wentylatora (przydatny na KJS-ach) oraz wyłącznik ABS-u (również pod KJS-y). Obok kierownicy jest włącznik elektrozaworu na powrocie paliwa, jak go się włączy to całe ciśnienie z pompy idzie na listwę i daje kopa , oraz guzik od uruchamiania auta. Teraz kluczy jest praktycznie do odblokowywania kierownicy i włączania zapłonu (na wszelki wypadek można też odpalać kluczykiem)... To tyle
Frost, mocowania mogą się troche różnić, ale co za problem? mocujesz go na łapy od gala i nie ma bata! Ma pasować
gres - 10-03-2009, 15:22
mitsu_pl napisał/a: | Stożek sprawuje się dobrze, zwłaszcza podczas jazdy, nie trzeba go wcale odgradzać, ponieważ pęd powietrza dostarcza mu wystarczająco dużo chłodnego powietrza, które nie zdąży się ogrzać od silnika...
Frost, mocowania mogą się troche różnić, ale co za problem? mocujesz go na łapy od gala i nie ma bata! Ma pasować |
mówiłem że nie trzeba obudowy i stożek coś daje
Jaki ten stożek ?
trzeba się zainteresować bo KUPIŁEM TEGO SREBRNEGO 4WD .
Myślenia było bardzo bardzo dużo , no bo tak jak pisałem , progi i kielich prawego amora do zrobienia. Podłoga czyli mocowania wahaczy lewy kielich gość pospawał, cóż trzeba poszukać jakiegoś magika.
Pozatym ten gaz do zrobienia , mam nadzieje że to faktycznie tylko filterki, i TAK JEST TO SEKWENCJA Mam książeczke do niej , gość dał 5,5 tyś
reszta mam nadzieje działa. Na mokrym faktycznie robi wrażenie - ani nie zaszurał tylko rwie do przodu!! Super !!
Na suchym szalu nie narobi ale i tak jest dobrze.
Troszke miększy niż peugeot ale skręca świetnie , bardzo pewnie i przewidywalnie ( narazie powoli jeżdze:D )
Macie jakieś instrukcje do nich ? Mniej więcej wiem co do czego ale lubie czytać instrukcje
np co to za kontrolka - żółta ze ślizgającym się autem na tablicy po lewej stronie (poziom płynu w napędach? )
co to jest ta dzwignia pod wycieraczkami - tempomat?
Generalnie fajna sprawa , wielki potwór fajnei się jeździ jest frajda czyli oto chodziło
Działają tylne skrętne koła Jedynie zawieszenie stale twarde.
Wyposażenie jak na to co do tej pory jeździłem ...stanowi bardzo miły dodatek do jazdy
Na parkingu próbowałem poszaleć ale narazie to zbyt zrywne dla mnie. Miałem nadzieje że zacznie mielić a się w poślizg go wrzuci a on poprostu ogieńńńńńń lekko bokiem , za duży strach narazie.
mitsu tamten "błękitny " gal miał 2,5 V6 ale napęd tylko na przód ... nie oglądałem go i już nie obejrze 4wd rulez
michu_872 - 10-03-2009, 15:40
gres napisał/a: | żółta ze ślizgającym się autem na tablicy po lewej stronie |
ABS???
gres - 10-03-2009, 16:52
ano pewnie tak
potrzebuje też sugesti jak najłatwiej dobrać się do radia - zostało mi prawie nowe ze starego auta i trzeba przełożyc.
Ładny kawał parkingu pod blokiem zajmuje
jacek11 - 10-03-2009, 17:19
gres, GRATKI!!!
lampka o której piszesz,to jest ABS.Po włączeniu zapłonu powinna zgasnąć,ale
powinna mrugać podczas odpalania.
Łapka pod włącznikiem wycieraczek to jest tempomat.Uruchamia się go
przyciskiem CRUISE.
Niechaj się prowadzi jak po szynie,i frajdy daje co niemiara
Czekamy na zdjęcia
ps.na początku tego tematu zrobiliśmy listę posiadaczy E88A.
Uprzejmie prosi się nowych posiadaczy o uzupełnienie
mitsu_pl - 10-03-2009, 17:25
Jeżeli chodzi o te spawanie kilichów, to naprawdę musisz uważać i kogoś dobrego poszukać, ponieważ wszystkie wiązki z błotników trezba pozabirać inaczej będzie lipa. A i spawać najlepiej z obu stron...
gres - 10-03-2009, 18:52
fotki będą jak tylko umyjemy i zrobimy
Ok to teraz jak działa ten tempomat
I kolejna kontrolka do odgadnięcia - pierwsza od prawej pod wskaźniekiem poziomu paliwa - płyn spryskiwacza reflektorów ?
Wlew do płynu spryskiwaczy reflektora i szyb jest pewnie jeden ? Pytam bo nam nie pryska na światełka
Powiedzcie prosze jak do tego radia się dobrać
jacek11 - 10-03-2009, 21:47
Tempomat działa tak:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30434
Lampka o której piszesz,to kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy.
Zbiornik do spryskiwacza szyby,i lamp jest jeden.
gres - 11-03-2009, 09:05
dobra to popołudniu spróbuje rozkminić tempomat - akurat kompletnie niepotrzebna rzecz dla mnie
Dolałem spryskiwacza ale na lampy dalej nie sika - słychać jakieś cyknięcie pod maską i tyle, muszse się przyjrzeć dlaczego:(
Autko robi jakieś 8,4 do setki i 16,4 na 400 Jak na limuzynke nie jest źle Tym bardziej że miałem pełną butle gazu (badanie na benzynie). Przeniesienie napędu robi wrażenie - ani zapiszczeć nie chce ...
Frost - 11-03-2009, 09:19
gres jak nie zapomne (co często się zdaża ) i wpadne na chate to zrobie Ci fote książki i opisu wszystkich kontrolek na tablicy. a tak pozatym to GRATULUJE i witam w gronie !!
Co do mnie to juz mam pomału z górki, wczoraj ledwie wróciłem z roboty o 17 odrazu na warsztat, siedziałem do 22:30 - ale auto wyczyszczone, wszystkie plastiki poskładane, instalacja CAR AUDIO rozporwadzona, skóra w 90% zamontowana, fotele podpięte pod prąd. Dziś jeszcze kosmetyka w środku i składanie rozrządu i...... palimy. Wrazie co kupiłem sobie juz nowe amory na tył, bo jeden wylał, nowe klocki hamulcowe i paski. Zalany gdzie sie dało nowymi olejami z górnych półek. Jak odpali to strzała na przegląd i po tablice i nareście rajd po mieście, bo nie wytrzymam jak sie nim wkrótce nie przejde, juz sie ciesze jak szczerbaty koń na suchary.
gres napisał/a: | Powiedzcie prosze jak do tego radia się dobrać | jezeli był tam jeszcze orginał to masz takie białe kostki i dwa rozwiązania - albo znaleźć przejściówke na uniwersalne kostki do nowego radia, albo tak jak ja cała instalacje położyłem od nowa co zjamuje troche czasu, ewentualnie,mozesz odciąć samą kostke i podwiązać nową, zobacze w ksiązce czy jest opis kabelków który jest który
[ Dodano: 11-03-2009, 09:47 ]
LISTA
1.frost83 E88A
2.mitsu_pl E88A
3.mitsu_pl E38A
4.jacek11 E88A
5.madmax E88A
7.sion2002 E88A
8.gres E88A
PS. pozwoliłem sobie zaktualizować
|
|
|