Lubuskie - Polecane i nie polecane warszaty Lubuskie - Zielona Góra 
						
												 Mushkin - 26-03-2017, 09:18
  jestem świeżo po geometrii zawieszenia, zbieżność itp wszystko zrobione, akurat o zawieszenie się nie martwię bo mam wymienione dosłownie wszystko w tym aucie   
 
podpompowałem opony, nie wiem ile było, ale coś w prawym kole dopompowało, przejadę się dziś to będę wiedział czy coś się dzieje  
												 Pieraś - 26-03-2017, 11:32
  daj znać.
												 Mushkin - 26-03-2017, 15:43
  no niestety już od 100km/h czuć lekkie wibracje, narastające wraz z prędkością..
												 Pieraś - 26-03-2017, 15:47
  a kierownica bije? ja miałem wibracje na budzie ale to pewnie przez luzy.
 
ktoś by Ci musiał dobrze wahacze sprawdzić. w galancie luzów na stacji Ci nie wylapia. nawet u Andrzeja było ciężko je zobaczyć. po wymianie wahaczy, drążków i końcówek ustało.
 
no chyba że masz opony już do bani. spróbuj przód z tyłem zmienić koła.
												 Mushkin - 26-03-2017, 16:03
  kierownica bije, wahacze mam pozmieniane wszystkie, dolny przód wymieniony miesiąc temu, banany nawet roku nie mają.. luzów nie ma żadnych, po wymianie hamulców pojechałem tylko na geometrię, nie miałem w tym czasie kiedy się rozpędzić, a przed wymianą hamulców problemu nie było :/
 
 
może to i koła źle wyważone, jeszcze na zimówkach jeżdżę.. 
 
chociaż jak się dziś przejechałem to obie felgi z przodu były dosyć ciepłe, by nie powiedzieć gorące.. prosiłem przy wymianie hamulców o sprawdzenie tłoczków, ponoć jedną uszczelkę wymienili.. ale przy hamowaniu bicia nie ma nic a nic kurcze..
												 Pieraś - 26-03-2017, 16:25
  dziwna sprawa
												 Mushkin - 27-03-2017, 14:30
  no nic, autko wylądowało u Andrzeja, zobaczymy co powie..
												 Pieraś - 27-03-2017, 14:36
  daj znać
												 Mushkin - 30-03-2017, 22:13
  nie udało się nic wychwycić, jadę jutro laczki zmienić, pierwsze co poproszę o sprawdzenie wyważenia aktualnych opon, może się wyjaśni...
												 Saqu - 31-03-2017, 17:33
  możliwe, że masz np krzywe piasty lub przylgnie pod tarczami przy ich wymianie nie zostały dobrze oczyszczone przez co masz na nich bicie. Lub ktoś nałożył smar pod tarczę i też będzie bicie. Temperatura może się brać z faktu, że się co obrót ociera tarcza o klocek i nagrzewa ewentualnie zacisk nie cofa itp. Warto iść w tą stronę skoro w zawieszeniu nie ma luzu i geometria jest zrobiona.
 
Do zmierzenia bicia tarcz potrzebny jest czujnik zegarowy.
												 Mushkin - 03-04-2017, 17:35
  sam już nie wiem Pieraś, mechanik od Ciebie mówi, że z hamulcami wszystko ok, ale podejrzewam, że tylko na oko zerknął :/ tłoczki odbijają, przy hamowaniu bicia nie ma, ale podczas jazdy powyżej prędkości autostradowej bicie na kierownicy jest nie do wytrzymania.. aż całe nadwozie lata :/
 
ja wiem, z taką prędkością się cały czas nie jeździ, ale kurde świadczy to o tym, że coś jest nie tak i wolałbym to naprawić.. 
 
opony zmieniłem, w piątek wyważone, w niedzielę jeździłem i dalej jest masakra..
												 Saqu - 04-04-2017, 22:00
  tak jak wyżej sugerowałem, przylgnie pod tarczami itp. To podstawa do sprawdzenia.
												 Pieraś - 07-04-2017, 20:34
  a maglownica nie jest z luzami?
												 Mushkin - 08-05-2017, 13:28
  Sam już nie wiem, ja na maglownicy jakiegoś ogromnego luzu nie czuję, przylgnie pod tarczą są jak najbardziej OK, felgi się wyważają..
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |