Lubuskie - Polecane i nie polecane warszaty Lubuskie - Zielona Góra
Mushkin - 26-03-2017, 10:18
jestem świeżo po geometrii zawieszenia, zbieżność itp wszystko zrobione, akurat o zawieszenie się nie martwię bo mam wymienione dosłownie wszystko w tym aucie
podpompowałem opony, nie wiem ile było, ale coś w prawym kole dopompowało, przejadę się dziś to będę wiedział czy coś się dzieje
Pieraś - 26-03-2017, 12:32
daj znać.
Mushkin - 26-03-2017, 16:43
no niestety już od 100km/h czuć lekkie wibracje, narastające wraz z prędkością..
Pieraś - 26-03-2017, 16:47
a kierownica bije? ja miałem wibracje na budzie ale to pewnie przez luzy.
ktoś by Ci musiał dobrze wahacze sprawdzić. w galancie luzów na stacji Ci nie wylapia. nawet u Andrzeja było ciężko je zobaczyć. po wymianie wahaczy, drążków i końcówek ustało.
no chyba że masz opony już do bani. spróbuj przód z tyłem zmienić koła.
Mushkin - 26-03-2017, 17:03
kierownica bije, wahacze mam pozmieniane wszystkie, dolny przód wymieniony miesiąc temu, banany nawet roku nie mają.. luzów nie ma żadnych, po wymianie hamulców pojechałem tylko na geometrię, nie miałem w tym czasie kiedy się rozpędzić, a przed wymianą hamulców problemu nie było :/
może to i koła źle wyważone, jeszcze na zimówkach jeżdżę..
chociaż jak się dziś przejechałem to obie felgi z przodu były dosyć ciepłe, by nie powiedzieć gorące.. prosiłem przy wymianie hamulców o sprawdzenie tłoczków, ponoć jedną uszczelkę wymienili.. ale przy hamowaniu bicia nie ma nic a nic kurcze..
Pieraś - 26-03-2017, 17:25
dziwna sprawa
Mushkin - 27-03-2017, 15:30
no nic, autko wylądowało u Andrzeja, zobaczymy co powie..
Pieraś - 27-03-2017, 15:36
daj znać
Mushkin - 30-03-2017, 23:13
nie udało się nic wychwycić, jadę jutro laczki zmienić, pierwsze co poproszę o sprawdzenie wyważenia aktualnych opon, może się wyjaśni...
Saqu - 31-03-2017, 18:33
możliwe, że masz np krzywe piasty lub przylgnie pod tarczami przy ich wymianie nie zostały dobrze oczyszczone przez co masz na nich bicie. Lub ktoś nałożył smar pod tarczę i też będzie bicie. Temperatura może się brać z faktu, że się co obrót ociera tarcza o klocek i nagrzewa ewentualnie zacisk nie cofa itp. Warto iść w tą stronę skoro w zawieszeniu nie ma luzu i geometria jest zrobiona.
Do zmierzenia bicia tarcz potrzebny jest czujnik zegarowy.
Mushkin - 03-04-2017, 18:35
sam już nie wiem Pieraś, mechanik od Ciebie mówi, że z hamulcami wszystko ok, ale podejrzewam, że tylko na oko zerknął :/ tłoczki odbijają, przy hamowaniu bicia nie ma, ale podczas jazdy powyżej prędkości autostradowej bicie na kierownicy jest nie do wytrzymania.. aż całe nadwozie lata :/
ja wiem, z taką prędkością się cały czas nie jeździ, ale kurde świadczy to o tym, że coś jest nie tak i wolałbym to naprawić..
opony zmieniłem, w piątek wyważone, w niedzielę jeździłem i dalej jest masakra..
Saqu - 04-04-2017, 23:00
tak jak wyżej sugerowałem, przylgnie pod tarczami itp. To podstawa do sprawdzenia.
Pieraś - 07-04-2017, 21:34
a maglownica nie jest z luzami?
Mushkin - 08-05-2017, 14:28
Sam już nie wiem, ja na maglownicy jakiegoś ogromnego luzu nie czuję, przylgnie pod tarczą są jak najbardziej OK, felgi się wyważają..
|
|
|