Carisma - Ogólne - Lampy przod jakie żarowki
marcinkn - 23-07-2011, 10:18
Legionista ja kupiłem takie żarówki http://moto.allegro.pl/za...1696766568.html i porównując to z seria w carismie która nie świeci to jest mega różnica, mi brakowało światła bo wcześniej jeździłem z bi-xenonem i dlatego się skusiłem na przetestowanie tych tungsramów aby było ciut lepiej i nie żałuje - polecam!!!
Legionista - 23-07-2011, 11:49
edit
SHARK1979 - 24-07-2011, 20:33
Legionista,
Klosz ma spinki i jest dodatkowo klejony
wichura1 - 25-07-2011, 23:12
Da się odkleić i skleić z powrotem, po odczepieniu spinek. Ja wymieniałem jedno szkło, bo miałem pęknięte od razu przy zakupie. Pasta uszczelniająca łącząca klosz z reflektorem była tak elastyczna, że bez dodatkowych spoiw po złożeniu reflektor nadal jest hermetyczny i nie paruje.
Legionista - 26-07-2011, 18:38
To jak go odkleić żeby nie uszkodzić?
amfi1 - 26-07-2011, 23:40
Wichura1, czy szkło na wymianę było nowe a jeżeli tak to gdzie kupiłeś?
Anonymous - 26-07-2011, 23:53
Czy porównywał ktoś w praktyce Tungsram Megalight Ultra +90% i Tungsram Sportlight +50%? Mówię o porówaniu w stylu w jednej lampie to, w drugiej tamto?
Morfi - 27-07-2011, 10:13
Mi sie nie udało i kupiłem zamiennik i jestem zadowolony.
Ciezko jest odkleic klosz potrzebna wysoka temperatura
Legionista - 28-07-2011, 10:01
edit
Morfi - 28-07-2011, 10:33
Raczej nie. a po co chcesz ściagac te klosze ??
Legionista - 28-07-2011, 11:26
zrobione
Morfi - 28-07-2011, 12:09
żarówkę nie zmienia się od tej strony
JacekeR - 28-07-2011, 12:17
Odczepiłem te zaczepy (zaznaczone) i dalej nie chce puścić. A chce zmienić żarówki.[/quote]
Dobrze że nie wymieniasz świec bo byś musiał wyjąć cały silnik , wiem sarkazm. Ale nie mogłem się oprzeć.
Saqu - 28-07-2011, 13:02
JacekeR, dobrze ujęte
żarówkę wymieniasz normalnie od tyłu, kostkę prądową odłączasz, odhaczasz zabezpieczenie wyciągasz żarówkę, i zakładasz w odwrotnej kolejności
wichura1 - 28-07-2011, 14:32
Legionista, to dałeś czadu do wymiany żarówek nie rozkleja się kloszy, tylko odkręca ten duży korek z tyłu reflektora pod maską. Co do rozklejania, Rozkleja się go tylko w razie naprawy, albo tuningu. Operacja taka grozi wymianą całego reflektora.
|
|
|