To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC

Krzys - 23-08-2009, 17:26

autoR napisał/a:
...co zapewne oznaczać będzie iż wszelkie Legnumy itp. mogą mieć z nim problemy na suchym 8)


Juz sie boimy :P

rosomak1983 - 23-08-2009, 18:07

mkm napisał/a:
Jak mogę cos doradzic to czarny mat na zderzak z tylu (tak jak przedni).

ja bym poradził pomalować przód i boczne listwy jak tył... Czyli jednolity kolor nadwozia...
autoR napisał/a:
jest to wartość raczej nie do osiągnięcia na seryjnej przepływce(stąd pomysł na jej wywalenie)

hmm a jakas inna nie podejdzie??
autoR napisał/a:
to przy następnej hybrydzie napewno ponieważ leżą niezbędne części do jej złożenia :mrgreen: znaczy się drugiej :wink:

drugiej takiej samej czy z innych silników???

macieekg - 23-08-2009, 19:39

Ładny przecinak :-) Wygląda dosyć niepozornie.
NYSAN - 23-08-2009, 20:20

rosomak1983 napisał/a:
mkm napisał/a:
Jak mogę cos doradzic to czarny mat na zderzak z tylu (tak jak przedni).

ja bym poradził pomalować przód i boczne listwy jak tył... Czyli jednolity kolor nadwozia...


Dokładnie tak jak Rosomak tak i ja jestem tego samego zdania , czyli w lakier pójdzie przód i listwy ale będzie to ostatnią rzeczą jaką zrobię przy tym aucie , jest jeszcze trochę do zrobienia przy wozie a czasu zawsze za mało .
A co do tylnej blendy to podoba mi się tak jak jest teraz , nie będę jej zakładał .

macieekg napisał/a:
Ładny przecinak :-) Wygląda dosyć niepozornie.


Dzięki , mi też się podoba , jest przezajefajny .

Anonymous - 23-08-2009, 20:46

rosomak1983 napisał/a:

autoR napisał/a:
jest to wartość raczej nie do osiągnięcia na seryjnej przepływce(stąd pomysł na jej wywalenie)

hmm a jakas inna nie podejdzie??
autoR napisał/a:
to przy następnej hybrydzie napewno ponieważ leżą niezbędne części do jej złożenia :mrgreen: znaczy się drugiej :wink:

drugiej takiej samej czy z innych silników???


Tak podejdzie tylko przepływki mają to do siebie, że przychodzi taki moment iż się ''zamykają'' więc nie ma sensu ich zakładać :wink:
Hybryda będzie również 2.4(być może użyjemy tym razem głowicy z 2.0 n/a Eclipsa 1G) lecz złożona na innych tłokach, głowica zostanie poddana zdecydowanie bardziej radykalnym modyfikacjom(ta w tej chwili jest po prostu bardzo usprawniona). W układzie korbowo-tłokowym również troszkę pomodujemy. Dodatkowo marzą mi się 4 przepustnice lub przynajmniej pikny krótki kolektor dolotowy.

Anonymous - 25-08-2009, 14:10

No i sobie jeździ już po lubelskich drogach :mrgreen: Jeszcze się sprzęgło nie ułożyło więc nie kręcim filmów. Ecumaster ogarnął przepływkę(na razie z 1.6). Jutro konwersja na MAP więc odejdzie największy hamulec w tej całej układance. Wkręca się toto jak dla mnie nie gaorzej jak 1.6 także mit obalony.
rosomak1983 - 25-08-2009, 17:09

Panowie chciałbym to, to na żywo kiedyś zobaczyć :)
Ale na filmiki juz czekam z niecierpliwościa... :D

Anonymous - 25-08-2009, 18:45

Jak wszystko pójdzie sprawnie będziesz mógł go zobaczyć na zlocie w ten weekend 8)
Anonymous - 25-08-2009, 19:30

Prawdziwy sleeper :D
londolut - 25-08-2009, 22:22

autoR napisał/a:
Jak wszystko pójdzie sprawnie będziesz mógł go zobaczyć na zlocie w ten weekend
Jak nie przywleczecie tego monstera na Zlot to będzie smutno :D
macia - 26-08-2009, 08:01

No to mogę i ja w końcu coś tutaj napisać :lol: Łapałem wczoraj stopa pod taką jedną jadłodajnią i zatrzymał się jakiś jegomość w tym właśnie colcie :P Nie mam pytań, jak na razie wszystko wygląda hardkorowo, nawet z siedzenia pasażera :rolleyes: Odpycha się to to rewelacyjnie, a nadęte minki faciów z wszelkiej maści tdi ze stajni vw i innych BEZCENNE :finga: A podobno będzie jeździł jeszcze lepiej i szybciej :shock:
Jest tylko jeden problem: siedzenie kierowcy musi być dosunięte bardzo blisko kierownicy, żeby ręce nie okazały się za krótkie w czasie przyspieszania :lol:
Chłopy, lepcie sobie dalej takie zabaweczki, im więcej takich, tym radośniej na asfalcie :lol:

NYSAN - 26-08-2009, 20:31

Apetyt rośnie w miarę jedzenia , jest fajnie ale zawsze może być lepiej .
Tak se dzisiaj trochę w plastiku porzeżbiliśmy no i takie oto ustrojtwo polepiliśmy :







Do tej budki chwytającej zimne wiatry przymocowali my kawałek elastycznej rurki która sięga aż do filtra powietrza , a żeby to wykonać niestety trza było przyingerować deko w konstrukcję nadwozia i powiększyć otwora a wygląda to tak .


szpala85 - 26-08-2009, 21:17

NYSAN, :shock: jestem w szoku :shock: ..... oczywiście pozytywnie w szoku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: z martwego 1,6 zrobiłeś wściekłego 2,4 :mrgreen:

jak będziesz go kiedyś sprzedawał to pamiętaj że były właściciel ma pierwszeństwo :mrgreen: :twisted: :mrgreen:

NYSAN - 26-08-2009, 21:30

szpala85 napisał/a:
NYSAN, ..... oczywiście
jak będziesz go kiedyś sprzedawał to pamiętaj że były właściciel ma pierwszeństwo :mrgreen: :twisted: :mrgreen:


Auto przeżyje właściciela , bardzo go polubiłem :mrgreen:

mkm - 26-08-2009, 21:34

NYSAN, troche "teorii" na temat "ustrojstwa".
Przy Twojej pojemnosci i modyfikacjach ten krok byl oczywisty, a czy myslisz, ze w 1.6 mialoby to sens? Moze tez wiesz, bo niezbyt moge sie dowiedziec jak to jest z tym powietrzem. To, ze zimne to oczywiste, ale ma byc doprowadzone "punktowo" czy ma byc "rozproszone"?
Bez ustrojstwa przymulal?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group