To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)

Anonymous - 29-12-2011, 20:05

Możesz posadzić sam przód (z tyłu musiałbyś wymienić nivomaty na amortyzatory). Taki zabieg spowoduje to, że wysokość przodu i tyłu się wyrówna, ewentualnie przód będzie o ok. 1 cm niżej stał od tyłu.

Tutaj masz mojego Galanta - z przodu oryginalne amortyzatory plus sprężyny -40mm firmy Lesjöfors, z tyłu nivomaty.


dawidoski13 - 29-12-2011, 21:10

I wygląda elegancko!!!
Teraz tylko pytanie czy eibach od 2.5 podejdzie do mojego2.0 :?:

Tomek - 29-12-2011, 21:13

dawidoski13 napisał/a:

Teraz tylko pytanie czy eibach od 2.5 podejdzie do mojego2.0 :?:


nie ma różnic

[ Dodano: 29-12-2011, 21:14 ]
dawidoski13 napisał/a:
I czy mogę ewentualnie posadzić sam przód a na tyle zostawić poczciwe nivo :?:


albo posadzisz sam tył, albo musiałbyś kupić sprężyny Eibach, specjalne do NIVO

[ Dodano: 29-12-2011, 21:15 ]
kuzi, nieźle ci to wygląda
ale koła to Ci chyba nieźle wystają
przynajmniej tak wygląda na tym foto

robertdg - 29-12-2011, 21:53

tomek84 napisał/a:
dawidoski13 napisał/a:

Teraz tylko pytanie czy eibach od 2.5 podejdzie do mojego2.0 :?:


nie ma różnic


Wizualnych oczywiście że nie ma, ale techniczne są, 2.0 ma inne spręzyny niż 2.5

komarsnk - 30-12-2011, 00:08

kuzi napisał/a:

Tutaj masz mojego Galanta - z przodu oryginalne amortyzatory plus sprężyny -40mm firmy Lesjöfors, z tyłu nivomaty.


I nie ma jakiś dziwnych objawów na zakrętach? Krótko mówiąc: czy dobrze się to to prowadzi?
Bo co by nie mówić to zmienia się lekko "fizyka" zawieszenia a też z chęcią zrobiłbym taki myk bo przód sterczy do góry jak nie powiem co... :doubt:

Anonymous - 30-12-2011, 01:59

komarsnk napisał/a:
kuzi napisał/a:

Tutaj masz mojego Galanta - z przodu oryginalne amortyzatory plus sprężyny -40mm firmy Lesjöfors, z tyłu nivomaty.


I nie ma jakiś dziwnych objawów na zakrętach? Krótko mówiąc: czy dobrze się to to prowadzi?
Bo co by nie mówić to zmienia się lekko "fizyka" zawieszenia a też z chęcią zrobiłbym taki myk bo przód sterczy do góry jak nie powiem co... :doubt:

Skręca o wiele lepiej. Tak dobrze, że jak przesadzisz to tył Cię chce wyprzedzić. ;) Przodu wogóle nie znosi.

Tomek - 30-12-2011, 06:53

robertdg napisał/a:


Wizualnych oczywiście że nie ma, ale techniczne są, 2.0 ma inne spręzyny niż 2.5


inne w sensie, że w 2.5 są troche twardsze zdaje sie, ze względu na mase, nie?
bo geometrycznych różnic nie ma

robertdg - 30-12-2011, 10:47

Albo ja niewyraźnie pisze, albo forumowicze niewyraźnie czytają :lol:
To że wygląda jednako, nie znaczy, że można zastępnie stosować

marcinzam - 30-12-2011, 11:29

ja mam u siebie eibach z 2,5 i prowadzi się dużo lepiej niż wcześniej
dawidoski13 - 30-12-2011, 13:13

robertdg napisał/a:
Albo ja niewyraźnie pisze, albo forumowicze niewyraźnie czytają :lol:
To że wygląda jednako, nie znaczy, że można zastępnie stosować

Rozwiń myśl...

Torp12 - 30-12-2011, 18:10

Robercie no wlasnie rozwin rozwin bo nawet wedlug katalogu KYB ide te same sprezyny...
dawidoski13 - 30-12-2011, 18:12

Torp12 napisał/a:
Robercie no wlasnie rozwin rozwin bo nawet wedlug katalogu KYB ide te same sprezyny...

Torp12, w takim razie śmiało można zakładać :wink:

robertdg - 30-12-2011, 20:07

Katalogowo spręzyny Eibach pomiędzy 2.0 a 2.4 i 2.5V6 różnią się ot choćby nośnością. Z zamiennikami to większośc wie jak jest, pakują we wszelkie możliwe konfiguracje co by obniżyć koszta produkcji a poszerzyć asortyment krosujących podzespołów. Zastosować można ale trzeba się liczyć ze zmiennymi właściwościami jezdnymi (czy na plus czy na minus to kazdy może ocenić indywidualnie, jednemu lepiej, innemu gorzej) no i wizualnymi.

Oczywiście po zmianie nalezy pamiętać o korekcie geometrii ;-)

komarsnk - 30-12-2011, 20:12

robertdg napisał/a:
Oczywiście po zmianie nalezy pamiętać o korekcie geometrii ;-)


Czy chodzi o pochylenie koła? Jak tak to przecież nie ma możliwości regulacji... :doubt:

robertdg - 30-12-2011, 20:18

Przód nie, tył tak, ale sama zbieżność to już i z przodu i z tyłu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group