[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx
czekoladka_1981 - 04-02-2008, 16:20
dra86 napisał/a: | potrzeba przyrzad napinajacy |
Może chodzi o napinacz hydrauliczny
novy napisał/a: | Po prostu chłopaki się nie znają... |
To też prawda.
rozrząd:
http://www.mitsubishi-gra...light=rozrz%B1d
sampler - 04-02-2008, 17:01
a moze chodzi im o klucz dynamometryczny MB990685? Przeciez to normalny klucz dynamometryczny z takimi specjalnymi wpustami do napinacza ktorym ustawia sie 3 Nm. Mysle ze dobry mechanik zaadoptuje do tego zwykly klucz dynamometryczny.
roch_27 - 04-02-2008, 19:00
saphire napisał/a: | Wymienia się ......., ........, napinacz | nie prawda Napinacz jest w galancie V6 jest hydrauliczny i jego się sprawdza pod odpowiednim naciskiem (podanym w manualu) czy jest w porządku. Napinacz praktycznie powinien być w stanie idealnym do przebiegu około 300 kkm
Reszta rzeczy (pasek i rolki) do wymiany
pozdro
saphire - 04-02-2008, 19:03
No nie mów że się nie wymienia - wymienia się go jak się kwalifikuje do wymiany gdy np. utracił szczelność lub się zacina a ja przecież nigdzie nie napisałem że przy każdej robocie rozrządu jest on do wymiany co ciekawe w Cari GDI tez jest hydrauliczny napinacz a tymczasem ASO ma zalecenia wymieniać go przy każdym rozrządzie pomijając fakt czy wytrzyma więcej czy nie.
roch_27 - 04-02-2008, 19:08
saphire napisał/a: | wymienia się go jak się kwalifikuje do wymiany | z tym się zgodzę
Jednak większość mechaników od razu chce wymieniać najdroższą część jaką jest napinacz - bez jego sprawdzenia
pozdro
sampler - 04-02-2008, 20:09
A moze ktos podac szacunkowy koszt czesci np u japaneze ?
Michal4133 - 04-02-2008, 21:09
Mi w salonie Mitsubishi(UK) krzykneli za pasek 48f, za napinacz 70f, jakas tam rolka ponad 30f, pompa wodna 120f, do tego trzeba dodac sobie VAT,kupilem tylko sam pasek goscio mi mowil ze caly czas wymieniaja u siebie w garage tylko paski i zadnych nigdy problemow nie bylo, oczywiscie ze wymiania napinacz ale jesli tylko jest cos z nim nie tak! (bardzo rzadko!!!) zapewniea ze te czesci sa przewidziane na w chu.. lat! bo to jest Mitsubishi, ale jesli bym chcial sobie to wymieniac to mowi ok twoja kasa!
swinks_UK - 04-02-2008, 21:58
Zobacz jeszcze na wysyłkową stronę www.japarts.co.uk, powinno być znacznie taniej niż ci zaśpiewali.
Michal4133 - 05-02-2008, 00:50
wielkie dzieki za tego linka SUPER, czesci o wiele taniej niz w salonie!
Anonymous - 06-02-2008, 09:27
Sampler, najlepiej zadzwonić do Japaneze, ogólnie koszt napinacza, paska i rolek to około 700 zł a pompa wodna nie wiem ile kosztuje.
t.o - 06-02-2008, 09:33
sampler napisał/a: | A moze ktos podac szacunkowy koszt czesci np u japaneze ? |
Wycena jaką otrzymałem od Japaneze:
Pasek 202,-zł
Rolka I 62,-
Rolka II 51,-
Napinacz 367,-
Pompa cieczy 150,-
Uszczelniacze 11,- x (są 3 szt.)
Michal4133 - 06-02-2008, 19:05
wie ktos moze ile trwa wymiana takiego paska w V6? mechanik ktory bedzie mi to robil u siebie przed domem powiedzial ze zostawiam w sobote rano o 8:00 i w niedziele bede mial, moj brat ostatnio wymienial w audi a4 2,6 v6 w salonie i mieli mu to zrobic w 4h ale zrobili w 6h, ale tam trzeba caly przed zdejmowac lacznie z chlodnica zeby pasek wymienic.
czekoladka_1981 - 06-02-2008, 19:40
U mnie czas trwania wymiany w ASO kpl rozrządu + pompa wody od 9,00 do 14-tej
Michal4133 - 07-02-2008, 19:33
Witam przedemna kolejny problem z kolem pasowym! dalem samochod do znajomego ktory wymienia mi pasek, ale jest problem bo nie moze odkrecic tego kola! moze ktos to robil juz ? czym zaprzec to kolo? bo sie skurczybyk obraca, tam sa takie 2 dziury ale moze jakies pomysly? i czy napewno gwint jest prawostronny?, tak ogolnie golym okiem widac ze na pasku juz brakuje 2 zebow i 3 nastepne juz tez prawie sa zniszczone, boje sie odpalac samochod! HELLLLLPPPPP
[ Dodano: 07-02-2008, 18:34 ]
Witam przedemna kolejny problem z kolem pasowym! dalem samochod do znajomego ktory wymienia mi pasek, ale jest problem bo nie moze odkrecic tego kola! moze ktos to robil juz ? czym zaprzec to kolo? bo sie skurczybyk obraca, tam sa takie 2 dziury ale moze jakies pomysly? i czy napewno gwint jest prawostronny?, tak ogolnie golym okiem widac ze na pasku juz brakuje 2 zebow i 3 nastepne juz tez prawie sa zniszczone, boje sie odpalac samochod! HELLpp
yaro1976 - 08-02-2008, 08:43
hmmm generalnie dziwne że ktoś kto sie bierze za wymianę paska nie ma odpowiednic narzędzi
wg manuala powinno to wyglądać mniej więcej tak:
ale nawet średnio uzdolniony mechanik powinien mieć coś podobnego.
pzdr
yaro
|
|
|