To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] LPG w Galancie EAxx

Marcino - 26-11-2008, 22:01

Z tego co widze to twoje wtryskiwacze sa umieszczone w tej dolnej częsci kolektora która rozdziela sie na posczególne głowice - przód i tył. W teorii masz lepiej bo blizej zaworów. Ale za to bardziej skomplikowane doprowadzenia gazu do obu par wtryskiwaczy. POdobnie do mojego rozwiązania ma chyba Krzysio-1972 i chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
tosztotomasz - 27-11-2008, 07:55

Wiola napisał/a:
Witam, witam Inspektorze:) Twój Galancik jest boski:)


Skoro już sobie tak kadzimy :D - powiedziała ta, co ma jedną z najładniejszych Cari w kraju 8)

Marcino napisał/a:
W teorii masz lepiej bo blizej zaworów.


W praktyce juz chyba nie jest tak dobrze skoro trzeba było kombinować z odmą.

Anonymous - 27-11-2008, 17:30

(Skoro już sobie tak kadzimy :D - powiedziała ta, co ma jedną z najładniejszych Cari w kraju 8) _ będę to sobie czytała do poduszki)

Dziękuję, dziękuję...... Czy to znaczy, ze oboje mamy boskie Miśki? TAAAAAKKKKK 8)


Aha...i odpowiadam Koledze Marcino ..... Pośmiałam się...no jasne, że jako blondynka spytam mechaniora czy mogę Cari zagazować...może być ubaw po pachy....DID i gaz...hi, hi

Ale fajnie pożartować...śmiech to zdrowie.... Pozdrawiam wszystkie Misie i Mitsumaniaków

Anonymous - 27-11-2008, 17:32

Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie

nie widze dokladnie jak u Ciebie z dlugoscia przewodow doprowadezajacych gaz do wtryskiwacza ...mnie montowal kumpel i troche stekal ze tak chce miec bo podobno dlugosc tego wezyka nie powinna przekraczac bodaj 18 cm :!: a w tej wersji wyszlo na styk moze stad problemy z trzecim cylindrem bo jest zbyt dlugi

Marcino - 28-11-2008, 23:16

cuuube napisał/a:
Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie


Ciekawe kto ma poprawnie? Lepiej bizej wtrysków PB czy moze króciutkie wężyki a dalej tak jak u mnie?
Cuuube.. czy ty na coś narzekasz jeżeli chodzi o LPG?

Anonymous - 29-11-2008, 03:50

Marcino napisał/a:
Ciekawe kto ma poprawnie?
mnie montowal kumpel instalke w profesjonalnym zakladzie. mysle ze to co powiedzial ze przewody doprowadzajace gaz do wtryskiwaczy nie powinny przekraczac 18 cm musie miec jakies potwierdzenie bynajmniej w mojej instalacji (Landi Renzo)
zadnych przygod nie mialem a na instalacji przejachalem ok 23 tys km

tosztotomasz - 29-11-2008, 09:28

Przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy. Widzę, że Marcino i cuuube macie auta z 97 i 99 roku, czy później nie było żadnych zmian w motorze? Może przebudowali recyrkulację? W którym roku zeszli ze 163 KM na 160KM?
t.o - 29-11-2008, 16:06

Marcino napisał/a:
cuuube napisał/a:
Marcino napisał/a:
chyba Cuube choć nie wiem na 100%.
ja mam inaczej
DaleCooper napisał/a:
no u mnie jest inaczej
mam podobnie


Ciekawe kto ma poprawnie? Lepiej bizej wtrysków PB czy moze króciutkie wężyki a dalej tak jak u mnie?
Cuuube.. czy ty na coś narzekasz jeżeli chodzi o LPG?


Marcino, ja mam tak jak u Ciebie wtryski (wężyki króciutkie)
i jest super - żadnych problemów nie było i nie ma.

Marcino - 30-11-2008, 16:12

Powiem wam ze wczoraj zmieniałem dwa popychacze i sciagałem pierwsza pokrywe zaworów. Tam faktycznie odma ze środka pokrywy prowadzi do kanału kolektora. JAk zapaliłem to faktycznie zasysa tamtedy powietrze, nawet na koncu jest zaworek zwrotny, i tak kulke mocno słychac jak pracuje.
Druga odma łączy chyba ze sobą obie pokrywy zaworowe jeśli dobrze pamietam.

tosztotomasz - 02-12-2008, 15:06

Marcino napisał/a:
Druga odma łączy chyba ze sobą obie pokrywy zaworowe jeśli dobrze pamietam


Zdaje się, że właśnie tak jest i tamtędy mam puszczony cały "recykling", dzięki czemu wszystko pracuje jak należy.

JaGrab3 - 02-12-2008, 16:06

zawsze można recyrkulacje zablokować, i nie bedzie problemu...
Marcino - 02-12-2008, 23:02

JaGrab3 napisał/a:
zawsze można recyrkulacje zablokować, i nie bedzie problemu...

Tylko po co skoro u jednych chodzi a drugich nie. Szukałbym przyczyny w złozeniu sekwencji a konkretenie w umieszczeniu wtryskiwaczy.

tosztotomasz - 03-12-2008, 09:16

IMHO gazownik osiągnął złoty środek, czyli odma pracuje a i wtryski...
Marcino napisał/a:
W teorii masz lepiej bo blizej zaworów

YourMama - 03-12-2008, 11:39

Moj rumak tez juz po zagazowaniu, :) Wtryski mam doprowadzone w dolnej części kolektora i nie ma żadnych problemów. Jedyne co trza bedzie zrobic to wymiana swiec w najblizszym czasie, generalnie jest dobrze, ale slychac jak cos tam cyknie na jednej swiecy od czasu do czasu. No i powiedzcie mi panowie jak to jest z tym wskaznikiem paliwa?? przez pierwsze 200 km paliły sie wszystkie diody i w ciagu kolejnych 30 km zeszło na rezerwe. Bedzie lipa jak na 45 litrach zrobie 300 km, bo wtedy wyjdzie mi 15l/100 km, a benzyny palil ponizej 10, ale zobacze jak wyjezdze ten zbiornik do konca.
krzysio1972 - 05-12-2008, 19:23

Tyle, ze zawór egr jest zamknięty na wolnych obrotach, więc nie ma co przeszkadzać. Gazior raczej coś zwalił, albo nie potrafi wyregulować.

YourMama napisał/a:
Bedzie lipa jak na 45 litrach zrobie 300 km, bo wtedy wyjdzie mi 15l/100 km


U mnie takie spalanie to standard.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group