[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Korektor siły hamowania
fabryka24 - 07-06-2012, 15:09
dokładnie ja juz wywaliłem kilka dni temu korektor wstawiłem złączki i działa wsio jak ta lala wymieniam dzis klocki i tarcze dotre i znowu rolki a wykres tu zamieszcze http://www.fotosik.pl/pok...49862b60f6.html
marcinzam - 07-06-2012, 15:54
fabryka24 napisał/a: | mr205144 to numer klocków na TYŁ a ich producent to tak naprawdę akebono tylko że dają logo mitsu tarcze to mountian w pudle bluprinta montuja to w serwisie zamiast oryginału tarcze po około 100zł klocki 150zł z serwisu bez faktury (nie musze chyba tłumaczyć czemu w takiej cenie ) |
może kiedyś były mountain ale jak się wielu przekonało teraz to już jakieś inne pakują
deejay - 07-06-2012, 19:13
arturj123 napisał/a: | Może ktoś ma w najbliższym czasie przegląd i czy mógłby podzielić się pomiarami hamowania ? |
Moje dane przed renowacją zacisków tylnych .
sveno - 07-06-2012, 19:23
deejay, hamulec postojowy na przód? jak w Citroenie c5
i najlepsze: 60-58=4
deejay - 07-06-2012, 19:45
sveno napisał/a: | deejay, hamulec postojowy na przód? jak w Citroenie c5
i najlepsze: 60-58=4 |
Tak to juz program i tak sobie to przelicza procentowo
booohal - 07-06-2012, 21:04
deejay, Pomiar wykonywany w 1992 roku?
Z tabelki wynika że przednie lewe koło gorzej hamuje od tylnego lewego... Nie zbyt słaby ten przód?
fabryka24, Skąd masz te złączki? Możesz jakiś link podać. Chyba że z okolicznego sklepu...
deejay - 07-06-2012, 21:13
booohal napisał/a: | deejay, Pomiar wykonywany w 1992 roku?
Z tabelki wynika że przednie lewe koło gorzej hamuje od tylnego lewego... Nie zbyt słaby ten przód? |
Maszyna nie ustawiona u mnie na serwisie , bo nigdy nie ma na to czasu
Hamulce przednie bdb , wszystko zależy z jaka siłą i predkoscią wcisniesz pedał hamulca , stąd takie wyniki .
Hamulce tylne przed regeneracja , obecnie odchyłki minimalne max.1 %
arturj123 - 07-06-2012, 21:43
Czyli porównując wyniki obu:
Uwzględniając w obu przypadkach hamulce przed regeneracją i błędu pomiaru można wyciągnąć wniosek, że warto zrobić przeróbkę tego ustrojstwa.
Kolego fabryka24 jak to wygląda teraz po założeniu nowych tarcz i klocków? Czuć poprawę w hamowaniu niż przed przeróbką korektora? Jak się zachowuje auto po mocniejszym wdepnięciu?
fabryka24 - 08-06-2012, 08:30
złączke zrobili mi w sklepie 10 cm przewodu hamulcowego i 2 nakrętki zarobione na nim oczywiscie razy 2
polaff - 08-06-2012, 08:42
arturj123 napisał/a: | Jak się zachowuje auto po mocniejszym wdepnięciu? |
fabryka24 - 08-06-2012, 10:55
już za kilka dni dokładnie wszystko opisze co i jak z tym korektorem, wczoraj dopiero założyłem nowe tarcze i klocki tył jeszcze nie jeżdziłem na nich ale nawet na starych tarczach nic złego się nie działo z dość mocnych do hamowań proszę o wyrozumiałość http://www.fotosik.pl/pok...f252e146c2.html http://www.fotosik.pl/pok...407a3cd963.html takie tam kosmetyczne sprawy
booohal - 08-06-2012, 16:48
Ja właśnie jestem po zabiegu. Wszystko szło super, dwie śruby poszły bardzo gładko, biorę się za trzecią i dupa, czwarta - dupa. Obrobiły się nakrętki. I tym sposobem cały misterny plan na poprawienie hamulców poszedł się kochać.
fabryka24 - 08-06-2012, 16:52
o to najgorsze co mogło sie stać jeszcze w tym miejscu a dobry klucz miałeś
[ Dodano: 08-06-2012, 16:57 ]
spróbuj może przez parę dni spryskiwać np wd 40 te śruby i pózniej szczypcami typu mors lub pododnymi może puści u mnie poszło bez problemu
booohal - 08-06-2012, 17:07
fabryka24, No właśnie zwykła 10 a wiem, że są specjalne do odkręcania przewodów hamulcowych. Mogłem najpierw taki klucz zdobyć a później brać się za to, no ale mądry jestem po szkodzie. Żeby tam więcej miejsca było to pewnie bym ''żabką'' podszedł. A może są jakieś klucze które tak jakby podczas odkręcania zaciskają się bardziej na śrubie czy coś? Echhh...
fabryka24 - 08-06-2012, 21:50
no właśnie dobry klucz to podstawa może nie rozwaliłeś całkiem tych śrub kup sobie klucz do odkręcania przewodów hamulcowych koszt ok 10 zł on ma szeroką ściankę roboczą popsikaj wd 40 najlepiej jak nie będziesz jezdził bo tam jest gorąco żeby za szybko nie odparował pśikaj z 2 -3 dni może puści jak nie to spróbuj odkręcić na drugim końcu przewodu hamulcowego tego co ma zepsutą nakrętkę i wyjmiesz w cołości a tu już odkręcisz bez problemu dasz rade nie ma rzeczy nie możliwych
[ Dodano: 08-06-2012, 21:53 ]
a jak to nie pomoże to tnij uszkodzone przewody i dorobisz nowe koszt niewielki nie ma co sie przejmować pozdro
|
|
|