To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Śląskie - [WARSZTAT] Polecane Warsztaty

misjonarz. - 05-02-2011, 23:29

kuzi napisał/a:
Ceny są wysokie a i opinie kiepskie. Serwis na Zabrzańskiej 100 odpada...
poszukaj na Zabrzańskiej bodajże 23. ja tam w galu robiłem. zrobili dobrze.
jadąc od centrum bytomia to jak Jacek napisał
JCH napisał/a:
Na Szombierkach masz - za Statoilem w lewo i zaraz po prawej stronie są takie warsztaty i hale - to tam. Chyba tylko w zawieszeniach dłubią.

a faktury to nie wiem bo ja nie potrzebowałem

Kucol - 05-02-2011, 23:55

Witam a znacie zakład regenerujący Turbiny albo jakiś zakład gdzie mi zamotują większe turbo (do przerobienia down pipe ) ?


region Sląski wsunie cały ;) ale jak coś w okolicach Mysłowic to będzie dobrze:)

pozdrawiam :)

JCH - 06-02-2011, 13:13

Zdaje się, że w Rudzie Śląskiej regenerują turbiny. Tam chyba Derpin wysyłał....
robertdg - 06-02-2011, 15:39

JCH napisał/a:
Zdaje się, że w Rudzie Śląskiej regenerują turbiny. Tam chyba Derpin wysyłał....
Jeżeli nazwa firmy zaczyna sie od litery "M" to bym bardzo uczulał na dokładność
Kucol - 08-02-2011, 00:56

dzieki za informacje poszukam ewentualnie sie mocno zastanawiam czy regenerować czy kupić nową a większa
Legionista - 21-03-2011, 15:06

Renowacja felg w Bielsku-Białej (piaskowanie, proszek), zna ktoś jakiś warsztat?
Tovija - 11-05-2011, 15:46

A ja znowu mam pewne mieszane uczucia odnośnie Pana Adamusa...
Byłem u niego tydzień temu w sprawie mrowienia wyczuwalnego na pedale sprzęgła i gazu. Zajeżdżam do Mikołowa i Pan Adamus stwierdził że silnik klekocze jak grzechotka i jest to wina złych luzów na zaworach. Ja w takim razie odpowiedziałem Panu Adamusowi że luzy były ustawiane w Listopadzie ubiegłego roku i zostału ustawione zgodie z manualem czyli wlot 0,20 a wylot 0,25 mm. Pan Adamus odpowiedział na to iż w manualach wydanych dla silnika 4g13 jest popełniony błąd który polega na tym iż WSZYSTKIE colty CJ1A (czyli 1.3 12V oraz 1.3 16V) mają mieć luz na wlocie 0.20... a w rzeczywistości luz zaworowy dla dwunastozaworowców ma wynosić 0,15 mm! A 0,20 tylko dla silników szesnastozaworowych.. hmm... od tamtego czasu wertuję cały angielsko języczny internet i szukam jakiś informacji na ten temat.. i w każdym manualu odnoszącym się do silników 4g jest napisane że luz na wlocie to 0,20! Nigdzie nie ma żadnej wzmianki o tym ażeby w książckach odnoszących się do Colta CJ1A został popełniony błąd odnoszący się do luzu zaworów dolotowych..
Postanowiłem zatem dzisiaj zadzwonić do ww. Pana i wyjaśnić że szukam na ten temat informacji i wszędzie jak byk stoi że dla obu silników luz zaworowy dla dolotu winien wynosić 0,20 mm. Po prostu zapytałem się skąd on ma takie informacje że luz powinien być inny ? W odpowiedzi usłyszałem tylko jakieś pomrukiwanie pod nosem a następnie Pan Adamus się rozłączył i odrzucał moje późniejsze telefonu do niego :| :| Jak dla mnie sprawa przynajmniej dziwna :| Broń Boże nie oceniam i nie oczerniam ale jak ktoś mi mówi takie rzeczy narażając mnie na kłopoty (ustawiłbym taki luz i w efekcie doszło by do wypalenia gniazda...) hmm...

robertdg - 11-05-2011, 19:39

Zajrzałem do kilku ksiązek technicznych (takich jakie maja w serwisach naprawczych) i wszędzie pisze dolot 0.20mm wylot 0.25mm oczywiście na goracym silniku.
Anonymous - 12-05-2011, 11:04

os12 napisał/a:
Ja sam aktualnie serwisuję swoje miśki w warsztacie w Bielsku-Białej i polecam Japan Service na ul. T Jeża gostek ma autoryzacje Hondy ale sam jezdzi Galantem i jest to konkretna osoba obeznana w temacie a robota jest zawsze dobrze wykonana a moją opinie podziela kilku naszych kolegów z forum ,a jutro robię u niego rozrząd/oleje/filtry

jak chcesz to podaje tu tel kontaktowy do gostka
033-8213190 lub 500437700

Jesli chodzi o instalacje LPG to tamże czyli na ul. Jeża w B-B jest bdb warsztat Beskid
ale ja sam montowałem swoja instalacje gazową STAG-300 w Tychach w Firmie GAZMOBIL na ulicy Filaretów 31 u Pana Jacka Poterałowicza i gorąco polecam ten warsztat jesli chodzi o instalacje LPG , a tak na marginesie to jego żona Sylwia udziela rad co do LPG na naszym forum
http://www.tuning.home.pl/gazmobil/kontakt.html

pozdrawiam
Andrzej vel os12

ALEX-77 - 31-05-2011, 01:06

Witam
Gdzie w okolicach Zabrza,Gliwicach,Bytomia wymienię bezboleśnie łożysko przednie i drążek kierowniczy w moim Galu ,zna ktoś może jakiś warsztat który miał doczynienia z Galantami i warto polecić ?

Anonymous - 31-05-2011, 01:16

Tak. Bytom, ul. Piłkarska (obok stadionu Polonii Bytom) na terenie garażów.

603 546 335 (Waldek)

Jakbyś miał problem z trafieniem to zadzwoń do mnie (505 925 074) to mogę Cię podprowadzić (aktualnie mieszkam 800 metrów od tego serwisu).

Artii - 01-06-2011, 20:24

Tovija napisał/a:
A ja znowu mam pewne mieszane uczucia odnośnie Pana Adamusa...
Byłem u niego tydzień temu w sprawie mrowienia wyczuwalnego na pedale sprzęgła i gazu. Zajeżdżam do Mikołowa i Pan Adamus stwierdził że silnik klekocze jak grzechotka i jest to wina złych luzów na zaworach. Ja w takim razie odpowiedziałem Panu Adamusowi że luzy były ustawiane w Listopadzie ubiegłego roku i zostału ustawione zgodie z manualem czyli wlot 0,20 a wylot 0,25 mm. Pan Adamus odpowiedział na to iż w manualach wydanych dla silnika 4g13 jest popełniony błąd który polega na tym iż WSZYSTKIE colty CJ1A (czyli 1.3 12V oraz 1.3 16V) mają mieć luz na wlocie 0.20... a w rzeczywistości luz zaworowy dla dwunastozaworowców ma wynosić 0,15 mm! A 0,20 tylko dla silników szesnastozaworowych.. hmm... od tamtego czasu wertuję cały angielsko języczny internet i szukam jakiś informacji na ten temat.. i w każdym manualu odnoszącym się do silników 4g jest napisane że luz na wlocie to 0,20! Nigdzie nie ma żadnej wzmianki o tym ażeby w książckach odnoszących się do Colta CJ1A został popełniony błąd odnoszący się do luzu zaworów dolotowych..
Postanowiłem zatem dzisiaj zadzwonić do ww. Pana i wyjaśnić że szukam na ten temat informacji i wszędzie jak byk stoi że dla obu silników luz zaworowy dla dolotu winien wynosić 0,20 mm. Po prostu zapytałem się skąd on ma takie informacje że luz powinien być inny ? W odpowiedzi usłyszałem tylko jakieś pomrukiwanie pod nosem a następnie Pan Adamus się rozłączył i odrzucał moje późniejsze telefonu do niego :| :| Jak dla mnie sprawa przynajmniej dziwna :| Broń Boże nie oceniam i nie oczerniam ale jak ktoś mi mówi takie rzeczy narażając mnie na kłopoty (ustawiłbym taki luz i w efekcie doszło by do wypalenia gniazda...) hmm...


Ja też byłem jakiś czas temu u pan Adamusa. Mój problem dotyczył błędu obwodu grzewczego sondy lambda. Ww pan stwierdził iż muszę wymienić obie sondy ponieważ jeśli wymieni jedną to druga od razu padnie. Zaproponował mi ori sondy po 500zł szt - spytałem o firmę to powiedział że ma je z aso po znajomości :)

[ Dodano: 01-06-2011, 20:30 ]
Szukam dobrego warsztaty od klimy na śląsku. Możecie kogoś polecić?

Anonymous - 01-06-2011, 22:45

Artii, http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63683
Artii - 02-06-2011, 07:13

A kogoś w Katowicach, Chorzowie, Gliwicach lub Zabrzu możecie polecić?

W Dąbrowie Górniczej nie jestem zbyt często no ale jeśli nic nie znajdę to będę musiał się pofatygować.

[ Dodano: 02-06-2011, 07:17 ]
Morfi napisał/a:
"Auto Sobanek" Tomasz Wróbel
3 Maja 157, 41-500 Chorzów
32 245 37 28‎


Kuzi a byłeś tu?

wojtas20 - 02-06-2011, 15:31

Panowie potrzebuje jakiś dobry, sprawdzony serwis diesla w Bielsku bądź najbliższej okolicy, mianowicie potrzebuje ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku w Cari 1.9 TD


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group