Nasze Miśki - KarolGT Colt 1,6
karolgt - 31-05-2010, 20:27
Rafal_Szczecin napisał/a: | karolgt napisał/a: | Gal odpada, 2,5 nie robi chyba aż takich osiągów |
az takich >?
to jakie to ma miec osiagi ? przeciez przesiadasz sie z 1,6 113KM , wiec to co oferuje rekin byloby chyba jak najbardziej ok |
no ok, Colt ma z 8,5 do setki (9,8 katalogowo ale wiadomo jak to wtedy zmierzono), a Gal z tego co wiem 8,2 i 163 konie.
Alfa 166 ma 7,7 (albo 7,8) i 226 koni.
Elastyczność Alfy też jest lepsza.
a jakie chce osiągi? nie gorsze niż teraz napewno Colt , i tak poniżej 8.0 do setki. Vmax mnie oczywiście nie interesuje.
A różnica w spalaniu nie będzie znaczna.
I wyposażenie Alfy tez dużo bogatsze niż Gala. Niestety Gal mi się w środku aż tak nie podoba;/
karolgt - 31-05-2010, 20:28
brałem pod uwagę jeszcze Saab Aero 9-3 albo 9-5 i Volvo C70. Ale C70 w środku jest tragiczne, z przodu też mi się zwyczajnie nie podoba
Saab'a w dobrym stanie znaleźć jest bardzo ciężko, a zadbane egzemplarze też dochodzą do 30k. A w środku, troche jak w samolocie
Krzyzak - 31-05-2010, 20:33
w poprzedniej firmie były 3 służbowe saaby - strasznie awaryjne auta
j-rules - 31-05-2010, 20:34
Saab 9-3 jest piekny!
robertdg - 31-05-2010, 21:18
Audi 2.7biturbo W tych pieniadzach ciezko cos upolowac, Opla z silnikiem 3.2 nie chcialbym proponowac, bo to opel
Tomek - 31-05-2010, 21:39
jak sie nie boisz amerykańczyków, to wśród nich znajdziesz ciekawe opjce, i przystepne cenowo (mówie w tym momencie o sedanach, nie o trans-amach i mustangach)
Mnie by np. skusił jakiś Sebring, 2.7 V6 legitymuje sie mocą w nieco ponad 200 KM.
Albo bardziej japońsko, to Solara (jeździłem przedliftową i powiem, że przyjemny wóz, a V6 chętniejsze do współpracy niż w Galancie)
karolgt - 01-06-2010, 01:43
biore pod uwage wszysko poza VW/Audi/BMW/Seat
Amerykańskie są ok, ale niestety większość nie wychodziła nawet w manualach, a jeśli już to znaleźć taki egzemplarz jest niemożliwe.
Dlaczego Accord Coupe 3.0 jest tylko w automacie?:/
pozatym nie szukam jakiegoś najszybszego auta, to nie do ścigania itd, zwyczajnie, normlany, dynamiczny samochód
Tomek - 01-06-2010, 02:01
karolgt napisał/a: | Amerykańskie są ok, ale niestety większość nie wychodziła nawet w manualach, |
a to fakt
osobiście znam wielu ludzie w US&A, którzy jeżdżą manualami i to b. często samochodami typowo amerykańskimi lub na amerykański rynek robionymi (mustang, accord)
i to są wyjątki potwierdzające regułę
jak w US&A jest 95% automatów, to ciężko trafić ściągniętego manuala
a co ty się tak uparłeś na ten manual??
sam widzisz, że dużo fajnych aut i silników, rzecz jasna tych większych idzie w automacie, to się samo z siebie nie wzięło
sam bym nie pogardził TIP-em, ale mam to co się akurat trafiło
karolgt - 01-06-2010, 02:12
cała frajda ciągnąć mocny silnik do odcinki, w automacie tego nie zrobie
tiptronic jest podobno super, wiem o tym, no i nawet w Alfie której szukam występuje, ale :
- mniejsza troszke dynamika i osiągi w automacie
- większe spalanie
- nieporównywalnie większy problem i koszt w przypadku awarii
dlatego automat zdecydowanie odpada.
Krzyzak - 01-06-2010, 07:06
tomek84 napisał/a: | Sebring, 2.7 V6 legitymuje sie mocą w nieco ponad 200 KM |
a nie 2.8? - jeździłem takim autem, tam jest silnik mitsubishi (bardzo przyzwoity zresztą)...
kiepskie zawieszenie (całość do wymiany po 3 latach, koszt kosmiczny); wymiana żarówki 280 zł w ASO (z czego żarówka 11 zł, reszta to usługa - trzeba m.in. zdjąć zderzak)...
karolgt napisał/a: | tiptronic jest podobno super |
super to mało powiedziane - automaty są przewspaniałe...
Tomek - 01-06-2010, 08:20
Krzyzak napisał/a: | tomek84 napisał/a: | Sebring, 2.7 V6 legitymuje sie mocą w nieco ponad 200 KM |
a nie 2.8? - jeździłem takim autem, tam jest silnik mitsubishi (bardzo przyzwoity zresztą)...
|
2736 ccm, dokładnie 203 kuce, amerykańce oznaczyli go 2.7 V6 24 V
był też 2.4 Turbo (2429 ccm), miał chyba 223 KM
robertdg - 01-06-2010, 09:28
karolgt napisał/a: | biore pod uwage wszysko poza VW/Audi/BMW/Seat | ciezko Ci bedzie dogodzic, w Bielsku stoi Mondeo MKIII ST220 w kombiaku, uderzone przodem, do wymiany lewy blotnik, maska, zderzak kompletny, reflektor przawy, atrapa, z tego co pamietam gosc auto przyprowadzil z Francji i teraz stoi, za calosc jak dobrze pamietam chcial kolo 10tys zl, za 5-6tys bys naprawil fure plus koszty celne(wartosc auta obnizona poprzez wycene rzeczoznawcy) i rejestracja, jakies 3500zl z ubezpieczeniem OC-AC, gazowania jakias 4000zl i mialbys wymarzone auto
Krzyzak napisał/a: | kiepskie zawieszenie (całość do wymiany po 3 latach, koszt kosmiczny); wymiana żarówki 280 zł w ASO (z czego żarówka 11 zł, reszta to usługa - trzeba m.in. zdjąć zderzak)... | Podobnie jak Chrysler Stratus, wymiana akumulatora obecnie ceny nie sa tragiczne, zawieszenie zblizone do konstrukcji Eclipsowskiego
Hugo - 01-06-2010, 14:41
robertdg napisał/a: | zawieszenie zblizone do konstrukcji Eclipsowskiego | Bo od niego pochodzi.
robertdg - 01-06-2010, 14:55
Hugo, w Sebringu tak, ale w Stratusie jest roznica w dolnym wahaczu, gdyz wedle wzoru eclipsowskiego w Stratusie wahacz prosty i banan sa zespolone i wyglada tak:
Aha, nie zmianie to jednego faktu, ten wahacz tez ma tendencje do wypinania sie sworznia
fasola31 - 01-06-2010, 16:24
Karol a moze lancia kappa 3.0 w manualu. Kolega ma taka i powiem Ci ze dzwiek tego motoru to poezja.. Zreszta to dokładnie ten sam motor co w alfie 166 tylko o mniejszej mocy (W alfie jest wiecej o 22 konie) Co do blachy kappy to smie twierdzic ze zadne auto nie ma lepszej przynajniej w tej cenie. Powójny kozacki ocynk najlepszy z jakim sie spotkałem. Do tego blacha twarda naprawde pancerne auto... Widziałem jedna rozbita jak po wypadku wygladała w poróznaniu do drugiego auta... Twarda sztuka
Koszty utrzymania nie naleza do najtańszych pododnia jak w alfie 166 przykładowo wymiania rozrzadu to 1000 zł. Kappy to trwałe auta jednak wiekszosc jezdzacych mam juz duze przebiegi, znajdz w dobrym stanie to bedzie niezawodna...
Wyposarzenie pełen wypaS zreszta wiesz. Co do wygladu te w kolorze czarnym badz srerne (ale całe nadwozie polakierowane ) na jakis fajnych felach wg mnie kozak!!!!
Dodam jeszcze ze w 3.0 i 2.0 turbo jest seryjny ViscoDrive czyli szpera 25%
O wygodzie nie wspomne dupe tym woził przeciez Kwasniewski.
|
|
|