Outlander II GEN Techniczne - Sprężyny wzmacniające
sound_designer - 06-02-2012, 21:34
Konkretnie "Mitsubishi Outlander CWO MAD " trzeba zamówić?
mitsu00 - 06-02-2012, 21:44
sound_designer napisał/a: | Konkretnie "Mitsubishi Outlander CWO MAD " trzeba zamówić? | Tak
mat109 - 09-02-2012, 00:12
Poczytałem ten temat, odwiedziłem strony włoskie z krążkami pod sprężyny (testowałem to w innym samochodzie z powodzeniem), niemieckie ze sprężynami dodatkowymi a na Polskiej stronie znalazłem coś takiego:
Komplet 2 tylnych sprężyn +2" Medium CRR-77 Lowells - 580,00 zł - tył Outlander od 2007.
Założyłem "toto" i jest OKey. Auto mam z hakiem, siedzeniami w podłodze i często jeżdżę załadowany. Od tej pory nigdy auto nie "dobiło" na dziurach co było irytujące na poprzednich sprężynach. Tył podniósł się z 74,5cm do 77,5cm (pomiar przy pełnym zbiorniku) mierzone od podłoża do najwyższego punktu błotnika-nadkola .Przód 78cm. Optycznie widzę dużą różnicę oczywiście tylko ja bo nikt na to nie zwraca uwagę, tylko my miśniaki. Montaż banalny ale bez podnośnika "platformy" może być lekko skomplikowany. Trakcja raczej bez zmian w sumie to zmiana sprężyn nie amortyzatorów. Jest zimno więc trudno skupić się i ocenić jakość zawieszenia do tego jeszcze wgrałem nową mapę wtrysku i to mnie rozprasza.
emil_d - 09-02-2012, 16:36
mat109 napisał/a: | Poczytałem ten temat, odwiedziłem strony włoskie z krążkami pod sprężyny (testowałem to w innym samochodzie z powodzeniem), niemieckie ze sprężynami dodatkowymi a na Polskiej stronie znalazłem coś takiego:
Komplet 2 tylnych sprężyn +2" Medium CRR-77 Lowells - 580,00 zł - tył Outlander od 2007.
Założyłem "toto" i jest OKey. Auto mam z hakiem, siedzeniami w podłodze i często jeżdżę załadowany. Od tej pory nigdy auto nie "dobiło" na dziurach co było irytujące na poprzednich sprężynach. Tył podniósł się z 74,5cm do 77,5cm (pomiar przy pełnym zbiorniku) mierzone od podłoża do najwyższego punktu błotnika-nadkola .Przód 78cm. Optycznie widzę dużą różnicę oczywiście tylko ja bo nikt na to nie zwraca uwagę, tylko my miśniaki. Montaż banalny ale bez podnośnika "platformy" może być lekko skomplikowany. Trakcja raczej bez zmian w sumie to zmiana sprężyn nie amortyzatorów. Jest zimno więc trudno skupić się i ocenić jakość zawieszenia do tego jeszcze wgrałem nową mapę wtrysku i to mnie rozprasza. |
A gdzie to znalazłeś?
mat109 - 09-02-2012, 21:53
http://www.nexttime.pl/ne...ium-CRR-77/6294
emil_d - 09-02-2012, 22:05
mat109 napisał/a: | http://www.nexttime.pl/nexttime/pl/p/Komplet-2-tylnych-sprezyn-2-Medium-CRR-77/6294 |
dzięki
jmgmotocykle - 13-05-2012, 14:54
Cytat: | oczytałem ten temat, odwiedziłem strony włoskie z krążkami pod sprężyny (testowałem to w innym samochodzie z powodzeniem), niemieckie ze sprężynami dodatkowymi a na Polskiej stronie znalazłem coś takiego:
Komplet 2 tylnych sprężyn +2" Medium CRR-77 Lowells - 580,00 zł - tył Outlander od 2007.
Założyłem "toto" i jest OKey. Auto mam z hakiem, siedzeniami w podłodze i często jeżdżę załadowany. Od tej pory nigdy auto nie "dobiło" na dziurach co było irytujące na poprzednich sprężynach. Tył podniósł się z 74,5cm do 77,5cm (pomiar przy pełnym zbiorniku) mierzone od podłoża do najwyższego punktu błotnika-nadkola .Przód 78cm. Optycznie widzę dużą różnicę oczywiście tylko ja bo nikt na to nie zwraca uwagę, tylko my miśniaki. Montaż banalny ale bez podnośnika "platformy" może być lekko skomplikowany. Trakcja raczej bez zmian w sumie to zmiana sprężyn nie amortyzatorów. Jest zimno więc trudno skupić się i ocenić jakość zawieszenia do tego jeszcze wgrałem nową mapę wtrysku i to mnie rozprasza. |
co o tym forumowicze myslicie????
pytam, bo na dniach będe wymieniał amory i chcę też sprężyny przerzucić ...
czy to moze ten sam produkt co z DE ale juz dostepny z polskiej sieci??? (vacik do odliczenia )
mitsu00 - 13-05-2012, 19:00
Jmgmotocykle>>>> Ja bym tam No combination tylko zalozyl co pewne i sprawdzone.
jmgmotocykle - 14-05-2012, 07:33
zwróć uwagę mitsu00 , że te sprężyny wg. pomiarów mat109 trzymają wymiar.... nie jest to próba kombinowania z mojej strony , tylko nie lubię zagranicznych zakupów....
13zbyszek13 - 14-05-2012, 07:37
Sprężyny dodatkowe polecam, mam założone od dawna i jest Ok.
jmgmotocykle - 14-05-2012, 11:55
13zbyszek13 napisał/a: | Sprężyny dodatkowe polecam, mam założone od dawna i jest Ok. |
Jak dodatkowe ??? - coś źle odczytałem??? myślałem, że to są zestawy do wymiany,,,.,,
rezon - 14-05-2012, 12:46
jmgmotocykle napisał/a: | Jak dodatkowe ??? - coś źle odczytałem??? myślałem, że to są zestawy do wymiany,,,.,, | dobrze odczytałeś. To są do wymiany. Wcześniej mowa w tym wątku była o dodatkowych wstawianych wewnątrz ori kupowanych w D. Tamte są sprawdzone - też montowałem i są OK. Jadąc 1 os. praktycznie się ich nie odczuwa, przy pełnym zapakowaniu samochód ma tył sztywniejszy, chociaż i tak pływa sobie ale mniej niż bez dodatkowych sprężyn.
mitsu00 - 14-05-2012, 15:38
rezon napisał/a: | jmgmotocykle napisał/a: | Jak dodatkowe ??? - coś źle odczytałem??? myślałem, że to są zestawy do wymiany,,,.,, | dobrze odczytałeś. To są do wymiany. Wcześniej mowa w tym wątku była o dodatkowych wstawianych wewnątrz ori kupowanych w D. Tamte są sprawdzone - też montowałem i są OK. Jadąc 1 os. praktycznie się ich nie odczuwa, przy pełnym zapakowaniu samochód ma tył sztywniejszy, chociaż i tak pływa sobie ale mniej niż bez dodatkowych sprężyn. | Ja kiedys po zamontowaniu tych wzmacniajacych sprezynek jechalem w 6 chlopa autostrada z Uppsali do Sthlmu i byl git. Tyl nie plywal wogole i auto bylo w miare przewidywalne. Bez tych sprezym na byle kamyczku tyl by dobijal ze heeeej, nie wspominajac juz o braku jakiejkolwiek stabilnosci w zakretach.
13zbyszek13 - 16-05-2012, 08:13
jmgmotocykle napisał/a: | :shock:
Jak dodatkowe ??? - coś źle odczytałem??? myślałem, że to są zestawy do wymiany,,,.,, |
Kolego to sa dodatkowe sprężyny wkładane w środek ori, przy obciążeniu 1-2 osoby pracuje tylko sprężyna ori. przy większym obciążeniu zaczyna dodatkowo pracę sprężyna dodatkowa. Efekt jest taki że autko przy większych obciążeniach nie zasiada. Mam zamontowane i nie widzę żadnej wady w tym systemie. Jak dla mnie autko prowadzi się super.
mat109 - 16-05-2012, 21:47
Ja nie jestem ekspertem do zawieszenia. Kupiłem te sprężyny po rozmowie z kolegą (offroudowcem) który zna wyroby firmy LOVELLS. O tych zza Odry nic nie słyszał. Które rozwiązanie jest lepsze nie wiem. Zasugerowałem się znaną marką w branży. Dodam że nie mam powiązań z żadną firmą handlową, produkcyjną, reklamową itp.
Kupiłem założyłem i mam jedną rasową część w tym "terenowym samochodzie"(jeżdżę tylko po asfalcie heee). Po kilku miesiącach użytkowania zdecydowanie polecam. Które są lepsze odpowiedziałby ten, kto by zastosował i porównał obydwa rozwiązania ale takiego "szaleńca" nie znam. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna i tak jak napisał 13zbyszek13 mam takie samo odczucie po zastosowaniu sprężyn Lovells.
Wstawiam cytat który teraz znalazłem ze strony dystrybutora (lub producenta?). Nie sugerujcie się tym tekstem. Tu nie ma żadnych informacji o wyższości nad innymi tego typu wyrobami.
LOVELLS SPRINGS & SUSPENSION â australijska ikona rynku zawieszenia!
Firma Lovells została założona w Sydney przez George'a Lovell'a i jego trzech synów w roku 1930. George i jego synowie na początku produkowali sprężyny oraz wyposażenie do pieców. Ich biznes rozkwitał dzięki ciężkiej pracy, australijskiej pomysłowości oraz determinacji. Lovells Springs & Suspension już dawno zdołał zbudować swoją reputację jako światowy lider, producent i dostawca najwyższej jakości sprężyn, amortyzatorów i komponentów zawieszenia oferując szeroką gamę produktów do samochodów osobowych, terenowych, pojazdów rolniczych, wojskowych, pracujących w kopalniach oraz zaopatrując australijską sieć kolejową.
Zawieszenie Lovells jest produkowane tylko i wyłącznie w Australii, opierając się światowej tendencji przenoszenia produkcji to krajów azjatyckich. Dzięki temu produkty Lovells cechują się niespotykaną na rynku jakością, popartą 5 letnią gwarancją w przypadku sprężyn i 3 letnią gwarancją w przypadku amortyzatorów. Właśnie dlatego firma zbudowała godną pozazdroszczenia reputację na całym świecie oferując pełen zakres zawieszeń które zaoferują ci jazdę twojego życia.
|
|
|