To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC

areksz121 - 01-10-2011, 20:34

KaWu napisał/a:
areksz121, osłoń czymś czujnik temperatury gazu bo będzie Ci przekłamywał tak jak jest teraz.


Też nad tym myślałem :wink: Coś się wymodzi, żeby też wyglądało :)

KaWu napisał/a:
Nie znam tez tego kolektora. Wkretki masz w jednakowej odleglosci (wszystkie 6 szt) :?: Te 3 wiercone wyzej sa z przedluzkami-rurkami :?:



Jedna prawie pośrodku z dłuższą rurką to odma. Wszystkie nawiertki są krótkie, w tej opcji gaz idzie równolegle z powietrzem na tylną głowicę z wyżej nawierconych. Z tych niżej to idzie na przednią i lekko "pod sierść". Tyłu raczej nie dało się niżej wywiercić, bo śruby mocowania przeszkadzają i teraz ledwo dało się nasadowy klucz włożyć obok nawiertki, żeby dokręcić do głowicy. Wężyki +/- 5mm są równe na wszystkich na długość.


BTW dzięki chłopaki za uznanie :) Po prostu staram się wszystko robić żeby miało ręce i nogi :wink: A jeszcze z miesiąc temu nie wiedziałem nic o gazie i tak jeździłem...Dziwne że Gal się tak nie buntował hehe. A ten CE na gazie i błąd wtrysku do olania, ale na kontrolkę patent zrobiony :)

Wszyc - 01-10-2011, 21:48

najlepsze E5 na forum już moim zdaniem E8 mogą się schować :P bez urazy dla posiadaczy mocniejszych galantów ale jak bardziej zadbacie o nie to pogadamy :D
Wojciech Bogacz - 02-10-2011, 11:29

Wszyc napisał/a:
najlepsze E5 na forum już moim zdaniem E8 mogą się schować :P bez urazy dla posiadaczy mocniejszych galantów ale jak bardziej zadbacie o nie to pogadamy :D


Wygląda więc na to, że trzeba się wziąć za nasze E8 chłopaki ;) Dobra - idę sprawdzić sobie płyny w Galu ;)

jacek11 - 02-10-2011, 11:58

Krzychu, przecież to nie rzędówka.zapomniałeś,że V-ki na księżyc? :wink: :P

Wojciech Bogacz napisał/a:
Wygląda więc na to, że trzeba się wziąć za nasze E8 chłopaki ;) Dobra - idę sprawdzić sobie płyny w Galu ;)

no to ja swojego umyję :twisted:

areksz121 - 02-10-2011, 14:22

Mi też pasuje troszkę ogarnąć :P A w NL mamy lato...27stopni... :D

BTW widzę że pobudziło Was do działań przy swoich podopiecznych :P :D

Wszyc - 02-10-2011, 15:51

V6 czy nie ale stan ma genialny :P

ehhh... ja dopiero wstałem i mi się nic nie chce ale jak wszyscy idą robić to chyba też pójdę chociaż parę kabli przylutować i może do strugać blaszkę pod EGR :P

Wojciech Bogacz - 02-10-2011, 18:59

areksz121 napisał/a:
Mi też pasuje troszkę ogarnąć A w NL mamy lato...27stopni...

No to nieźle.... w sumie to ja planuję kiedyś swoim Galem do Norwegii przewieźć, ale to daaaaaleki plan :) I kosztowny heh.

Wracając do Gali - muszę najpierw przed zimą jeszcze ogarnąć temat spryskiwaczy szyby bo mi nie działa hehe - no i może parę innych drobiazgów - jak fundusze pozwolą :) )))

areksz121 - 12-10-2011, 01:02

Chlopaki, jezdze obecnie na Mobil 2000 10W40, ktorego zalalem w sierpniu...silnik pracuje kulturalnie i nawet popychaczy nie slychac :roll: :mrgreen: Co by sie to stalo, gdybym przy kolejnej wymianie (pewnie w styczniu) zalal jakiegos pelnego syntetyka? Dodam, ze przy obecnej jezdzie i jakies 80% na LPG Gal ostatnio wzial na jakies 12tys okolo 0,5l... Obecny przebieg 371tys...wszelkie uwagi mile widziane :wink:

Wracajac do gazu, mapa praktycznie sie nie zmienila, lambda pracuje genialnie, jest moc i srednie spalanie trasa/miasto 12l :wink:
Nudno sie zaczyna robic, ale to tylko do czasu :mrgreen: :twisted:

Wszyc - 12-10-2011, 01:16

Osobiście twierdze że z tym olejem to już kombinujesz bo Ci się nudzi :P
jacek11 - 12-10-2011, 16:35

Przebieg spory,ale myślę,że warto spróbować.Te myślę o takiej zmianie,ale najpierw chcę sprawdzić ciśnienie oleju 8)
areksz121 - 12-10-2011, 18:17

I właśnie o to mi chodziło... :) Czy ktoś może wie jeszcze, jak sprawdzić ciśnienie w moim 6A12? Trzeba się wkręcać w miejsce czujnika ciśnienia, czy jakoś tak?
jacek11 - 12-10-2011, 22:09

Można tak robić.ja zamierzam wkręcić czujnik od poloneza,zegar oliwy też będzie od poldzia,a kabelki od czego się da.mam to wszystko w garażu,więc tylko sprawa dopasowania czunika do gwintu w silniku 8)
szpala85 - 12-10-2011, 22:47

areksz121, chyba też zaleję ten olej :mrgreen: ale wezmę 5W40 zobaczymy co z tego będzie :mrgreen:
Anonymous - 12-10-2011, 23:54

szpala85 napisał/a:
areksz121, chyba też zaleję ten olej :mrgreen: ale wezmę 5W40 zobaczymy co z tego będzie :mrgreen:


weź valvo będzie lepiej :)

areksz121 - 13-10-2011, 01:00

jacek11 napisał/a:
Można tak robić.ja zamierzam wkręcić czujnik od poloneza,zegar oliwy też będzie od poldzia,a kabelki od czego się da.mam to wszystko w garażu,więc tylko sprawa dopasowania czunika do gwintu w silniku 8)


To Jacku zaczekam na Ciebie, bo chyba juz roznicy w gwintach nie bedzie miedzy 6A12 a 4G93...?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group