To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - od 0 do 100km/h

Juiceman - 27-01-2008, 21:23

Nie wiem czy było ale fajny cameleonik
Cameleon
A tu paruska Carusia dostaje po (_._) heh ; /Cameleon II z bliska

Robson86 - 27-01-2008, 21:24

Murzyńskie przyśpiewki dają rade :D
Gdyby glosniej podkrecil pewnie by jeszcze polecial zdziebko szybciej :D :D hehe
Pozdroo

Anonymous - 28-01-2008, 13:27

Panowie, czy może ktoś opublikować informacje nt silnika 1.8 SOHC - 116 KM ? Chodzi mi o dane nt. momentu obrotowego, Nm itp ?
Na tym temacie znalazłem jedynie do wersji 1.6 :cry:

stanik - 28-01-2008, 13:30

15 sekund googlowania i:

http://www.motofakty.pl/a...1995_2004_.html

Pozdrawiam

Morfi - 03-02-2008, 17:09

Panowie dla rozwiania wszelkich wątpliwości.
Mam nadzieje, że uda mi sie kupić Carisme GDI to wtedy bedzie i Hamownia i pomiar przyspieszenia.
Poprzednim autem czesto sie ścigałem, wiec pomiar tez bedzie zrobiony w startach ulicznych :)

akbi - 04-02-2008, 08:55

Morfi napisał/a:
pomiar tez bedzie zrobiony w startach ulicznych

na drogach publicznych?? :shock:

Morfi - 04-02-2008, 12:32

Na zamknietej strefie :P w gliwicach. :P
A co do przyspieszenia to prócz Mocy i cieżaru pojazdu. Bardzo duzą role odgrywa skrzynia biegów (jej przełożenia) oraz skok dlatego częśto montuje sie short shiftery aby skrócić czas zmiany biegów :D .
No i nie można oczywiście zapominac o charakterystyce silnika, wg której dopiera sie optymalny moment zmiany biegów.
Czasem może sie on róznic pomiedzy 1-2 a 2-3 nawet o 300obr. Kazda 0,1 s sie liczy.

Robson86 - 04-02-2008, 14:31

Morfi napisał/a:
No i nie można oczywiście zapominac o charakterystyce silnika, wg której dopiera sie optymalny moment zmiany biegów.
Czasem może sie on róznic pomiedzy 1-2 a 2-3 nawet o 300obr. Kazda 0,1 s sie liczy.

oka ale jak takie cos sprawdzic :?: Tzn jak sie dowiedziec ktory bieg potrzebuje jakich obrotow ze tak po chlopsku powiem :D :?:
Pozdroo

Morfi - 04-02-2008, 23:08

Z tego wykresu co ktos tutaj zucił. To optimum dla Cari 1.8 GDI jest 6300 no może na 1 jest to 6500, powyżej krecić nie ma sensu.
Wazne jest na ile obrotów spada po zmianie biegów. Im wyższy bieg tym będzie o nizsza wartość spadać i nie będzie trzeba aż tak wysoko kręcić .
Jak zakupie przejade sie to wszystko napisze.
Cari ma fajny wykres, bo wysoki moment jest dostepny w szerokim przedziale obrotów, dzieki temu jest elastyczna :)
Zmiana biegów to jeszcze nic, ale ruszyc bez niepotrzebnego mielenia kołami.
Na samym starcie idzie zyskac pół długości Auta.
Najlepiej pracowac w branzy oponiarskiej, bo nie wyprodukowali jeszcze opony nie ścieralnej :D

akbi - 05-02-2008, 10:16

Morfi napisał/a:
To optimum dla Cari 1.8 GDI jest 6300 no może na 1 jest to 6500

żę tak zapytam kolego .... optimum czego??

Morfi - 05-02-2008, 10:49

Optymalna zmiana biegów ( przy jakich obrotach silnika) :)
Anonymous - 05-02-2008, 10:52

Dzięki za pomoc Stanik :)
akbi - 05-02-2008, 10:52

Morfi napisał/a:
Optymalna zmiana biegów ( przy jakich obrotach silnika) :)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: to rozumiem ... ale nadal nie rozumiem, w czym taka zmiana biegów jest optymalna??
Morfi - 05-02-2008, 10:55

W przyspieszeniu, bo chyba o to w tym temacie chodzi :lol:
Robson86 - 10-02-2008, 10:32

Tym razem jakis Cracy filmik z udzialem Carismy 1,6 :)
http://video.google.pl/vi...earch&plindex=7
Pozdroo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group