To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Lekka maska.

radek79 - 06-03-2011, 12:35

robertdg napisał/a:
mkm napisał/a:
To są tylko wymówki
A i tak kazdy dobry lakiernik wie, że pomalowanie elementu bez cieniowania ościennych, raz się udo, drugi raz nie, a klientowi zawsze rochodzi się o cene ;-)

znam takich co biorą za cieniowanie pieniądze a tego nie robią

carbon11 - 06-03-2011, 16:23

mkm napisał/a:
bo na zderzaki daje się więcej uelastyczniacza do lakieru, wiadomo że zderzak zawsze jest najbardziej narażony na jakieś drobne puknięcia i to powoduje że lakier zaraz nie pęka tylko ładnie odkształca się z plastikiem :P

To są tylko wymówki :mrgreen:


Chyba jednak nie :D
Nie znam się na lakierowaniu ale z tego co wiem na plastiki stosuje się inny podkład przynajmniej tak twierdzą lakiernicy i z stąd mała różnica w odcieniu.

Druga sprawa że maska to pokaźny element więc bez wejść na błotniki nie ma szans
uzyskać jednakowego odcienia nawet jeśli lakier jest dobrany idealnie to są jeszcze inne czynniki perła ciśnienie w pistolecie ale to takie moje spostrzeżenia być może faktycznie czasem się to udaje :D .

beno729 - 19-04-2011, 22:39

Witam, przyznam, że tylko po łebkach przejrzałem temat (peace). Jaki jest koszt maski w detalu oraz jaki termin zamówienia? Mieszkam w Warszawie.

Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki.

marcinzam - 19-04-2011, 23:04

beno729 napisał/a:
Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki.


np coś takiego ??

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60869

beno729 - 19-04-2011, 23:20

marcinzam napisał/a:
beno729 napisał/a:
Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki.


np coś takiego ??

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60869


Dziękuję, nie wiedziałem, że taki projekt już istnieje. Nie do końca o to mi chodzi, bardziej myślałem o elemencie, który można by zintegrować szpachlą z błotnikami i zamalować, aby całość nie sprawiała wrażenia "dokładek". Z tym może być ciężko z uwagi na kształt, a może i materiał(?).

Przykład:
http://www.cardomain.com/...i-galant/page-2

robertdg - 20-04-2011, 08:31

beno729 napisał/a:
Przykład:
http://www.cardomain.com/...i-galant/page-2
Ok zauważyłem, że to hamerykaniec, już mnie nic nie zdziwi, trzeba mieć nasrane we łbie, żeby wypełniać łaczenia zderzak-błornik, błotnik-próg, etc., Ani to estetyczne, ani formy nie ma, naprawde nie ma się nad czym wzorować, już ładniejsze są body kit'y SportEdition/Avance/VR-4 FL
beno729 - 20-04-2011, 11:57

robertdg, a może i masz troche racji, ale nie koniecznie trzeba je wypełniać:) Bardziej chodziło mi o sam efekt tego typu poszerzenia. Myślicie, że takie niemetalowe dokładki można by ładnie i trwale zapucować? Bo własnie jestem na etapie reperaturek, malowania...wiec mógłbym zaeksperymentować z poszerzeniem gala :)
robertdg - 20-04-2011, 15:40

beno729, formy metalowe, jak robisz reperaturki, ewentualnie klejone włókno/tworzywo, popularne dla szybkiego tjuningu
swinks_UK - 23-04-2011, 23:15

beno729 napisał/a:
robertdg, a może i masz troche racji, ale nie koniecznie trzeba je wypełniać:) Bardziej chodziło mi o sam efekt tego typu poszerzenia. Myślicie, że takie niemetalowe dokładki można by ładnie i trwale zapucować? Bo własnie jestem na etapie reperaturek, malowania...wiec mógłbym zaeksperymentować z poszerzeniem gala :)


Potrzebujesz czegoś takiego:
http://www.archenemy.co.uk/
tutaj przykładowy sprzęt:
http://cgi.ebay.co.uk/Whe...=item230fcf7554
a tutaj ciekawostka (polecam od 5:15):
http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU

robertdg - 24-04-2011, 10:55

swinks_UK, ta sztuka nie wyjdzie w galancie, zwłaszcza jeżeli chodzi o tylne nadkole, a tak poza tematem, to niezły rzeźbiarz, chodź widać że radzi jak może.
bieniak - 24-04-2011, 11:40

jak nie wyjdzie???? ja mam zaklepane:) prawie na zero:) i uszczelnione wszystko masą klejącą:)tak ,że et35 8cali szeroki z oponą 225/45 wchodzi z tyłu i nie trze:) na obniżonym zawieszeniu.
a jestem w trakcie robienia takiej rolki do zaginania bo ta którą robiłem to miało być tylko jedno razowe.
W każdym bądź razie coś takiego pozwoli nam uniknąć zbierania się brudu w tych miejscach a to znacznie wydłuży życie nadkoli

robertdg - 24-04-2011, 11:42

bieniak, zaklepane, a nie zrolowane, ponadto, profil zagięcia rantu im bardziej w tył tym bardziej rozwlekły.
nerus - 24-04-2011, 12:41

swinks_UK napisał/a:
Potrzebujesz czegoś takiego:
http://www.archenemy.co.uk/

na alledrogo są takie zaginarka
Cytat:

bieniak, zaklepane, a nie zrolowane, ponadto, profil zagięcia rantu im bardziej w tył tym bardziej rozwlekły

szczerze to nie widziałem jeszcze rantu który się nie poddał...
nawet jak chłopaki zaginali na baseballa :mrgreen:

bieniak - 24-04-2011, 12:54

dokkładnie a wypchnąć też się da troche ale efekt będzie kiepski takiego zabiegu.nie wyglada to fajnie według mnie. a czy zrolowane czy zaklepane to jeden ciort:) tak samo wygląda tylko po rolce jest równiej:)ja jechałem rolką potem w ilku miejscach doklepane i jeździ:):)
a na rurę też robiłem tylko do tego potrzebna jest druga osoba kumata a nie jakiś cep.wiem że to nie należy do super bezpiecznych metod ale można.Polak potrafi

nerus - 24-04-2011, 13:02

przy wypychaniu jest ryzyko....mogą się zmniejszyć szczeliny między błotnikiem a innymi częsciai karoseri :lol:
ale tak jak bieniak, ..polak potrafi :biggrin:

no,ale panowie nie róbmy OT w temacie :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group